Drama i poeni za GasGas tim u Katru
Serhio Garsija je osvojio prvo ovogodišnje podijume u Moto3™, dok je Izan Gevara zauzimao 8. mesto. U Moto2™ Jake Dikon i Albert Arenas su se potrudili da završe na 11. i 13. mestu. Sve u svemu, čeka vas vrhunska sezona 2022! Vozači Gaviota GASGAS Aspar tima Serhio Garsija i Izan Gevara završili su na 2. i 8. mestu, izazivajući izazovnu kampanju za šampionat Džejk Dikson i Albert Arenas se bore za 11. odnosno 13. u Moto2 otvarajući nalog Inde GASGAS Aspar tima sa šampionskim bodovima MotoGP™ 2022 sezona je konačno stigla! Sledi Velika nagrada Indonezije u Mandaliki 20. marta To je trenutak koji smo svi čekali - pod blistavim svetlima Lusail International Circuit-a u Kataru, GASGAS Aspar tim je otvorio svoje naloge za 2022. sa sjajnim nastupima u Moto3 i Moto2 postižući podijume i šampionske bodove u obe klase. Ugašena svetla, više crvenih i puni gas u Kataru! Posle 112 dana od završetka prošle sezone, dugo se čekalo da se trka nastavi. Tim Gaviota GASGAS Aspar izašao je iz kutije boreći se sa dvostrukim pogotkom u Moto3 i Moto2 šampionskoj klasi. Uzbudljivi španski dvojac Serhio Garcia i Izan Guevara vodio je put na svojim GASGAS RC 250 GP mašinama u Moto3, dok su šampion Moto3 2020. Albert Arenas i zvezda u usponu Džejk Dikson doneli veliku brzinu i talenat za napad na Moto2 krunu. Akcija vikenda u Kataru jurila je van linije sa Moto3, a bilo je slomljenog srca i drame čak i pre prvog kruga. Izan Gevara je zabeležio zadivljujući krug na pol poziciji u kvalifikacijama, ali je poslat u zadnji deo mreže i dobio je najmanje jednu kaznu za dugi krug zbog usporavanja na trkačkoj liniji nakon što je napustio boks. U međuvremenu, timski kolega i četvorostruki pobednik Moto3 Grand Prika Serhio Garsija je postavio P6 na mrežu. Ostavljajući iza sebe drame kvalifikacija, Gevara je krenuo kroz čopor kako bi pronašao dobar ritam i jurio lidere. Gevara je uspeo da se izbori za 8. mesto, završivši samo 2,5 sekunde iza trojke za podijum. Garsija je vodio trku u pravom stilu traženja šampionata, uprkos tome što je morao da odsluži kaznu za dug krug nakon kontakta sa rivalom Karlosom Tatajem u prvom krugu. Boreći se za prvo mesto na podijumu tokom većeg dela trke od 18 krugova, Garsija je umalo zgrabio pobedu u finalnoj vožnji do linije, završivši 0,037 iza rivala Minjoa. U Moto2, kako su se temperature na stazi hladile, Jake Dikon i Albert Arenas su započeli svoje šampionske kampanje u P7 i P11 respektivno. Oba vozača su se borila sa jakim čeonim vetrovima i prašnjavim uslovima, dotaknuvši skoro 290 km/h niz jamu pravo u Lusailu. Dok je Dikon nažalost pao na 18. nakon kontakta na startu, Arenas je bio jak na 12. mestu u srednjem paketu. Do 20. kruga prašina se slegla; i oba vozača su svoje Moto2 mašine donela kući na 11. i 13. mestu, osvojivši ukupno osam šampionskih poena. #11 - Serhio Garcia: „Danas smo uradili sve što smo mogli! Kakva je to bila neverovatna trka. Bilo mi je jako teško jer je trka tekla veoma brzim tempom. Osećao sam se zaista dobro sa biciklom - snažno sam gurao uprkos kazni za dug krug. Osećao sam se kao da je moj tempo koji sam uspeo da izgradim kroz trku bio neverovatan. Započeti godinu sa podijumom je fantastično, očigledno je da sada moramo da nastavimo da guramo i da ovu brzinu prenesemo u sledeću rundu. Veliko hvala timu na trudu tokom zime. Za mene, u ovom trenutku, zaista sam srećan!“ #28 - Izan Gevara: „Srećan zbog trke koju smo ostvarili i ritam trke je bio prilično dobar, posebno sa doslednošću. Napadao sam da ostanem u vodećoj grupi, ali naša trka je očigledno bila uslovljena od samog starta. Nadam se da možemo ponovo da budemo prvi u Indoneziji, jer smo zaista danas trebali da se borimo za postolje. Hvala timu na svom trudu ovog vikenda. Na Mandaliku.” #75 - Albert Arenas: „Dobro je skloniti prvu trku sa puta, čak i ako nisam potpuno zadovoljan kako je prošlo. Bio sam prilično na granici za celu trku, tako da sam se naravno nadao boljem rezultatu. Imamo dobre podatke za postavljanje koji će nam pomoći za narednih nekoliko trka. Sada ćemo se fokusirati na poboljšanje kako bismo mogli ići napred u Indoneziji i nastaviti da pravimo brze krugove da bismo se poboljšali.” #96 - Džejk Dikson: „Prvi i drugi krug su bili katastrofa! Biti tako daleko – izvan prvih dvadeset – u prvom krugu značilo je da je bilo tako teško pokušati uzvratiti. Morao sam da prođem 10-11 jahača, i to je dugo trajalo. Mislim da sam izgubio oko deset sekundi i ako to oduzmete od vremena poslednjeg trka, onda bismo se borili za podijum. Dakle, imali smo tempo, ali me je prvi krug zadržao. Duga je sezona i ovo je samo početak!” Rezultati - Svetsko prvenstvo u moto3 2022., 1. kolo: 1. Andrea Minjo (Honda) 18 krugova; 2. Serhio Garsija (Gaviota GASGAS Aspar tim) +0,037, 3. Kaito Toba (KTM) +0,573, 8. Izan Gevara (Gaviota GASGAS Aspar tim) +2,545, Tabela šampionata – posle 1. kola: Andrea Minjo (Honda) 25 poena; 2. Serhio Garsija (Gaviota GASGAS Aspar tim) 20 poena; 3. Kaito Toba (KTM) 16 poena; 8. Izan Gevara (Gaviota GASGAS Aspar tim) 8 poena Rezultati - Svetsko prvenstvo u moto 2 2022, 1. kolo: 1. Celestino Vietti (Kalek) 20 krugova; 2. Aron Canet (Kalek) +6.154, 3. Sem Loves (Kalek) +10.181, 11. Jake Dikon (Inde GASGAS Aspar Team) +18.958, 13. Albert Arenas (Inde GASGAS Aspar Team) +26.139 Tabela šampionata – posle 1. kola: 1. Celestino Vietti (Kalek) 25 poena; 2. Aron Canet (Kalek) 20 poena, 3. Sem Loves (Kalek) 16 poena, 11. Jake Dikon (Inde GASGAS Aspar Team) 5 poena, 13. Albert Arenas (Inde GASGAS Aspar Team) 3 poena