TRIAL

TXT RACING 300 2023

7.620 €

TRIAL

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Vodeća moć u klasi. Rukovanje na najvišem nivou. I ozbiljna količina obrtnog momenta! Naš TXT RACING 300 je trial radni konj koji isporučuje obilje snažne, čiste i upravljive snage, osiguravajući da svi vešti vozači mogu da pomere svoje granice. Nije za one sa slabim srcem, 2-taktni motor od 300 kubika je napravljen da pređe na najteže uspone i suoči se sa najtežim izazovima. Sa impresivnom manevrisanjem, niskim troškovima rada, vodećim vešanjem, snažnim i pouzdanim menjačem za precizno menjanje brzina, kao i hidrauličnom kvačilom i kočnicama iz Braktec-a, TXT RACING 300 zaista pruža ozbiljne performanse na terenu.

Previous slide
Next slide

TRIAL

KAROSERIJA

Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.

AIRBOX

PRISTUP AIRBOKS-U I FILTERU VAZDUHA

Naša vazdušna kutija ima patentirani dizajn! Mnogo više od mesta gde žive Twin Air filteri, on takođe pruža strukturne prednosti koje omogućavaju da svi naši probni motocikli budu super tanki. Maksimalni protok vazduha osigurava da svi motori isporučuju trenutnu snagu kad god je to potrebno.

UPRAVLJAČI, RUČKE I GAS

Snažni, lagani konusni upravljači napravljeni od visokokvalitetnog aluminijuma i opremljeni Renthal hvataljkama su standard za sve naše probne motocikle. Povezane sa CNC mašinskim trostrukim stezaljkama preko kovanih aluminijumskih stezaljki za upravljač, šipke obezbeđuju stabilnost i potpunu kontrolu vozača.

Rezervoar

Potpuno integrisan i u okvir i u karoseriju, naš rezervoar za gorivo od 2,3 litra je toliko kompaktan da skoro da i ne postoji! Sa jednostavnim sistemom uklanjanja, napaja Keihin PVK karburator od 28 mm koji zauzvrat osigurava da svi dvotaktni motori dobiju gorivo koje im je potrebno za isporuku široke glatke, moto snage.

AIRBOX

TRIAL

RAMOVI

Volimo da pravimo naše okvire jake, od hrom-moli čelika. Tačnije, cevasti, 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Robotski sečeni i laserski zavareni da bi se osigurala preciznost, čvrstina i dugotrajna izdržljivost, oni pružaju precizne povratne informacije vozaču i, što je važno, veoma efikasnu apsorpciju energije. Težak od samo 6 kg, svi okviri su obrađeni čvrstim crvenim praškastim premazom.

CNC OBRAĐENE TROJNE STEZALJKE

Izgledaju sjajno i lagane su! I obezbeđuju stabilnost prednjeg dela i garantuju precizno rukovanje. Naše 35mm ofsetne, crne eloksirane CNC obrađene trostruke stezaljke pružaju najviši kvalitet i fabrički izgled.

TECH VILjuške

Glatko i progresivno kako bi se osiguralo da naš čitav probni asortiman nudi najbolje rukovanje. TECH amortizeri sa niskim trenjem od 39 mm koji su ugrađeni na sve naše probne motocikle imaju levu bočnu viljušku koja ima podesivu oprugu zajedno sa funkcijom podešavanja End Stroke kako bi se izbeglo dno. Desna viljuška se brine za podešavanje odskoka, dok osovina prednjeg aluminijuma od 160 g obezbeđuje maksimalno samopouzdanje prednjeg točka u svakom trenutku.

REIGER 2-SMERNI AMORTIZER

Ranije se nalazila samo na našim vrhunskim TXT GP modelima, REIGER tehnologija zadnjeg amortizera sada je takođe standardno ugrađena u TXT RACING liniju u Evropi. Poznata holandska kompanija obezbeđuje najviše performanse, udobnost i, što je najvažnije, maksimalnu vuču na zadnjim točkovima. Sa podesivim prigušenjem, vozači mogu da promene ponašanje amortizera prema svom ukusu.

LJULJAŠKA

Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.

TRIAL

MOTOR

Veliki što se tiče naše dvotaktne probne linije! Motor TXT RACING 300 ima za cilj da proizvodi snažnu, pokretnu snagu i ogromnu količinu obrtnog momenta, a istovremeno je kompaktan. Pružajući vozačima sve što im je potrebno da se probiju uz izazovne, tehničke uzbrdice, zahvaljujući bliskosti svih unutrašnjih delova, motor takođe pomaže da motocikl ostane lagan, da se lako kreće i brzo menja pravac.

glava cilindra

Osiguravajući da motor ugrađen u TXT RACING 300 proizvodi najveću moguću snagu, glava cilindra ima specifičan unutrašnji profil koji obezbeđuje čisto sagorevanje mešavine goriva i vazduha za brzo i precizno dejstvo gasa.

CILINDAR & KLIP

Velika snaga, odličan obrtni moment i performanse vodeće u klasi potiču od specijalno razvijenog klipa od 79 mm na našem TXT RACING 300. I cilindra koji ima posebno dizajnirane usisne i izduvne otvore da obezbede savršen protok mešavine vazduha i goriva.

karburator

Opremljen karburatorom Keihin PVK od 28 mm koji osigurava da motori primaju gorivo koje im je potrebno za isporuku široke glatke i snažne snage.

transmisija

Najlakši menjač u bilo kom probnom motociklu na tržištu i još jedan patentirani GASGAS deo! Sistem 4/6 omogućava vozačima da biraju između 6 brzina kada postoje samo 4 stepena prenosa na unutrašnjem vratilu menjača. Osiguravajući da su svi TXT RACING motocikli tehnološki napredni, smanjuju težinu i omogućavaju super kompaktne kućišta radilice.

RADILICA

Trudimo se da osiguramo da radilica na TXT RACING 300 radi što slobodnije, kao što radimo na svim našim probnim motociklima. Idealno izbalansiran za neverovatno glatke performanse motora bez vibracija, isporučuje hod od 60 mm preko aluminijumske klipnjače visokih performansi sa zatvorenim glavnim ležajem kompanije SKF za bezbrižnost i dugotrajnu izdržljivost.

KARTER

TXT RACING 300 pruža ozbiljne performanse ultrakompaktnog motora. Nešto je moguće samo zbog super malih kućišta radilice. Proizvedeni postupkom livenja pod visokim pritiskom, lagani su, a istovremeno su neverovatno jaki. Takođe drže sve unutrašnje delove motora blizu centra gravitacije motocikla za odlično rukovanje.

IZDUVNI SISTEM

Prednja cev od nerđajućeg čelika i zadnji prigušivač su neophodni za maksimiziranje performansi naših 2-taktnih probnih motora. Pored toga, oni takođe smanjuju ukupnu težinu kako bi osigurali najbolje rukovanje, kao i tanku ergonomiju. Zadnji prigušivač koristi visokokvalitetno pakovanje od vlakana, ključno za isporuku maksimalnog obrtnog momenta i snage. Plastični poklopac koji se može ukloniti znači da se pakovanje može lako promeniti.

KVAČILO

Jedan prst je sve što je potrebno za kontrolu snage naših probnih motocikala, zahvaljujući kompaktnom hidrauličnom kvačilu. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima. Sastoji se od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema, garantuje savršen rad svaki put.

TRIAL

BRAKTEC KOČNICE

Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!

INTEGRISANI SISTEM HLAĐENJA, VENTILATOR I RADIJATORI

Ugurali smo mnogo rashladne tehnologije u veoma mali prostor na našim probnim motociklima, što je od suštinskog značaja da osiguramo da naš motor ostane hladan i da vozači dobiju najbolje dvotaktne performanse. Koristeći aluminijumski radijator zajedno sa vodootpornim električnim ventilatorom od 115 mm, termostat tada obezbeđuje stabilnu i konstantnu temperaturu rashladne tečnosti.

PALJENJE / ELEKTRIČNI SISTEM

Ključ za smanjenje težine na svim našim probnim motociklima je sistem paljenja i električni sistem koji ne zahteva bateriju. Takođe, sa standardnom opremom za sve naše motocikle prekidačem mape, vozači mogu da biraju između 2 krive paljenja na osnovu vremena, tipa terena i preferencija vozača. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga.

TOČKOVI

Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše probne točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felgama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Nova lagana aluminijumska prednja osovina štedi 285 grama poboljšavajući osećaj lagane težine prednjeg kraja.

GUME

Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT RACING bicikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs