ENDURO

MC 250 2023

8.090 €

ENDURO

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Kada je lagana, okretna šasija omotana oko kompaktnog i neverovatno moćnog 2-taktnog motora od 250 cc, pripremite se za ozbiljnu zabavu sa velikim brojem obrtaja. Novi MC 250 isporučuje sve što je ljubiteljima dvotaktnih motora potrebno da se trkaju ili igraju i, što je najvažnije, uživaju u vožnji koja razdire prljavštinu i srce – i naravno Brembo kočnice su uvek tu da vam smanje rad srca kada je to potrebno.

Previous slide
Next slide

ENDURO

KAROSERIJA

Crvena sa mrljom belog. Tako mi to volimo! Karoserija postavljena na sve GASGAS motokros motocikle ne samo da odražava našu živu, špansku ličnost, već i obezbeđuje potpunu harmoniju između vozača i bicikla. Promišljena ergonomija omogućava neograničeno kretanje, dok naš ravan profil sedišta visokog prijanjanja pruža udobnost i kontrolu u svim uslovima.

AIRBOX

AIRBOX

Manje vremena za rad na motoru znači više vremena za vožnju motora, upravo zbog toga ćete voleti jednostavan sistem za montažu filtera bez alata na svim GASGAS motokros motorima. Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima koji obezbeđuju maksimalan protok vazduha i zaštitu dvostrukog vazdušnog filtera.

UPRAVLJAČI, RUČKE I GAS

Čekaj, važno je! Opremimo sve GASGAS motokros motore sa kvalitetnim Neken konusnim upravljačem, garantujući udobnost i kontrolu zahvaljujući optimalnim tačkama pritiska na rukama vozača. ODI drška sa leve strane ne zahteva lepljenje, dok na desnoj, vulkanizovana ručka ima inovativni integrisani mehanizam za gas. Uz laku slobodnu igru, promenom brega, napredovanje gasa se takođe može promeniti.

Rezervoar

Volimo da naši rezervoari budu jednostavni i robusni, zato smo se odlučili za poklopac za punjenje sa navojem koji obezbeđuje čvrsto i pouzdano zaptivanje i pozicionirali smo spoljni vod za gorivo kako bismo bili sigurni da je manje izložen i podložan oštećenjima. Crni laki rezervoari za gorivo od 7 litara od polietilena imaju direktnu unutrašnju liniju od pumpe do prirubnice, za optimalan protok goriva.

AIRBOX

ENDURO

RAMOVI

Tehnologija u našim ramovima omogućava vozačima da uživaju u razigranom upravljanju i energičnom osećaju na bilo kojoj motokros stazi. Ispod crvenog praškastog premaza nalazi se lagani hrom-molibden čelik, hidroformisana, laserski rezana i robotsko zavarena šasija koja je napravljena da radi. Dizajniran da bude krut tamo gde treba da bude krut i da se savija tamo gde je to potrebno, pruža izuzetnu povratnu informaciju vozaču, apsorpciju energije i stabilnost na pravoj liniji.

PODRAM

Sa kratkim i kompaktnim profilom svi GASGAS motokros podramovi su napravljeni od laganog aluminijuma. Profil pomaže u centralizaciji mase, a istovremeno smanjuje težinu.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Sa 4-smernim podešavanjem upravljača koje omogućava vozačima da postave prednji kraj svojih motora baš onako kako oni to vole, kovane, 22 mm pomerene trostruke vile rade u harmoniji sa našim WP prednjim vilama kako bi pružile precizno rukovanje i stabilnost.

PREDNJA SUSPENZIJA

Svi GASGAS motokros modeli opremljeni su naprednim, super laganim 48 mm WP XACT okrenutim naopačke viljuškama koje se lako podešavaju. Pružaju progresivno i konzistentno prigušivanje bez obzira koliko je staza gruba, oni imaju kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom zajedno sa drugim unutrašnjim prigušivačima. Krajnji rezultat je izuzetan komfor vozača i samopouzdanje prednjeg dela.

ZADNJA SUSPENZIJA

Trakcija je ono o čemu se radi, a naš potpuno prilagodljivi zadnji amortizer WP XACT pruža napredno prigušivanje koje uliva samopouzdanje i rasplamsava zabavu. Dizajniran da harmonično radi i sa ramom i sa zamašnom rukom kako bi ponudio neverovatnu apsorpciju energije, amortizer je takođe usklađen sa sistemom povezivanja sa specifičnom geometrijom koja dodatno pomaže privlačenju. Odskok i podešavanje kompresije pri velikoj/niskoj brzini i 300 mm hoda znači da su GASGAS motokros motori spremni za najgrublje staze.

LJULJAŠKA

Lagane, snažne i sa vidljivim oznakama za podešavanje lanca koje olakšavaju život na stazi, naše motokros ljuljaške su napravljene korišćenjem procesa gravitacionog livenja kako bi se garantovala izdržljivost i preciznost.

ENDURO

MOTOR

MC 250 pokreće kompaktni 2-taktni motor sa osovinom protiv balansa za glatku snagu pri velikom broju obrtaja. Pružajući mnogo obrtnog momenta, naša jedinica za napajanje čini motocikl super lakim za upotrebu, ali i veoma konkurentnim – zahvaljujući inovacijama kao što je ventil za napajanje sa dva ventila. Dizajniran da centralizuje sve unutrašnje pokretne delove, motor takođe igra veliku ulogu u agilnom rukovanju motocikla.

CILINDAR & KLIP

Cilindar na MC 250 motoru ima otvor od 66,4 mm i opremljen je sistemom sa dva ventila za izbacivanje ozbiljne snage u opsegu obrtaja. Izduvni otvor je mašinski obrađen za preciznu funkciju ventila za napajanje, obezbeđujući odličnu ukupnu isporuku snage. Lagani klip omogućava da se motor slobodno okreće za razigranu zabavu koja se brzo vrti.

KARBURATOR

Mikuni TMX karburator sa ravnim klizačem od 38 mm obezbeđuje da naš 2-taktni vrištač dobija konstantno snabdevanje gorivom, puni motor energijom i daje vozačima glatku i kontrolisanu snagu u celom opsegu obrtaja.

TRANSMISIJA

Pružajući kvalitet, izdržljivost i pouzdanost, 5-brzinski menjač kompanije PANKL Racing Sistems je čvrst i obezbeđuje lako i precizno menjanje stepena prenosa bez obzira koliko su teški uslovi. Poluga ima inovativan dizajn vrha koji sprečava nakupljanje prljavštine kada su rupe duboke i kada se prljavština zalepi!

RADILICA

Čarobnjak u srcu motora! Napravljena da bude što je moguće lakša i savršeno izbalansirana kako bi se smanjile neželjene vibracije, radilica od 72 mm je postavljena tako da ima mali uticaj na rukovanje dok motoru od 250 ccm omogućava da ostvari svoju zabavu pri visokim obrtajima.

KARTER

Ključ za održavanje težine MC 250 na minimumu, tanka i jaka kućišta motora su napravljena od procesa livenja pod visokim pritiskom. Omogućujući da unutrašnjost motora bude bliže jedna drugoj, kompaktni dizajn omogućava poboljšanu centralizaciju masa istovremeno osiguravajući najviše nivoe mogućnosti vožnje.

IZDUVNI SISTEM

Naši izduvni sistemi su ključni za isporuku snage svih GASGAS motokros motocikala. Razvijeni da budu tanki korišćenjem inovativnog 3D procesa, oni su u skladu sa FIM zvučnim propisima, izgledaju sjajno i što je najvažnije pružaju najbolje performanse. MC 250 sabirna cev nudi optimalnu geometriju, performanse i razmak od tla i montirana je na prigušivač koji ima naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke.

DDS KVAČILO

MC 250 ima kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom (DDS), koje je robusno, super pouzdano i doprinosi kompaktnom dizajnu motora. Poseduje čeličnu pritisnu ploču sa jednom membranom umesto tradicionalnih zavojnih opruga, takođe ima CNC korpu za kvačilo izrađenu od jednog komada čelika.

ENDURO

BRAKTEC KOČNICE

Brzo je zabavno, ali usporavanje je neophodno, zbog čega su svi GASGAS motokros motocikli opremljeni Brembo čeljustima i kontrolama. Sa prednjim diskovima od 260 mm i zadnjim diskovima od 220 mm, kočenje je lako, inspirišući vozače da guraju jače i voze brže.

BREMBO HIDRAULIČNO KVAČILO

Nema potrebe za podešavanjem i gotovo bez održavanja, ali najbolja stvar kod Brembo hidrauličnog kvačila je to što uvek iznova isporučuje savršeno glatku akciju. Sa automatskim podešavanjem slobodnog hoda poluge, tačka ugriza i funkcija kvačila ostaju konstantni bez obzira da li je toplo ili hladno.

INTEGR. HLAĐENJE I RADIJATORI

Održavanje naših motocikala vitkim znači bolje rukovanje, zbog čega GASGAS motokros asortiman ima sisteme za hlađenje koji su integrisani u okvire. Takođe omogućava poboljšano hlađenje zbog eliminisanja potrebe za dodatnim crevima, zajedno sa laganim radijatorima visoke čvrstoće, kompletan sistem obezbeđuje, pa, naši motocikli ostaju super hladni bez obzira koliko teški uslovi!

TOČKOVI

Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne felne visoke čvrstoće, CNC obrađene glavčine i lagane žbice pružaju maksimalnu snagu za potpuni mir.

GUME

Gume za povezivanje vozača sa stazom Maxxis MaxxCross MX-ST su dizajnirane da budu izdržljive, prijanjajuće i pružaju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Nadahnjujući samopouzdanje i povećavajući predvidljivost, šablon navoja je dizajniran da maximizira vuču i performanse kočenja.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

TEHNIČKI PRIBOR

PROTAPER UPRAVLJAČ

fmf povercore 2.1 prigušivač

servisna jama prostirka

fabrički prednji točak 1.6x21

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs