TRIAL

TXT GP 250 2023

8.240 €

TRIAL

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Klasična zapremina motora GASGAS trial opsega, TXT GP 250 obezbeđuje savršenu ravnotežu između upotrebljivog obrtnog momenta za 2 takta i okretnog upravljanja. Opremljen mapama motora koji se mogu birati, Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama, vešanjem vodećim u klasi, titanijumskim auspuhom i još mnogo toga, TXT GP 250 pruža celodnevnu zabavu. A zahvaljujući činjenici da se okreće do 10.500 obrtaja u minuti, 2-taktni motor od 250 kubika je svestran i vodi put na teškim, tehničkim terenima zahvaljujući svojoj velikoj snazi kojom se može upravljati.

Previous slide
Next slide

TRIAL

KAROSERIJA

Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.

vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana

Umetničko delo i remek delo industrijskog dizajna! Vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana ugrađena u TXT GP liniju obezbeđuje maksimalan protok vazduha i najbolju zaštitu filtera. Sa pametnim, patentiranim dizajnom, vazdušna kutija je strukturni deo svakog motocikla, ali nema dodatnih podsklopova. Dvostruki vazdušni filter je lako dostupan i može se ukloniti izvlačenjem samo jednog vijka.

ekskluzivna ctg fabrička grafika

Završavajući izgled naših TXT GP modela, set fabričkih grafika daje svakom motociklu čist, prepoznatljiv izgled.

Renthal upravljači i ručke

Kada pomerite granice, pravite greške, zbog čega je linija TXT GP opremljena suženim Renthalovim upravljačima – najboljim u poslu kada su u pitanju jake i pouzdane šipke. Završeni sa centralnom zaštitnom podlogom, Renthal rukohvati osiguravaju da vozači najbolje drže svoj TXT GP motocikl.

rezervoar za gorivo i karburator

Potpuno integrisan u okvir i karoseriju, naš rezervoar za gorivo od 2,3 litra je toliko kompaktan da skoro da i ne postoji! Sa jednostavnim sistemom uklanjanja, napaja Keihin PVK karburator od 28 mm koji zauzvrat osigurava da svi dvotaktni motori dobiju gorivo koje im je potrebno za isporuku široke glatke, snažne snage. J.Juan kabl za gas obezbeđuje brzo i lako podešavanje.

TRIAL

RAMOVI

Baš kao i TXT Racing modeli, mi pravimo naše TXT GP ramove da budu super jaki, koristeći cevasti 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Oni osiguravaju precizne povratne informacije vozača, isporučuju visoko efikasnu apsorpciju energije, kao i dugotrajnu izdržljivost, zahvaljujući činjenici da su robotski sečeni i laserski zavareni. Teški od samo 6 kg, svi ramovi obezbeđuju preciznost i čvrstinu, a završeni su robusnim crvenim praškastim premazom i jedinstvenom specijalnom pločom izdanja sa serijskim brojem.

CNC OBRAĐENE TROJNE STEZALJKE

Crvena (mi volimo crvenu!) CNC mašinski obrađene trostruke stezaljke pomažu u isporuci super stabilnog prednjeg dela na svim TXT GP modelima, a takođe izgledaju odlično. Pomažući sveukupno rukovanje i obezbeđujući savršeno pristajanje prednjih viljuški, 35 mm ofset stege su napravljene od najkvalitetnijeg aluminijuma za vrhunsku pouzdanost i minimalnu težinu.

Zlatne TECH VILjuške

Slične TECH viljuškama koje su ugrađene u naše TXT Racing modele, samo malo bolje… i zlatne! Golden TECH viljuške od 39 mm imaju hod od 167 mm kako bi se osiguralo da ceo asortiman TXT GP nudi najbolje rukovanje. Premaz sa niskim trenjem na cevima nosača, u kombinaciji sa oprugama sa progresivnim brzinama i hidrauličnom kompresijom i podešavanjem odskoka, obezbeđuju neverovatno glatku i stabilnu vožnju. Aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje da vozači imaju apsolutno poverenje u prednje točkove.

Reiger 3-smerni hidraulični zadnji amortizer

Uz prilagodljivost prigušenja kompresije i odskoka, kao i predopterećenje opruge, REIGER trosmerni amortizer je jedna od istaknutih karakteristika svih TXT GP modela. Pružajući ozbiljne performanse, REIGER amortizer obezbeđuje maksimalnu vuču, svaki put.

LJULJAŠKA

Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.

TRIAL

MOTOR

Napravljen da bude kompaktan. Napravljen da bude lagan. Napravljen sa najnovijom 2-taktnom tehnologijom kako bi se osigurale odlične performanse i garantovana celodnevna zabava! Kao i svi naši trial motocikli, TXT GP 250 ima ozbiljnu snagu, mešajući izuzetno malu težinu i visoke performanse i pruža neverovatnu ukupnu agilnost i ono malo više za vozače kojima su potrebne maksimalne performanse.

S3 glava cilindra

Iskovana od najkvalitetnijeg aluminijuma, S3 glava cilindra je proizvedena sa debljim zidovima i većim protokom vode kako bi se osigurala maksimalna brzina hlađenja. Povećavajući kompresiju, obezbeđuje veći obrtni moment, čak i kada se vozi u „tankom vazduhu“ na većim visinama.

CILINDAR & KLIP

Koristimo kovani klip visokih performansi ugrađen u cilindar sa provrtom od 72,5 mm na našem TXT GP 250. Garantujući maksimalne performanse i izdržljivost, obezbeđuje snažnu snagu obrtnog momenta u svakoj vožnji. Naš profesionalno konstruisan cilindar sa posebno dizajniranim usisnim i izduvnim otvorima čini motor najboljim u svojoj klasi.

izduvni sistem

Predivan za pogled, izuzetno lagan i ključan za sve TXT GP modele koji isporučuju najbolju snagu u klasi. Naše ekspanzione komore od titanijuma maksimiziraju performanse motora, obezbeđuju tanju ergonomiju i takođe pomažu u ukupnom rukovanju. Kada se ugradi na prigušivač koji je konfigurisan da bude tačno kao oni na našim trkačkim timskim motociklima, on stvara zastrašujući izduvni sistem.

transmisija

Najlakši menjač u bilo kom trial motociklu na tržištu i još jedan patentirani GASGAS deo! Sistem 4/6 omogućava vozačima da biraju između 6 brzina kada postoje samo 4 stepena prenosa na unutrašnjem vratilu menjača. Osiguravajući da su svi TXT GP motocikli tehnološki napredni, smanjuju težinu i omogućavaju super kompaktna kućišta radilice.

RADILICA

Savršeno izbalansirana za isporuku optimizovane inercije, TXT GP 250 radilica je precizno pozicionirana unutar kućišta radilice kako bi se osiguralo da se vozači mogu osloniti na trenutnu snagu i uživati u super agilnoj vožnji. Ključno za motor koji pruža odličnu vuču, takođe pomaže da se motociklu pruži veoma voljeno, agilno rukovanje. Da bismo povećali izdržljivost, koristimo zatvoreni glavni ležaj SKF-a sa jakim aluminijumskim klipnjačem koji koristi dva igličasta ležaja za izdržljivost.

KARTER

Dizajniran tako da su unutrašnji delovi i osovine unutar motora pažljivo pozicionirani kako bi se poboljšale ukupne karakteristike upravljanja motociklom, proces gravitacionog livenja koji se koristi za izradu naših kućišta radilice osigurava da su super lagani i izuzetno čvrsti. Da bismo obezbedili poboljšano zaptivanje, koristimo centralni locirajući klin i centralnu zaptivku. Takođe, poklopac kvačila uključuje glavni cilindar kvačila, dodatno naglašavajući ukupnu kompaktnost motora.

KVAČILO

Da bi se osigurala savršena, progresivna akcija svaki put, svi modeli TXT GP su opremljeni GASGAS 1/3 kompaktnom hidrauličnom kvačilom, koja se sastoji od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema za garantovano savršen rad svaki i svaki put. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima.

TRIAL

BRAKTEC KOČNICE

Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!

S3 klinovi od kovanog čelika Hard Rock

Nudeći tri različite opcije, podesive, velike platforme Hard Rock klinova iz S3 nude standardne opcije pozicioniranja napred i nazad. Osiguravajući da vozači mogu fino podesiti svoj motocikl u zavisnosti od ličnih preferencija i uslova vožnje, oni omogućavaju precizno, individualno podešavanje.

INTEGRISANI SISTEM HLAĐENJA, VENTILATOR I RADIJATORI

Motori koji rade na hladnom proizvode najbolju snagu, zato naši TXT GP motocikli koriste aluminijumski radijator zajedno sa električnim i vodootpornim ventilatorom od 115 mm, sa termostatom kako bi se osigurala stabilna i konstantna temperatura rashladne tečnosti. Crvena, dvoslojna silikonska creva za hlađenje upotpunjuju robustan i efikasan sistem hlađenja.

TOČKOVI

Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše trial točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felnama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Super lagana aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje vozačima apsolutno samopouzdanje na prednjim točkovima.

paljenje/električni sistem

Standardno opremljen prekidačem za mapu koji menja karakter motora u skladu sa preferencijama vozača, vremenskim prilikama i tipom terena, i AC alternatorom koji isporučuje više energije za bolju iskru, TXT GP paljenje i električni sistem takođe ne koriste bateriju. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga. Rotor od 3,4 kilograma pomaže da se obezbedi maksimalni obrtni moment motora.

gume

Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT GP motocikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs