ENDURO
7.390 €
ENDURO
Ne postoji ništa slično zvuku vrištanja 2-taktnog motora od 125 kubika koji leti oko motokros staze! Sedeći na vrhu klase sa svojim moćnim motorom, 6-brzinskim menjačem, naprednim vešanjem i oštrim upravljanjem, naš MC 125 je spreman za seckanje.
ENDURO
Elegantna crvena karoserija omogućava neograničeno kretanje na MC 125 za potpunu kontrolu kada pritisnete gas ili snažno pritisnete kočnice. Zajedno sa visokim prijanjanjem, potpuno crvenom presvlakom sedišta, izaći ćete na stazu sa potpunom kontrolom.
Manje vremena za rad na motoru znači više vremena za vožnju motora, upravo zbog toga ćete voleti jednostavan sistem za montažu filtera bez alata na svim GASGAS motokros motorima. Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima koji obezbeđuju maksimalan protok vazduha i zaštitu dvostrukog vazdušnog filtera.
ENDURO
Tehnologija u našim ramovima omogućava vozačima da uživaju u razigranom upravljanju i energičnom osećaju na bilo kojoj motokros stazi. Ispod crvenog praškastog premaza nalazi se lagani hrom-molibden čelik, hidroformisana, laserski rezana i robotsko zavarena šasija koja je napravljena da radi. Dizajniran da bude krut tamo gde treba da bude krut i da se savija tamo gde je to potrebno, pruža izuzetnu povratnu informaciju vozaču, apsorpciju energije i stabilnost na pravoj liniji.
Sa 4-smernim podešavanjem upravljača koje omogućava vozačima da postave prednji kraj svojih motora baš onako kako oni to vole, kovane, 22 mm pomerene trostruke vile rade u harmoniji sa našim WP prednjim vilama kako bi pružile precizno rukovanje i stabilnost.
Lagane, snažne i sa vidljivim oznakama za podešavanje lanca koje olakšavaju život na stazi, naše motokros ljuljaške su napravljene korišćenjem procesa gravitacionog livenja kako bi se garantovala izdržljivost i preciznost.
ENDURO
Srce našeg MC 125 je kompaktan 2-taktni motor od 40 ks, 17,2 kg, 125 kubika. Pružajući mnogo obrtnog momenta, naš pogonski agregat čini motocikl super lakim za upotrebu, ali i veoma konkurentnim – savršenim i za početnike i za vrhunske trkače. Dizajniran da centralizuje sve unutrašnje pokretne delove, motor takođe igra veliku ulogu u agilnom rukovanju motociklom.
Unutar našeg MC 125 cilindra je skriveno inovativni sistem ventila za napajanje. Odgovoran je za kontrolu i glavnog i bočnog izduvnog otvora (rekli smo da je inovativan!) kada se kombinuje sa dvodelnom glavom cilindra, čini svoje da osigura da motor isporučuje zaista impresivan moć slobodnog obrtaja.
Magija u srcu motora! Stvoren da bude što lakši i savršeno uravnotežen da smanjiti neželjene vibracije, hod od 54,5 mm radilica je postavljena tako da ima mali uticaj na rukovanje, dok omogućava motoru od 125cc…
Ključno za održavanje težine MC 125 na minimumu, tanka i jaka kućišta motora su napravljena od procesa livenja pod visokim pritiskom. Omogućujući da unutrašnjost motora bude bliže jedna drugoj, kompaktni dizajn omogućava poboljšanu centralizaciju masa istovremeno osiguravajući najviše nivoe mogućnosti vožnje. Izdržljiv srednji zupčanik za kickstart obezbeđuje izuzetnu pouzdanost pri pokretanju.
Naši izduvni sistemi su ključni za isporuku snage svih GASGAS motokros motocikala. Razvijeni da budu tanki korišćenjem inovativnog 3D procesa, oni su u skladu sa FIM zvučnim propisima, izgledaju sjajno i što je najvažnije pružaju najbolje performanse. MC 125 sabirna cev nudi optimalnu geometriju, performanse i razmak od tla i postavljena je na prigušivač koji ima naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke.
MC 125 ima kvačilo od čelika sa dijafragmom (DS), koje je robusno, super pouzdano i
doprinosi kompaktnom dizajnu motora. Sadrži čeličnu pritisnu ploču sa jednom membranom
umesto tradicionalnih spiralnih opruga, takođe ima a korpa kvačila CNC mašinski obrađena od jednog komada čelika.
ENDURO
Brzo je zabavno, ali usporavanje je neophodno, zbog čega su svi GASGAS motokros motocikli opremljeni Brembo čeljustima i kontrolama. Sa prednjim diskovima od 260 mm i zadnjim diskovima od 220 mm, kočenje je lako, inspirišući vozače da guraju jače i voze brže.
Nema potrebe za podešavanjem i gotovo bez održavanja, ali najbolja stvar kod Brembo hidrauličnog kvačila je to što uvek iznova isporučuje savršeno glatku akciju. Sa automatskim podešavanjem slobodnog hoda poluge, tačka ugriza i funkcija kvačila ostaju konstantni bez obzira da li je toplo ili hladno.
Održavanje naših motocikala vitkim znači bolje rukovanje, zbog čega GASGAS motokros asortiman ima sisteme za hlađenje koji su integrisani u okvire. Takođe omogućava poboljšano hlađenje zbog eliminisanja potrebe za dodatnim crevima, zajedno sa laganim radijatorima visoke čvrstoće, kompletan sistem obezbeđuje, pa, naši motocikli ostaju super hladni bez obzira koliko teški uslovi!
Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne felne visoke čvrstoće, CNC obrađene glavčine i lagane žbice pružaju maksimalnu snagu za potpuni mir.
Gume za povezivanje vozača sa stazom Maxxis MaxxCross MX-ST su dizajnirane da budu izdržljive, prijanjajuće i pružaju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Nadahnjujući samopouzdanje i povećavajući predvidljivost, šablon navoja je dizajniran da maximizira vuču i performanse kočenja.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.