TRIAL
TRIAL
Naš TXT GP 280 nudi savršenu mešavinu 2-taktne snage, male težine i lakog manevrisanja – idealna odskočna daska za unapređenje vozača koji traže povećanu snagu i super-agilno upravljanje. Savršeno sedeći između naših omiljenih probnih motocikala od 250cc i fantastičnih 300cc, TXT GP 280 je opremljen visokokvalitetnim delovima, Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama, kao i vodećim vešanjem. To je motocikl koji osigurava glatku, čistu snagu, pouzdanost i puno zabave u vožnji!
TRIAL
Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.
Umetničko delo i remek delo industrijskog dizajna! Vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana ugrađena u TXT GP liniju obezbeđuje maksimalan protok vazduha i najbolju zaštitu filtera. Sa pametnim, patentiranim dizajnom, vazdušna kutija je strukturni deo svakog motocikla, ali nema dodatnih podsklopova. Dvostruki vazdušni filter je lako dostupan i može se ukloniti izvlačenjem samo jednog vijka.
TRIAL
Baš kao i TXT Racing modeli, mi pravimo naše TXT GP ramove da budu super jaki, koristeći cevasti 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Oni osiguravaju precizne povratne informacije vozača, isporučuju visoko efikasnu apsorpciju energije, kao i dugotrajnu izdržljivost, zahvaljujući činjenici da su robotski sečeni i laserski zavareni. Teški od samo 6 kg, svi ramovi obezbeđuju preciznost i čvrstinu, a završeni su robusnim crvenim praškastim premazom i jedinstvenom specijalnom pločom izdanja sa serijskim brojem.
Slične TECH viljuškama koje su ugrađene u naše TXT Racing modele, samo malo bolje… i zlatne! Golden TECH viljuške od 39 mm imaju hod od 167 mm kako bi se osiguralo da ceo asortiman TXT GP nudi najbolje rukovanje. Premaz sa niskim trenjem na cevima nosača, u kombinaciji sa oprugama sa progresivnim brzinama i hidrauličnom kompresijom i podešavanjem odskoka, obezbeđuju neverovatno glatku i stabilnu vožnju. Aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje da vozači imaju apsolutno poverenje u prednje točkove.
Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.
TRIAL
Napravljen da bude moćan, lagan, čist i kompaktan, jednocilindrični, tečno hlađeni motor od 280cc (272,2cc) poseduje najnoviju 2-taktnu tehnologiju. Deleći veći deo svoje arhitekture sa drugim TXT RACING i GP motociklima, zahvaljujući godinama kontinuiranog razvoja, cilindar ima termodinamičke usisne i izduvne otvore, koji u velikoj meri doprinose tome da motor bude najkonkurentniji u svojoj klasi. Lagan i kompaktan dizajn osigurava da je TXT GP 280 super okretan i majstor u promeni pravca.
Iskovana od najkvalitetnijeg aluminijuma, S3 glava cilindra je proizvedena sa debljim zidovima i većim protokom vode kako bi se osigurala maksimalna brzina hlađenja. Povećavajući kompresiju, obezbeđuje veći obrtni moment, čak i kada se vozi u „tankom vazduhu“ na većim visinama.
Specijalno razvijen klip visokih performansi ugrađen u TXT GP 280, zajedno sa cilindrom od 76 mm koji ima precizno pozicionirane usisne i izduvne otvore, pruža odličan obrtni moment i ukupne performanse motora. Pričvršćeni za motocikl preko aluminijumskih nosača, cilindri pomažu u smanjenju vibracija motora, kao i daljem jačanju kompaktnog čeličnog okvira.
Beskonačno se okrećući kako bi se osiguralo da se svi elementi dvotaktnog TXT GP 280 motora kombinuju kako bi proizveli glatku, pokretnu snagu, savršeno izbalansirana radilica ima hod od 60 mm koji ima zatvoreni glavni ležaj napravljen od strane SKF-a i koristi jaku, laganu klipnjaču koja koristi dva igličasta ležaja da olakša podmazivanje i poveća izdržljivost. Takođe pokreće radno kolo vodene pumpe.
Svi unutrašnji delovi motora na TXT GP 280 nalaze se u našim super-jakim, laganim kućištima radilice. Ne samo da su kućišta neverovatno izdržljiva, budući da se sve pokretne osovine nalaze blizu centra gravitacije motocikla, dizajn je izuzetno kompaktan i pomaže u manevriranju i rukovanju motociklom.
Da bi se osigurala savršena, progresivna akcija svaki put, svi modeli TXT GP su opremljeni GASGAS 1/3 kompaktnom hidrauličnom kvačilom, koja se sastoji od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema za garantovano savršen rad svaki i svaki put. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima.
TRIAL
Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!
Nudeći tri različite opcije, podesive, velike platforme Hard Rock klinova iz S3 nude standardne opcije pozicioniranja napred i nazad. Osiguravajući da vozači mogu fino podesiti svoj motocikl u zavisnosti od ličnih preferencija i uslova vožnje, oni omogućavaju precizno, individualno podešavanje.
Motori koji rade na hladnom proizvode najbolju snagu, zato naši TXT GP motocikli koriste aluminijumski radijator zajedno sa električnim i vodootpornim ventilatorom od 115 mm, sa termostatom kako bi se osigurala stabilna i konstantna temperatura rashladne tečnosti. Crvena, dvoslojna silikonska creva za hlađenje upotpunjuju robustan i efikasan sistem hlađenja.
Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše trial točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felnama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Super lagana aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje vozačima apsolutno samopouzdanje na prednjim točkovima.
Standardno opremljen prekidačem za mapu koji menja karakter motora u skladu sa preferencijama vozača, vremenskim prilikama i tipom terena, i AC alternatorom koji isporučuje više energije za bolju iskru, TXT GP paljenje i električni sistem takođe ne koriste bateriju. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga. Rotor od 3,4 kilograma pomaže da se obezbedi maksimalni obrtni moment motora.
Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT GP motocikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.