SUPERMOTO
10.190 €
SUPERMOTO
Supermoto sa 1 cilindarom velike zapremine sa duhom DESITE NA GAS! Ne možete poželeti bolji dodatak našem asortimanu GASGAS proizvoda! SM 700 nudi uzbudljivu Supermoto zabavu u vožnji na ulici ili stazi i savršen je za one koji misle na posao. Sa uspravnim položajem sedenja i odličnim pogledom na put, širokim upravljačem i moćnim startom, idealan je za razigrane vožnje u gradu. A zahvaljujući dugoj listi kvalitetnih komponenti, njegove ozbiljne performanse su uparene sa razigranim rukovanjem koje svi vozači zaista mogu da pokažu na putu.
SUPERMOTO
Ergonomija SM 700 je jedinstvena i garantuje maksimalno zadovoljstvo u vožnji i veoma posebno iskustvo vožnje. Možete ga koristiti da transformišete svaku ulicu i zemljanu stazu u igrališta, dok njegovo dinamično rukovanje i položaj sedenja optimizovan za upotrebu van puta uliva poverenje i svaku vožnju čini iskustvom. Svoju snažnu ličnost naglašava svojom smelom crvenom grafikom.
Crvena dokle pogled seže! Kada se pojavite sa svojim SM 700, nikome nećete lako nedostajati zahvaljujući dinamičnoj, crvenoj karoseriji i privlačnoj grafiki. Inspirisan našim uzbudljivim terenskim modelima, karoserija se nalazi oko rama i motora sa vrhunskom ergonomijom kako bi poboljšala vezu između vozača i bicikla koja obezbeđuje potpunu kontrolu u svakoj situaciji.
SUPERMOTO
Fleksibilnost. krutost. Zabavno. Tri izuzetna svojstva našeg svetlosnog okvira. Dizajniran da ponudi oštro rukovanje i visoku stabilnost, uz odgovarajuću dozu fleksibilnosti, osigurava da svaka vožnja sa SM 700 bude iskustvo. Visokokvalitetni hrom-molibden čelik zaslužan je za njegovu ekstremnu robusnost, dok precizno izračunate vrednosti za torzionu i uzdužnu krutost osiguravaju da vozač može da vozi još agresivnije i dalje. Pored toga, naši okviri su robotski zavareni da garantuju preciznost i najviši kvalitet. O da! I teže samo 8,4 kg.
Nema zavarivanja! Samo izuzetno jaka, prelepa livena ljuljaška, baš kao i svi naši bicikli! Okretna ruka GASGAS SM 700 je napravljena od jednog komada aluminijuma, teška je samo 3,9 kg i daje upravo onoliko koliko je potrebno za savršeno rukovanje i razvoj snage. VP amortizer je montiran na zamašnoj ruci za progresivno prigušivanje zadnjih točkova.
Znamo koliko je neverovatno važno dobiti povratnu informaciju od terena preko upravljača. Iz tog razloga, viljuškasti most SM 700 je dizajniran da uradi upravo to. Obrađen je CNC mašinom i dovoljno fleksibilan da pruži mnogo povratnih informacija prednjeg točka. Pored toga, zajedno sa gumom prigušenom antivibracionom stezaljkom upravljača, garantuje odličnu udobnost.
SUPERMOTO
Da bi garantovao ogromno zadovoljstvo u vožnji i neverovatne, ali potpuno legalne performanse, GASGAS je napunio SM 700 visokokvalitetnim komponentama i najnovijim inovacijama u asistenciji vozaču.
Na prednjoj strani SM 700, CNC-obrađena monoblok kočna čeljust sa 4 klipa iz Brembo-a ugrize se u plutajući kočioni disk od 320 mm. Pozadi, manja kočiona čeljust i disk od 240 mm rade svoj posao. Oba su povezana na Bosch ABS, što garantuje bezbrižnost i maksimalnu sigurnost.
SUPERMOTO
Motor našeg SM 700 je najsnažniji u svojoj klasi i opremljen je svime što je potrebno za moćan start 1-cilindričnog motora velike zapremine. Isporučuje 55 kV (74 ks) pri 8.000 o/min i 73,5 Nm obrtnog momenta pri 6.500 o/min! Sa svojom kompaktnom glavom cilindra, u kojoj se nalaze dve svećice za lakši rad i niže emisije, naš motor garantuje duge servisne intervale. Pored toga, naš 700 je opremljen PAS kvačilom za još više zabave u krivinama, laganim 6-brzinskim menjačem i izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika u skladu sa EURO 5 koji mu omogućava da slobodno diše, dok su njegova pozadinska buka i emisije niske a performanse ostaju visoke.
Više volimo naše motore od 692,7 kubika sa svim značajkama. Zbog toga su opremljeni svime što im je potrebno za njihov snažan start velike zapremine i za duge servisne intervale. Zahvaljujući 55 kV (74 ks) pri 8.000 o/min i 73,5 Nm obrtnog momenta pri 6.500 o/min, osigurane su ozbiljne performanse na putu i van njega. Zajedno sa svojim starter motorom, kućištem gasa, kvačilom i crevima za rashladnu tečnost, motor je težak samo 43,4 kg. Nepotrebno je reći da težina ni na koji način ne stoji na putu snazi naše 1-cilindarske elektrane!
Pouzdanost je važno pitanje za nas. Iz tog razloga, naš motor nudi aktivnu ventilaciju kućišta radilice sa podmazivanjem pod pritiskom, što smanjuje trenje i gubitke pumpanja. Glavna prednost su dugi servisni intervali od 10.000 km i izuzetno niska potrošnja goriva za niže troškove rada. A ko to ne želi?!
Kao što ime govori, 4 različita takta se odvijaju u 4-taktnim motorima: usis, kompresija, paljenje i izduv. Da bi se sve ovo garantovalo i obezbedila neverovatna, upotrebljiva snaga, najsavremenija glava cilindra SM 700 sa 4 ventila ima dve svećice za paljenje koje obezbeđuju nesmetanu isporuku snage. Jedno bregasto vratilo motora iznad glave upravlja usisnim ventilima od 42 mm preko preklopnih krakova, dok se izduvni ventili od 34 mm otvaraju preko klackalice radi preciznijeg vremena ventila pri visokim obrtajima.
Ovo su naporni delovi duboko u motoru koji su odgovorni za pouzdanost i performanse. I pre svega zbog dugih servisnih intervala. Radilica sa hodom od 80 mm radi na cilindričnim valjkastim ležajevima, zbog čega su servisni intervali tako dugi – prednost koju ne treba potceniti. Da bi se garantovao nesmetan rad, sekundarna balansna osovina smanjuje inerciju, a time i vibracije motora. Konačno, da bi se obezbedio pouzdan rad čak i na ograničenju broja obrtaja od 8.000 obrtaja u minuti, motor 700 karakteriše jaka i otporna kombinacija klipnjače sa klipnjačem sa klipnjačem, klipa od aluminijuma i silikona od 105 mm i igle za zglob sa DLC premazom (nalik dijamantu premazivanje).
Naš SM 700 ima izduvni sistem od nerđajućeg čelika, koji održava pozadinsku buku i vrednosti emisije niskim, ali u isto vreme garantuje maksimalnu snagu. Savršeno je integrisan u celokupni dizajn bicikla i ispunjava EURO 5 standard.
Sa posebnim mapiranjem motora A2, koji smanjuje snagu na 30 kV, vlasnici A2 vozačke dozvole takođe mogu da upoznaju Supermoto iskustvo vožnje SM 700.
Ko želi da ide brže u uglove i van njega? Dobro je što smo opremili SM 700 Adler PAS spojnicom. Maksimizira prianjanje zadnjeg točka kada vozač želi brzo da izađe iz krivina i eliminiše nestabilnost zadnjeg točka tokom agresivnog kočenja i prebacivanja u nižu brzinu, tako da je bicikl uvek savršeno izbalansiran pri ulasku u krivine. Njihov jedinstveni dizajn takođe smanjuje vibracije i poboljšava osećaj ručice kvačila. Zatim tu je hidraulično kvačilo kompanije MAGURA, koje može savršeno da se koristi u svim uslovima – čak i ako je bicikl tek pokrenut.
Lagani 6-brzinski menjač daje glatke i precizne promene svaki put, tako da uvek možete agresivno ubrzati i zadržati kontrolu čak i u ekstremnim uslovima na stazi ili van puta.
SUPERMOTO
Skrivena kutija trikova koja čini SM 700 tako zabavnim! Njihova najsavremenija elektronika može se savršeno prilagoditi stilu vožnje svakog vozača, tako da svaki vozač dobije performanse koje voli. Sa promenljivim režimima vožnje, isporuka snage i kontrola vuče se menjaju u hodu, dok kontrola vuče zavisna od ugla nagiba obezbeđuje idealno prianjanje u svim uslovima vožnje. Ako uvek želite da budete na putu punom snagom, možete potpuno da isključite kontrolu proklizavanja! Kuickshifter garantuje posebno glatko i efikasno prebacivanje u viši i niži stepen prenosa bez upotrebe kvačila.
Kuickshifter radi upravo ono što mu ime sugeriše: garantuje glatko i efikasno prebacivanje u viši i niži stepen prenosa bez upotrebe kvačila. Tako da se možete prebaciti kad god želite. Dva senzora (jedan koji detektuje kretanje na šipki menjača i drugi koji registruje uključenje zupčanika) brinu o komplikovanim stvarima. Bez obzira koliko agresivno ubrzavate, sledeća brzina se uvek može uključiti u trenu. Prilikom prebacivanja u niži stepen prenosa, sistem usklađuje broj obrtaja motora sa brojem obrtaja nižeg stepena prenosa kako bi se obezbedilo neometano prebacivanje.
Dva načina vožnje = dvostruko više zabave. Čak i kada ste u pokretu, možete da prelazite sa jednog režima na drugi i da prilagodite isporuku energije. Režim 1 (režim ulične vožnje) nudi oštar odziv gasa uparen sa ABS-om u krivinama i kontrolom proklizavanja. Ovo je u osnovi režim vožnje performansi za kontrolisanu vožnju na putu! Režim 2 (režim vožnje Supermoto na SM 700) je režim koji je mnogo specifičniji za vaš „zadatak“. Na SM 700, nudi glatku reakciju gasa sa Supermoto kontrolom proklizavanja, omogućavajući vozaču da izvuče driftove i točkove u stilu Supermoto. U režimu 2, ABS na zadnjem točku je deaktiviran za bolju povratnu informaciju van puta i da biste mogli da driftujete na asfaltu kada vozite supermoto.
Da li više volite agresivan odgovor na gas? Tome služi Supermoto režim vožnje! U njemu je puna snaga motora uvek dostupna, a kontrola proklizavanja interveniše tek kasno – kada stvari postanu zaista dlakave. Trke na kratkim stazama nikada nisu bile tako zabavne. Čim se aktivira režim vožnje Supermoto (režim 2), vi naravno zanosite u krivine, pošto ABS interveniše samo na prednjem točku. Tako da imate potpunu kontrolu nad svojim biciklom u svakom uglu.
Okretanje zadnjeg točka pri izlasku iz uglova stavlja veliki osmeh na lice svakog vozača. Ali ne želite ni to u svakom uglu. Iz tog razloga, kontrola vuče osetljiva na ugao nagiba prati brzinu rotacije zadnjeg točka kako bi odmah reagovala (u milisekundama) ako se vozi brže od samog bicikla. Zatim nakratko smanjuje snagu motora – nežno i jedva sprečena primetna intervencija koja sprečava proklizavanje točka zadnjeg točka. Kada se smiri, puna snaga se vraća. Posebno ambiciozni vozači takođe mogu potpuno deaktivirati kontrolu proklizavanja.
Stani brže! SM 700 dolazi sa najnovijom tehnologijom kočnica – ABS-om za krivine iz Bosch-a. Iskusniji vozači takođe mogu da isključe ABS da bi testirali svoja ograničenja. Međutim, kada je uključen, sistem garantuje snažno i progresivno usporavanje koje izbegava neželjeno zaključavanje zadnjeg točka i zaranjanje upravljača! Sistem takođe nudi modernu zaštitu od prevrtanja, koja se koristi u standardnom ABS režimu tokom agresivnog kočenja.
Inteligentna tehnologija za savršen razvoj performansi. Keihin elektronsko ubrizgavanje goriva sa kućištem leptira za gas od 50 mm eliminiše tradicionalni kabl za gas! Vaš gas se kontroliše elektronski: sistem upravljanja motorom kontinuirano upoređuje parametre motora sa podacima senzora kako bi u skladu sa tim podesio položaj gasa i obezbedio savršenu isporuku snage i odziv na gas. Takođe daje biciklu impresivan odziv na gas, posebno pri malim brzinama.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.