TRIAL
7.390 €
TRIAL
GASGAS TXT RACING 125 je savršen motocikl za vozače da razviju svoje veštine. Sa laganom konstrukcijom i karakterom lakim za upravljanje, naš najmanji 2-taktni probni motocikl omogućava mladima da se zabavljaju dok grade samopouzdanje. Sa glatkim, okretnim snagama, motor od 125cc ima ravnu i kontinuiranu krivu obrtnog momenta, idealnu za pomoć vozačima da pronađu prianjanje dok guraju dublje u uzbudljiv svet probne vožnje. Sa vodećim vešanjem u klasi, izborom karata motora i Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama, TXT RACING 125 ima kolekciju vrhunskih komponenti koje obezbeđuju kvalitet i pouzdanost.
TRIAL
Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.
Naša vazdušna kutija ima patentirani dizajn! Mnogo više od mesta gde žive Twin Air filteri, on takođe pruža strukturne prednosti koje omogućavaju da svi naši probni motocikli budu super tanki. Maksimalni protok vazduha osigurava da svi motori isporučuju trenutnu snagu kad god je to potrebno.
TRIAL
Volimo da pravimo naše okvire jake, od hrom-moli čelika. Tačnije, cevasti, 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Robotski sečeni i laserski zavareni da bi se osigurala preciznost, čvrstina i dugotrajna izdržljivost, oni pružaju precizne povratne informacije vozaču i, što je važno, veoma efikasnu apsorpciju energije. Težak od samo 6 kg, svi okviri su obrađeni čvrstim crvenim praškastim premazom.
Glatko i progresivno kako bi se osiguralo da naš čitav probni asortiman nudi najbolje rukovanje. TECH amortizeri sa niskim trenjem od 39 mm koji su ugrađeni na sve naše probne motocikle imaju levu bočnu viljušku koja ima podesivu oprugu zajedno sa funkcijom podešavanja End Stroke kako bi se izbeglo dno. Desna viljuška se brine za podešavanje odskoka, dok osovina prednjeg aluminijuma od 160 g obezbeđuje maksimalno samopouzdanje prednjeg točka u svakom trenutku.
Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.
TRIAL
TXT RACING 125 motor je moćan, lagan i kompaktan koliko god može, i najkonkurentniji u svojoj klasi. Tokom mnogo godina stalno smo poboljšavali dvotaktni motor od 125 ccm (tačnije 124,8 ccm), ističući performanse koje su još lakši za korisnika, a istovremeno osiguravajući da troškovi održavanja ostanu niski. Deleći uglavnom istu arhitekturu kao i GASGAS probni motocikli većeg kapaciteta, dizajn motora ne samo da daje vozačima glatku snagu, već dizajn takođe pomaže u rukovanju.
Mali cilindar TXT RACING 125 ima posebno dizajnirane usisne i izduvne otvore, koji, kada se koriste sa kovanim klipom visokih performansi, osiguravaju da je motor najbolji u svojoj klasi, proizvodeći impresivan obrtni moment i glatku isporuku snage u čitavom opsegu obrtaja. Aluminijumski nosač cilindra male težine se koristi za smanjenje vibracija motora, a istovremeno pomaže u krutosti šasije.
Magija u centru TXT RACING 125 motora! Naši inženjeri savršeno balansiraju svaku radilicu kako bi osigurali maksimalnu inerciju i isporučili hod od 54,5 mm, omogućavajući motoru da slobodno radi i isporučuje trenutnu snagu. Da bismo povećali izdržljivost, koristimo zatvoreni glavni ležaj SKF-a. Zbog svog specifičnog pozicioniranja sa motorom, radilica takođe doprinosi odličnom rukovanju motociklom. Jaka, lagana klipnjača upotpunjuje radilicu, koja takođe pokreće radno kolo vodene pumpe.
Štedimo na težini gde god možemo kako bismo osigurali da TXT RACING 125 ostane najkonkurentniji motocikl u svojoj klasi. Zbog toga su super-kompaktni kućišta radilice napravljeni postupkom livenja pod visokim pritiskom, koji garantuje neverovatnu snagu i izdržljivost i smanjuje težinu. Super-kompaktan dizajn stavlja sve glavne pokretne delove blizu centra gravitacije bicikla za neverovatno rukovanje. Čineći stvari još kompaktnijima, glavni cilindar hidrauličnog kvačila je ugrađen u poklopac kvačila.
Prednja cev od nerđajućeg čelika i zadnji prigušivač su neophodni za maksimiziranje performansi naših 2-taktnih probnih motora. Pored toga, oni takođe smanjuju ukupnu težinu kako bi osigurali najbolje rukovanje, kao i tanku ergonomiju. Zadnji prigušivač koristi visokokvalitetno pakovanje od vlakana, ključno za isporuku maksimalnog obrtnog momenta i snage. Plastični poklopac koji se može ukloniti znači da se pakovanje može lako promeniti.
Jedan prst je sve što je potrebno za kontrolu snage naših probnih motocikala, zahvaljujući kompaktnom hidrauličnom kvačilu. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima. Sastoji se od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema, garantuje savršen rad svaki put.
TRIAL
Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!
Ugurali smo mnogo rashladne tehnologije u veoma mali prostor na našim probnim motociklima, što je od suštinskog značaja da osiguramo da naš motor ostane hladan i da vozači dobiju najbolje dvotaktne performanse. Koristeći aluminijumski radijator zajedno sa vodootpornim električnim ventilatorom od 115 mm, termostat tada obezbeđuje stabilnu i konstantnu temperaturu rashladne tečnosti.
Ključ za smanjenje težine na svim našim probnim motociklima je sistem paljenja i električni sistem koji ne zahteva bateriju. Takođe, sa standardnom opremom za sve naše motocikle prekidačem mape, vozači mogu da biraju između 2 krive paljenja na osnovu vremena, tipa terena i preferencija vozača. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga.
Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše probne točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felgama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Nova lagana aluminijumska prednja osovina štedi 285 grama poboljšavajući osećaj lagane težine prednjeg kraja.
Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT RACING bicikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.