CROSS COUNTRY

EX 250F 2023

CROSS COUNTRY

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

EX 250 je najlakši motocikl u našoj liniji Cross Country. Sa istim karakteristikama kao njegov veći brat EX 300, manji 250 sve to čini lakšim. Lakše je za ruke, lakše za novčanik i lakše na stazi. Nema potrebe za prethodno mešanje goriva ili zamornim izmenama u mlazu, inovativni sistem elektronskog ubrizgavanja goriva omogućava istinsku jednostavnost vožnje „gas-and-go”. Sa značajno smanjenim emisijama izduvnih gasova i proširenim dometom goriva, ovo je najlakši motocikl za ulazak u dvotaktnu stranu krosa..

Previous slide
Next slide

CROSS COUNTRY

KAROSERIJA

Novi dizajn za kros 2023 je veoma crven i ima istu grafiku kao na našim fantastičnim motokros motociklima! Omogućavajući vozačima da se osećaju jedno sa svojim motociklom dok jurcaju po drveću i s njega, živopisna karoserija na svim GASGAS motociklima za kros je takođe vizuelni izraz naše španske ličnosti. Promišljena ergonomija omogućava neograničeno kretanje, dok naš ravan profil sedišta visokog prijanjanja pruža udobnost i kontrolu u svim uslovima.

AIRBOX

AIRBOX

Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija na svim GASGAS cross country motociklima je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima koji obezbeđuju maksimalan protok vazduha i zaštitu Twin Air filtera. Obezbeđivanje savršenog protoka vazduha do motora garantuje maksimalne performanse. Jednostavan sistem za montažu filtera bez alata je super brz za upotrebu i 100 posto pouzdan.

UPRAVLJAČI, RUČKE I GAS

Ugrađujemo visokokvalitetne Neken konusne upravljače na sve naše motocikle za kros. Obezbeđivanje udobnosti i kontrole vozača zahvaljujući optimalnim tačkama pritiska na rukama vozača, leva ODI ručka ne zahteva lepljenje, dok na desnoj, vulkanizovana ručka ima inovativni integrisani mehanizam za gas. Sa lako podesivim slobodnim hodom, promenom brega, napredovanje gasa se takođe može promeniti.

Rezervoar

Omogućujući vozačima da se dalje voze i uživaju u dužim vožnjama, svi GASGAS cross country motocikli imaju rezervoare za gorivo od 8,5 litara, 1,5 litara veće nego na našim
motocross motociklima. Napravljen od providnog polietilena da bi vozačima omogućio da lako vide koliko goriva ima u rezervoaru, poklopac za punjenje u stilu bajoneta se takođe koristi da obezbedi čvrsto, pouzdano zaptivanje. Sa specifičnom trasom koja čuva spoljnu liniju goriva bezbednom, svi motocikli su opremljeni sa senzorom za nadgledanje nivoa goriva.

AIRBOX

CROSS COUNTRY

RAMOVI

Ako ćete se trkati u šumi, morate biti čvrsti! Mi pravimo naše okvire da budu čvrsti koristeći lagani, laserski rezani hrom-molibden čelik, koji je zavaren robotom za potpunu preciznost. Takođe osiguravamo da vozači imaju potpuno samopouzdanje kada prelaze korenje drveća i stene zahvaljujući posebno projektovanom fleksu. Zajedno sa dokazanom geometrijom, naši ramovi pružaju razigrano rukovanje i najbolju stabilnost, a završeni su izdržljivim crvenim premazom u prahu.

PODRAM

Sa kratkim i kompaktnim profilom, svi GASGAS cross country podokviri su napravljeni od laganog aluminijuma. Profil pomaže u centralizaciji mase dok takođe čini motor lakšim.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Naše trostruke viljuške nude 4-smerno podešavanje upravljača, što osigurava da vozači svih veličina mogu precizno postaviti upravljač tako da najbolje odgovara njihovim potrebama. Sa 22mm ofsetom kovane trojke klapovi takođe obezbeđuju maksimalnu krutost za preciznost, rukovanje i dejstvo prednjeg vešanja.

PREDNJA SUSPENZIJA

Postavljeni za takmičenje u drvetu, svi GASGAS cross country motori dolaze opremljeni prednjim viljuškama od 48 mm WP XACT sa AER tehnologijom, pružajući neverovatno prigušenje prednjeg kraja za potpunu kontrolu vozača. Dovoljno čvrsti da dosledno izdrže udarce pri velikim brzinama, a istovremeno dovoljno gipki da obezbede izvanrednu udobnost na neravnom terenu sa isprekidanim ivicama, imaju brze točkove za lak pristup za brzo podešavanje i savršeno podešavanje vozača. Efikasno unutrašnje čarobnjaštvo obezbeđuje konzistentno prigušivanje bez obzira koliko je teren grub.

ZADNJA SUSPENZIJA

Uparen sa sistemom povezivanja koji je postavljen na sve GASGAS cross country motore, zadnji amortizer WP XACT pruža 300 mm hoda zadnjeg točka kako bi se osiguralo odlično rukovanje, najbolja vuča i maksimalna zabava u šumi. Sa specifičnim unutrašnjim postavkama koje vozačima daju potpuno samopouzdanje na širokom spektru terenskih terena, nudeći potpuni odskok i prilagodljivost kompresije pri velikoj/niskoj brzini, amortizer se lako može fino podesiti kako bi zadovoljio potrebe početnika i iskusnih trkača.

LJULJAŠKA

Izuzetna snaga pri najnižoj mogućoj težini, i sa vidljivim oznakama za podešavanje lanca kako bi podešavanje lanca bilo brzo i precizno. Naše šuplje, livene zamaške pružaju izdržljivost i preciznost.

CROSS COUNTRY

MOTOR

Kompaktni motor u našem EX 250F daje ozbiljne performanse! Neverovatno moćan, težak samo 25,9 kg i proizvodi 46 KS pri 14.000 obrtaja u minuti, živahan agregat od 250 kubika sa električnim pokretanjem je neverovatno lak za upotrebu, ali veoma sposoban. Kompaktan i dizajniran da poboljša rukovanje, kao i najbolje performanse u klasi, to je mali, ali moćan četvorotaktni paket.

glava cilindra i osovina balansa

Pažljivo smo dizajnirali komoru za sagorevanje EX 250F, tako da proizvodi efikasnu snagu visokog nivoa u čitavom opsegu obrtaja. Motor koji će svi vozači hteti da snažno vrte, DOHC glava cilindra ima velike titanijumske ventile i pratioce prstiju sa čvrstim premazom poput dijamanta (DLC) koji rezultira minimalnim trenjem i optimalnim performansama. Da bismo uravnotežili sile mase, ugradili smo i multifunkcionalnu osovinu za balansiranje, koja takođe pokreće pumpu rashladne tečnosti i razvodni lanac.

CILINDAR & KLIP

Cilindar i klip EX 250F su profesionalno konstruisani od aluminijuma visoke čvrstoće, igrajući važnu ulogu u pružanju živahnih performansi koje motocikl čine tako zabavnim za vožnju. Garantujući izvanredne performanse i pouzdanost, otvor od 78 mm sadrži kruti, kovani klip premošćenog tipa koji proizvodi CP.

transmisija

Kovani menjač sa 6 brzina iz Pankl Racing Sistems osigurava da naš mali trkač od 250 kubika isporučuje najviše nivoe izdržljivosti i pouzdanosti i koristi zupčanik sa širokim odnosom koji je savršeno prikladan za trkačke trke. Pored toga, senzor stepena prenosa omogućava EMS-u da prilagodi određeni karakter motora svakom stepenu prenosa. Ne postoji ni nivo opreme za prljavštinu!

RADILICA

Radilica EX 250F ima hod od 66,4 mm i balansirana je u kombinaciji sa osovinom protiv balansa radi minimalnih vibracija motora. Od strane koji uključuje teži rotor za paljenje, radilica proizvodi više inercije za glatku isporuku snage koja je specifična za različite zemlje.

KARTER

Zaštitno kućište koje drži sve unutrašnje komponente bezbednim i sigurnim iu savršenim pozicijama za postizanje idealnog centra gravitacije, proces livenja pod visokim pritiskom koji koristimo za izradu naših kućišta radilice obezbeđuje da imaju tanku debljinu zida za minimalnu težinu. Ne brinite, oni su ozbiljno jaki!

IZDUVNI SISTEM

Osiguravajući snagu specifičnu za cross countri, naši EX izduvni sistemi su dizajnirani da isporuče najviši mogući kvalitet. EX 250F, EX 350F i EX 450F izduvni sistemi su dizajnirani korišćenjem inovativnog 3D procesa hidroformiranja kako bi se obezbedile najbolje performanse i najmanja težina, kao i cev od 2 dela, koja omogućava da se ukloni bez potrebe da se vadi zadnji deo. šok. Dalja inovacija omogućava kratak, kompaktan prigušivač koji ne povećava nivo buke.

DS KVAČILO

Ugrađeno kvačilo od čelika sa dijafragmom (DS) obezbeđuje da vozači mogu brzo i lako da održavaju visok broj obrtaja na EX 250F. Sa jednom membranskom čeličnom potisnom pločom umesto tradicionalnih zavojnih opruga, korpa kvačila je jednodelna CNC mašinski obrađena čelična komponenta, koja omogućava upotrebu tankih čeličnih košuljica. Lagano i precizno kvačilo obezbeđuje glatku i konstantnu akciju bez obzira na to koliko je zlostavljano!

CROSS COUNTRY

KOČNICE

Od brzih pravaca do tehničkih šumskih jednostrukih gusenica, naše Brembo kočione čeljusti i prednji diskovi od 260 mm i zadnji diskovi od 220 mm visokih performansi daju impresivnu snagu zaustavljanja i veoma važnu glatku akciju kojom se može upravljati.

BREMBO HIDRAULIČNO KVAČILO

Brembo hidraulično kvačilo postavljeno na sve GASGAS cross country motocikle daje super glatku akciju i konzistentnu tačku grizenja bez obzira na to koliko je duga, ili teška, ili vruća ili hladna, vožnja. Uz konstantno podešavanje igre tako da funkcija ostane konzistentna, svetlosna akcija takođe minimizira vozača umor.

RADIJATORI

Efikasni i lagani radijatori daju svim našim motociklima za kros-kantri nisko težište za najbolje moguće rukovanje i stručno su izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće. Oni takođe održavaju naše motocikle hladnim bez obzira na to koliko se trkaju ili koliko izazovne postaju super blatnjave, spore šumske staze. Integrisan u okvir eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži motocikl sa ergonomijom vodećom u klasi.

TOČKOVI

Napravljen da izdrži udarce, kao i da je super lak za unošenje i vađenje prilikom promene guma. Srebrni točkovi visoke čvrstoće koje postavljamo na naše motocikle za kros su napravljeni oko CNC mašinskih čvorišta, koristeći lagane žbice i srebrne anodizirane aluminijumske bradavice za jaku i pouzdanu konstrukciju.

GUME

Kopaju po klizavim travnatim stazama, blatnjavim, izrovanim šumskim stazama i hvataju se za super klizavo kamenje i kamenje, Dunlop gume su standardne na svim GASGAS cross country motociklima. Pružajući vrhunske performanse, izdržljivost i najviši nivo prianjanja, Dunlop MX33 guma je opremljena napred sa Dunlop Geomak AT81 pozadi. Optimizovana šara gazećeg sloja obe gume je dizajnirana da uliva poverenje i poboljša vuču i performanse kočenja na svim vrstama terena.

CROSS COUNTRY

SISTEM ZA UPRAVLJANJE MOTOROM - EMS

Osim što kontroliše elektronsko ubrizgavanje goriva (EFI) na svim našim 4-taktnim motorima, Keihin EMS sistem takođe ima senzor stepena prenosa, koji prilagođava isporuku snage za svaki stepen prenosa. Mala i lagana, Keihin jedinica je super-brza u obradi podataka motora.

Telo leptira za gas od 44 mm

Naši 4-taktni motocikli za kros koriste 44 mm Keihin kućišta gasa, obezbeđujući preciznost, glatku akciju i visoke performanse. Na EX 250F injektor je postavljen tako da isporučuje najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, garantujući super oštar odziv gasa.

električni start i litijum-jonska baterija

Svi GASGAS EX modeli su opremljeni e-starterom, koji garantuje jedinu stvar koju svi vozači i trkači žele, super lako električno pokretanje! Li-lon baterija od 2,0 Ah, koja teži pribl. 1 kg manje od konvencionalne olovne baterije, osigurava da se motocikli zgodno aktiviraju svaki put dok se ukupna težina smanjuje. Bez obzira da li su uslovi vožnje super hladni, ili je motocikl postao super vruć, svi naši modeli za kros-kantri garantuju pouzdano startovanje.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

TEHNIČKI PRIBOR

PROTAPER UPRAVLJAČ

fmf povercore 2.1 prigušivač

servisna jama prostirka

fabrički prednji točak 1.6x21

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs