TRAVEL
10.190 €
TRAVEL
Sa svojim dinamičnim 1-cilindričnim motorom, ES 700 je bicikl velike zapremine koji blista kako na putu, tako i van njega. Sa GASGAS ES 700 ulazimo u oblast uličnih motocikala. Na osnovu sopstvene stručnosti, novog razmišljanja i najsavremenije tehnologije, razvili smo bicikl koji je jedinstven i dinamičan u isto vreme. Snaga njegovog 1-cilindričnog motora sa 74 KS i zapreminom od 692,7 cm3 isporučuje se preko super-hladnog ride-bi-vire sistema, koji garantuje oštar odziv gasa i isporučuje linearnu snagu motora sa neočekivanom preciznošću. Ovaj bicikl takođe ima najnovije sisteme pomoći koji vam omogućavaju da prilagodite ES 700 sebi. Sa najsavremenijim ABS-om i Brembo kočnicama, takođe se može u potpunosti kontrolisati u svakom trenutku. Kao da to nije dovoljno, ES 700 blista sa zapanjujuće dugim servisnim intervalom od 10.000 kilometara, što vam omogućava da napravite mnogo dugih putovanja između poseta prodavcu.
TRAVEL
Ergonomija ES 700 je jedinstvena i garantuje maksimalno zadovoljstvo u vožnji i veoma posebno iskustvo vožnje. Možete ga koristiti da transformišete svaku ulicu i zemljanu stazu u igrališta, dok njegovo dinamično rukovanje i položaj sedenja optimizovan za upotrebu van puta ulivaju samopouzdanje i svaku vožnju čine iskustvom. Svoju snažnu ličnost naglašava svojom smelom crvenom grafikom.
Crvena dokle pogled seže! Kada se pojavite sa svojim ES 700, nikome nećete lako nedostajati zahvaljujući dinamičnoj, crvenoj karoseriji i privlačnoj grafiki. Inspirisan našim uzbudljivim terenskim modelima, karoserija se nalazi oko rama i motora sa vrhunskom ergonomijom kako bi poboljšala vezu između vozača i bicikla koja obezbeđuje potpunu kontrolu u svakoj situaciji.
TRAVEL
Intenzivne vožnje seoskim stazama i ulicama: za to je napravljen GASGAS ES 700. I upravo zbog toga ES 700 nudi izvanrednu upravljivost, tako da vozači svih nivoa mogu da voze bezbedno i pouzdano – bez obzira gde. Od njihovog cevastog čeličnog okvira sa savršenom mešavinom fleksibilnosti i krutosti, do naše izuzetno jake i prelepe livene ljuljačke i da ne pominjemo rezervoar od 13,5 litara koji održava težinu lepom i malom: naši novi drumski bicikli nude odlično rukovanje. Njegova dinamična, crvena karoserija grli okvir i motor sa vrhunskom ergonomijom kako bi poboljšala vezu između vozača i bicikla koja obezbeđuje potpunu kontrolu u svakoj situaciji.
Želimo da svaki vozač izvuče maksimum iz svoje vožnje. Zbog toga je rezervoar od 13,5 litara sakriven u samonosećem zadnjem okviru GASGAS ES 700. Napravljen je od jednog komada poliamida visoke čvrstoće i težak je samo 5,2 kilograma, izuzetno je robustan i postavljen je što je niže moguće kako bi se poboljšalo rukovanje. Da li želite da montirate montažni okvir ili ručke za hvatanje stubova? Ne brinite, već smo smislili!
Amortizer WP XPLOR postavljen pozadi bez napora se nosi čak i sa najtežim terenom. Podešavanje njihovog odvojenog prigušenja kompresije i odskoka pri velikim i malim brzinama je dečija igra i zabava. Zatim smo uzeli geometriju naših drugih modela i spojili amortizer na polugu za udobnu vožnju na najzahtevnijim terenima.
TRAVEL
U GASGAS-u znamo šta je važno kada su u pitanju ozbiljne performanse na terenu. Zato smo ES 700 opremili visokokvalitetnim hardverom i vrhunskim komponentama koje ga čine pouzdanim, brzim i lakim za rukovanje.
Temeljno testirane na širokom spektru terena, Continentalove gume TKC 80 bile su najbolji izbor za naš ES 700. Ne samo da nude izvanredno prianjanje na putu i van njega, već su i izuzetno izdržljive, tako da možete sa njima preći velike udaljenosti pre nego što dođe do zamene gume. Veličina 90/90-21 se koristi napred, a guma veličine 140/80-18 pozadi.
Samo dve stvari ulaze u kutiju filtera za vazduh našeg ES 700 – svež vazduh i vaše ruke (ako treba da promenite filter za vazduh). Kutija filtera za vazduh je lako dostupna ispod sedišta i razvijena je da optimalno snabdeva motor vazduhom i što je moguće bolje štiti od elemenata.
TRAVEL
Motor našeg ES 700 je najsnažniji u svojoj klasi i opremljen svime što mu je potrebno za snažan start 1-cilindričnog motora velike zapremine. Isporučuje 55 kV (74 ks) pri 8.000 o/min i 73,5 Nm obrtnog momenta pri 6.500 o/min! Sa svojom kompaktnom glavom cilindra, u kojoj se nalaze dve svećice za lakši rad i niže emisije, naš motor garantuje duge servisne intervale. Pored toga, naš 700 je opremljen PAS kvačilom za još više zabave u krivinama, laganim 6-brzinskim menjačem i izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika u skladu sa EURO 5 koji mu omogućava da slobodno diše, dok su njegova pozadinska buka i emisije niske a performanse ostaju visoke.
Više volimo naše motore od 692,7 kubika sa svim značajkama. Zbog toga su opremljeni svime što im je potrebno za njihov snažan start velike zapremine i za duge servisne intervale. Zahvaljujući 55 kV (74 ks) pri 8.000 o/min i 73,5 Nm obrtnog momenta pri 6.500 o/min, osigurane su ozbiljne performanse na putu i van njega. Zajedno sa svojim starter motorom, kućištem gasa, kvačilom i crevima za rashladnu tečnost, motor je težak samo 43,4 kg. Nepotrebno je reći da težina ni na koji način ne stoji na putu snazi naše 1-cilindarske elektrane!
Pouzdanost je važno pitanje za nas. Iz tog razloga, naš motor nudi aktivnu ventilaciju kućišta radilice sa podmazivanjem pod pritiskom, što smanjuje trenje i gubitke pumpanja. Glavna prednost su dugi servisni intervali od 10.000 km i izuzetno niska potrošnja goriva za niže troškove rada. A ko to ne želi?!
Kao što ime govori, 4 različita takta se odvijaju u 4-taktnim motorima: usis, kompresija, paljenje i izduv. Da bi se sve ovo garantovalo i obezbedila neverovatna, upotrebljiva snaga, najsavremenija glava cilindra ES 700 sa 4 ventila ima dve svećice za paljenje koje obezbeđuju nesmetanu isporuku snage. Jedno bregasto vratilo motora iznad glave upravlja usisnim ventilima od 42 mm preko preklopnih krakova, dok se izduvni ventili od 34 mm otvaraju preko klackalice radi preciznijeg vremena ventila pri visokim obrtajima.
Ovo su naporni delovi duboko u motoru koji su odgovorni za pouzdanost i performanse. I pre svega zbog dugih servisnih intervala. Radilica sa hodom od 80 mm radi na cilindričnim valjkastim ležajevima, zbog čega su servisni intervali tako dugi – prednost koju ne treba potceniti. Da bi se garantovao nesmetan rad, sekundarna balansna osovina smanjuje inerciju, a time i vibracije motora. Konačno, da bi se obezbedio pouzdan rad čak i na ograničenju broja obrtaja od 8.000 obrtaja u minuti, motor 700 karakteriše jaka i otporna kombinacija klipnjače sa klipnjačem sa klipnjačem, klipa od aluminijuma i silikona od 105 mm i igle za zglob sa DLC premazom (nalik dijamantu premazivanje).
Naš ES 700 ima izduvni sistem od nerđajućeg čelika, koji održava pozadinsku buku i vrednosti emisije niskim, ali u isto vreme garantuje maksimalnu snagu. Savršeno je integrisan u celokupni dizajn bicikla i ispunjava EURO 5 standard.
Sa posebnim mapiranjem motora A2, koji smanjuje snagu na 30 kV, vlasnici A2 vozačke dozvole takođe mogu da upoznaju Supermoto iskustvo vožnje ES 700.
Ko želi da ide brže u uglove i van njega? Dobro je što smo opremili ES 700 Adler PAS spojnicom. Maksimizira prianjanje zadnjeg točka kada vozač želi brzo da izađe iz krivina i eliminiše nestabilnost zadnjeg točka tokom agresivnog kočenja i prebacivanja u nižu brzinu, tako da je bicikl uvek savršeno izbalansiran pri ulasku u krivine. Njihov jedinstveni dizajn takođe smanjuje vibracije i poboljšava osećaj ručice kvačila. Zatim tu je hidraulično kvačilo kompanije MAGURA, koje može savršeno da se koristi u svim uslovima – čak i ako je bicikl tek pokrenut.
Lagani 6-brzinski menjač daje glatke i precizne promene svaki put, tako da uvek možete agresivno ubrzati i zadržati kontrolu čak i u ekstremnim uslovima na stazi ili van puta.
TRAVEL
Skrivena torba trikova koja čini ES 700 tako zabavnim! Njihova najsavremenija elektronika može se savršeno prilagoditi stilu vožnje svakog vozača, tako da svaki vozač dobije performanse koje voli. Sa promenljivim režimima vožnje, isporuka snage i kontrola vuče se menjaju u hodu, dok kontrola vuče osetljiva na ugao nagiba obezbeđuje idealno prianjanje u svim uslovima vožnje. Ako uvek želite da budete na putu punom snagom, možete potpuno da isključite kontrolu proklizavanja! Kuickshifter garantuje posebno glatko i efikasno prebacivanje u viši i niži stepen prenosa bez upotrebe kvačila.
Kuickshifter radi upravo ono što mu ime sugeriše: garantuje glatko i efikasno prebacivanje u viši i niži stepen prenosa bez korišćenja kvačila. Tako da se možete prebaciti kad god želite. Dva senzora (jedan koji detektuje kretanje na šipki menjača, a drugi koji registruje uključenje zupčanika) brinu o komplikovanim stvarima. Bez obzira koliko agresivno ubrzavate, sledeća brzina se uvek može uključiti u trenu. Prilikom prebacivanja u niži stepen prenosa, sistem usklađuje broj obrtaja motora sa brojem obrtaja nižeg stepena prenosa kako bi se obezbedilo neometano prebacivanje.
Dva načina vožnje = dvostruko više zabave. Čak i kada ste u pokretu, možete da prelazite sa jednog režima na drugi i da prilagodite isporuku energije. Režim 1 (režim ulične vožnje) nudi oštar odziv gasa uparen sa ABS-om u krivinama i kontrolom proklizavanja. Ovo je u osnovi režim vožnje performansi za kontrolisanu vožnju na putu! Režim 2 (režim vožnje van puta na ES 700) je režim koji je mnogo specifičniji za njegov „zadatak“. Sa ES 700, to znači glatkiji odziv gasa za bolju vuču van puta. Ovo omogućava vozaču da okrene zadnji točak ako je potrebno i podigne prednji točak bez uticaja na performanse.
Prava zabava u vožnji van puta počinje tek kada se aktivira režim vožnje van puta! Ovde gas reaguje sa posebno visokim obrtnim momentom, a kontrola vuče je prilagođena vožnji van puta. U užim krivinama, sistem omogućava vozaču da okreće zadnji točak kako bi vozio oštru liniju. Kada je bicikl uspravan, prednji točak se može podići od tla, omogućavajući vam da se nosite sa teškim terenom sa lakoćom.<br />U režimu vožnje van puta, sistemi više ne uzimaju u obzir ugao nagiba bicikla u njihove proračune, omogućavajući jahaču da driftuje i može da istražuje granice – posebno kada teren postane malo ekstremniji.
Okretanje zadnjeg točka pri izlasku iz uglova stavlja veliki osmeh na lice svakog vozača. Ali ne želite ni to u svakom uglu. Iz tog razloga, kontrola vuče osetljiva na ugao nagiba prati brzinu rotacije zadnjeg točka kako bi odmah reagovala (u milisekundama) ako se vozi brže od samog bicikla. Zatim nakratko smanjuje snagu motora – nežno i jedva sprečena primetna intervencija koja sprečava proklizavanje točka zadnjeg točka. Kada se smiri, puna snaga se vraća. Posebno ambiciozni vozači takođe mogu potpuno deaktivirati kontrolu proklizavanja.
Stani brže! ES 700 dolazi sa najnovijom tehnologijom kočenja – Bosch ABS-om u krivinama. Iskusniji vozači takođe mogu da isključe ABS da bi testirali svoja ograničenja. Međutim, kada je uključen, sistem garantuje snažno i progresivno usporavanje koje izbegava neželjeno zaključavanje zadnjeg točka i zaranjanje upravljača! Sistem takođe nudi modernu zaštitu od prevrtanja, koja se koristi u standardnom ABS režimu tokom agresivnog kočenja.
Pored toga, u ovom režimu je aktivan ABS režim specifičan za terensku vožnju, u kojem ABS interveniše samo na prednjem točku. Ovo ne samo da poboljšava performanse kočenja na neasfaltiranim površinama, već takođe omogućava vozaču da namerno zaključa zadnji točak za brze i kontrolisane promene smera. A za one koji su malo hrabriji, možete potpuno isključiti ABS i preuzeti potpunu kontrolu nad kočnicama vašeg bicikla da biste postali jedno sa terenom i bukvalno doživjeli neograničeno zadovoljstvo u vožnji. Da biste ga isključili, morate pritisnuti i držati dugme ABS na instrument tabli oko tri sekunde. Lako zar ne?
Inteligentna tehnologija za savršen razvoj performansi. Keihin elektronsko ubrizgavanje goriva sa kućištem leptira za gas od 50 mm eliminiše tradicionalni kabl za gas! Vaš gas se kontroliše elektronski: sistem upravljanja motorom kontinuirano upoređuje parametre motora sa podacima senzora kako bi u skladu sa tim podesio položaj gasa i obezbedio savršenu isporuku snage i odziv na gas. Takođe daje biciklu impresivan odziv na gas, posebno pri malim brzinama.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.