TRIAL
7.570 €
TRIAL
Savršeno sedeći između naših omiljenih probnih motocikala od 250cc i fantastičnih 300cc, TXT RACING 280 nudi savršenu mešavinu 2-taktne snage, težine i manevrisanja – idealnu stepenicu za poboljšanje vozača koji traže povećanu snagu i super-agilno upravljanje. Kao i svi naši probni motocikli, opremljen je visokokvalitetnim delovima, Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama, kao i vodećim vešanjem kako bi se osigurala pouzdanost i puno zabave u vožnji.
TRIAL
Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.
Naša vazdušna kutija ima patentirani dizajn! Mnogo više od mesta gde žive Twin Air filteri, on takođe pruža strukturne prednosti koje omogućavaju da svi naši probni motocikli budu super tanki. Maksimalni protok vazduha osigurava da svi motori isporučuju trenutnu snagu kad god je to potrebno.
TRIAL
Volimo da pravimo naše okvire jake, od hrom-moli čelika. Tačnije, cevasti, 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Robotski sečeni i laserski zavareni da bi se osigurala preciznost, čvrstina i dugotrajna izdržljivost, oni pružaju precizne povratne informacije vozaču i, što je važno, veoma efikasnu apsorpciju energije. Težak od samo 6 kg, svi okviri su obrađeni čvrstim crvenim praškastim premazom.
Glatko i progresivno kako bi se osiguralo da naš čitav probni asortiman nudi najbolje rukovanje. TECH amortizeri sa niskim trenjem od 39 mm koji su ugrađeni na sve naše probne motocikle imaju levu bočnu viljušku koja ima podesivu oprugu zajedno sa funkcijom podešavanja End Stroke kako bi se izbeglo dno. Desna viljuška se brine za podešavanje odskoka, dok osovina prednjeg aluminijuma od 160 g obezbeđuje maksimalno samopouzdanje prednjeg točka u svakom trenutku.
Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.
TRIAL
Dvotaktni jednocilindrični, tečno hlađeni motor od 280 cc (272,2 cc) ima najnoviju 2-taktnu tehnologiju i napravljen je da bude moćan, lagan, čist i kompaktan. Deleći veliki deo svoje arhitekture sa drugim motociklima u našoj trial liniji, zahvaljujući godinama kontinuiranog razvoja, cilindar ima termodinamičke usisne i izduvne otvore, koji u velikoj meri doprinose tome da motor bude najkonkurentniji u svojoj klasi.
Specijalno razvijen klip visokih performansi ugrađen u TXT RACING 280, zajedno sa cilindrom od 76 mm koji ima precizno pozicionirane usisne i izduvne otvore, obezbeđuju odličan obrtni moment i ukupne performanse motora. Pričvršćeni za motocikl preko aluminijumskih nosača, cilindri pomažu u smanjenju vibracija motora, kao i daljem jačanju kompaktnog čeličnog okvira.
Beskonačno se okreće kako bi se osiguralo da se svi elementi 2-taktnog TXT RACING 280 motora kombinuju kako bi proizveli glatku, pokretnu snagu, savršeno izbalansirana radilica ima hod od 60 mm, ima zatvoreni glavni ležaj napravljen od strane SKF-a i koristi jaku, laganu klipnjaču koja koristi dva igličasta ležaja da olakša podmazivanje i poveća izdržljivost. Takođe pokreće radno kolo vodene pumpe.
Svi unutrašnji delovi motora na TXT RACING 280 se nalaze u našim super-jakim, laganim kućištima radilice. Ne samo da su neverovatno izdržljivi, u kućištu svih pokretnih osovina blizu centra gravitacije motocikla, dizajn je izuzetno kompaktan i pomaže u manevriranju i rukovanju motociklom.
Prednja cev od nerđajućeg čelika i zadnji prigušivač su neophodni za maksimiziranje performansi naših 2-taktnih probnih motora. Pored toga, oni takođe smanjuju ukupnu težinu kako bi osigurali najbolje rukovanje, kao i tanku ergonomiju. Zadnji prigušivač koristi visokokvalitetno pakovanje od vlakana, ključno za isporuku maksimalnog obrtnog momenta i snage. Plastični poklopac koji se može ukloniti znači da se pakovanje može lako promeniti.
Jedan prst je sve što je potrebno za kontrolu snage naših probnih motocikala, zahvaljujući kompaktnom hidrauličnom kvačilu. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima. Sastoji se od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema, garantuje savršen rad svaki put.
TRIAL
Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!
Ugurali smo mnogo rashladne tehnologije u veoma mali prostor na našim probnim motociklima, što je od suštinskog značaja da osiguramo da naš motor ostane hladan i da vozači dobiju najbolje dvotaktne performanse. Koristeći aluminijumski radijator zajedno sa vodootpornim električnim ventilatorom od 115 mm, termostat tada obezbeđuje stabilnu i konstantnu temperaturu rashladne tečnosti.
Ključ za smanjenje težine na svim našim probnim motociklima je sistem paljenja i električni sistem koji ne zahteva bateriju. Takođe, sa standardnom opremom za sve naše motocikle prekidačem mape, vozači mogu da biraju između 2 krive paljenja na osnovu vremena, tipa terena i preferencija vozača. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga.
Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše probne točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felgama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Nova lagana aluminijumska prednja osovina štedi 285 grama poboljšavajući osećaj lagane težine prednjeg kraja.
Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT RACING bicikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.