TRIAL
TRIAL
GASGAS TXT GP 125 je savršen motocikl za vozače koji žele da razviju svoje veštine. Sa laganom konstrukcijom i karakterom lakim za upravljanje, naš najmanji 2-taktni trial motocikl omogućava mladima da se zabavljaju dok grade samopouzdanje. Sa vodećim vešanjem u klasi, izborom karata motora i Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama, TXT GP 125 sadrži kolekciju vrhunskih komponenti i nadogradnje u odnosu na TXT GP RACING 125, obezbeđujući kvalitet, pouzdanost i neverovatne performanse. Uz glatku, brzu snagu, motor od 125cc ima ravnu i kontinuiranu krivu obrtnog momenta, idealnu za pomoć vozačima da pronađu prianjanje dok guraju dublje u uzbudljiv svet probne vožnje.
TRIAL
Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.
Umetničko delo i remek delo industrijskog dizajna! Vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana ugrađena u TXT GP liniju obezbeđuje maksimalan protok vazduha i najbolju zaštitu filtera. Sa pametnim, patentiranim dizajnom, vazdušna kutija je strukturni deo svakog motocikla, ali nema dodatnih podsklopova. Dvostruki vazdušni filter je lako dostupan i može se ukloniti izvlačenjem samo jednog vijka.
TRIAL
Baš kao i TXT Racing modeli, mi pravimo naše TXT GP ramove da budu super jaki, koristeći cevasti 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Oni osiguravaju precizne povratne informacije vozača, isporučuju visoko efikasnu apsorpciju energije, kao i dugotrajnu izdržljivost, zahvaljujući činjenici da su robotski sečeni i laserski zavareni. Teški od samo 6 kg, svi ramovi obezbeđuju preciznost i čvrstinu, a završeni su robusnim crvenim praškastim premazom i jedinstvenom specijalnom pločom izdanja sa serijskim brojem.
Slične TECH viljuškama koje su ugrađene u naše TXT Racing modele, samo malo bolje… i zlatne! Golden TECH viljuške od 39 mm imaju hod od 167 mm kako bi se osiguralo da ceo asortiman TXT GP nudi najbolje rukovanje. Premaz sa niskim trenjem na cevima nosača, u kombinaciji sa oprugama sa progresivnim brzinama i hidrauličnom kompresijom i podešavanjem odskoka, obezbeđuju neverovatno glatku i stabilnu vožnju. Aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje da vozači imaju apsolutno poverenje u prednje točkove.
Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.
TRIAL
Motor TXT GP 125 je dizajniran da proizvodi snagu vodeću u klasi, a istovremeno igra ključnu ulogu u obezbeđivanju neverovatnog upravljanja motociklom. Snažan, lagan i koliko god kompaktan može biti, iz našeg najmanjeg trial motocikla smo izvukli mnogo performansi prilagođenih korisniku. Deleći u velikoj meri istu arhitekturu kao i naši GASGAS trial motocikli većeg kapaciteta, TXT GP 125 motor ima definitivan učinak!
Mali TXT GP 125 cilindar pruža visoke performanse u čitavom opsegu obrtaja. Sa posebno dizajniranim usisnim i izduvnim otvorima, kada se koristi zajedno sa kovanim klipom visokih performansi, osigurava da je motor najbolji u svojoj klasi i proizvodi impresivan obrtni moment i glatku snagu. Aluminijumski nosač cilindra male težine se koristi za smanjenje vibracija motora, a istovremeno pomaže u krutosti šasije.
Magija u centru TXT GP 125 motora! Naši inženjeri savršeno balansiraju svaku radilicu kako bi osigurali maksimalnu inerciju i isporučili hod od 54,5 mm, omogućavajući motoru da slobodno radi i isporučuje trenutnu snagu. Da bismo povećali izdržljivost, koristimo zatvoreni glavni ležaj SKF-a. Zbog svog specifičnog pozicioniranja sa motorom, radilica takođe doprinosi odličnom rukovanju biciklom. Jaka, lagana klipnjača upotpunjuje radilicu, koja takođe pokreće radno kolo vodene pumpe.
Super-kompaktan dizajn kućišta radilice stavlja sve glavne pokretne delove blizu centra gravitacije motocikla za neverovatno rukovanje. Učinivši stvari još kompaktnijim, naši inženjeri su ugradili glavni cilindar hidrauličnog kvačila u poklopac kvačila. Igla za centralnu lokaciju i centralna zaptivka su postavljeni da povećaju i poboljšaju zaptivanje dva kućišta radilice, što garantuje neverovatnu snagu i izdržljivost. Činjenica da su napravljeni korišćenjem procesa gravitacionog livenja drži težinu na minimumu.
Da bi se osigurala savršena, progresivna akcija svaki put, svi modeli TXT GP su opremljeni GASGAS 1/3 kompaktnom hidrauličnom kvačilom, koja se sastoji od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema za garantovano savršen rad svaki i svaki put. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima.
TRIAL
Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!
Nudeći tri različite opcije, podesive, velike platforme Hard Rock klinova iz S3 nude standardne opcije pozicioniranja napred i nazad. Osiguravajući da vozači mogu fino podesiti svoj motocikl u zavisnosti od ličnih preferencija i uslova vožnje, oni omogućavaju precizno, individualno podešavanje.
Motori koji rade na hladnom proizvode najbolju snagu, zato naši TXT GP motocikli koriste aluminijumski radijator zajedno sa električnim i vodootpornim ventilatorom od 115 mm, sa termostatom kako bi se osigurala stabilna i konstantna temperatura rashladne tečnosti. Crvena, dvoslojna silikonska creva za hlađenje upotpunjuju robustan i efikasan sistem hlađenja.
Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše trial točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felnama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Super lagana aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje vozačima apsolutno samopouzdanje na prednjim točkovima.
Standardno opremljen prekidačem za mapu koji menja karakter motora u skladu sa preferencijama vozača, vremenskim prilikama i tipom terena, i AC alternatorom koji isporučuje više energije za bolju iskru, TXT GP paljenje i električni sistem takođe ne koriste bateriju. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga. Rotor od 3,4 kilograma pomaže da se obezbedi maksimalni obrtni moment motora.
Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT GP motocikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.