Image Alt
Enduro

EC250 2022

e n d u r o
ENDURO

DOKAZANA EHNOLOGIJA

Prefinjen i umirujuće jednostavan, EC 250 je naš dvotaktni dvotaktni motor srednje težine lak za vožnju i lak za trku koji je prepun najsavremenije tehnologije. Mašina koja ne voli ništa bolje nego da bude gurnuta do krajnjih granica dok je osovina duboko u blatu, isporučuje glatku i čistu snagu, nisko održavanje i veoma je pouzdana dok koristi dobro dokazanu EFI tehnologiju. To je naša mršava, zla, nije potrebna premiksa, mašina koja voli šumu.

Enduro

Rad Tela

GASGAS Enduro bicikli su napravljeni da izgledaju dobro i rade na najvišim nivoima, zbog čega sva naša karoserija osigurava potpunu harmoniju između vozača i bicikla, pružajući savršenu ergonomiju i kontaktne tačke za maksimalnu slobodu kretanja. Moderan dizajn i crvena plastika odražavaju našu živu, špansku ličnost, dok naša jednostavna grafika ponosno kaže GASGAS! Ergonomski dizajniran ravan profil sedišta, u kombinaciji sa presvlakom sedišta visokog prijanjanja, pruža vrhunski komfor i kontrolu u svim uslovima.

AIRBOX

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

AIRBOX

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

AIRBOX

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

Enduro

Ramovi

Svi GASGAS enduro ramovi su napravljeni od laganog, laserski rezanog hrom-molibden čelika, koji je zavaren robotom za potpunu tačnost i snagu! Uključujući posebno projektovanu fleksibilnost u sve 2-taktne i 4-taktne ramove, osiguravamo da vozači imaju potpuno samopouzdanje bez obzira na to koliko je teren neravan. Zajedno sa dokazanom geometrijom, naši ramovi obezbeđuju igrivo rukovanje i najbolju stabilnost. Zatim ih završimo trajnim crvenim premazom u prahu.

podram

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

kovane trostruke vile

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

prednja suspenzija

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

zadnja suspenzija

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

ljuljaška

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

Enduro

Motor

Decenijama je 2-taktni motor od 250cc bio izbor enduro vozača i trkača širom sveta, nudeći najbolju kombinaciju nenadmašne snage i lagane konstrukcije. EC 250 sa 6 brzina pruža neverovatne performanse motora, jednostavnost i niske troškove održavanja zahvaljujući naprednom elektronskom sistemu za ubrizgavanje goriva, enduro specifičnom prenosu i sistemu pogonskih ventila kontrolisanog sa dva ventila. Osim što smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova, naš voods racer od 250 kubika dosledno isporučuje čistu, glatku isporuku snage.

rezervoar ulja i pumpa

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

cilindar

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

vratilo kontrabalansa

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

Enduro

braktec kočnice

Pružajući superiornu snagu zaustavljanja, dok vozačima daje kontrolu i samopouzdanje, ugrađujemo Braktec kočione sisteme na sve naše enduro bicikle. Sa glatkim, osetljivim delovanjem, prednja kočnica ima klip od 11 mm unutar glavnog cilindra i klipove 2k25 mm u čeljusti, zajedno sa talasastim prednjim diskom od 260 mm. Zadnja kočnica ima klip glavnog cilindra od 12,7 mm i klipnu čeljust 1k25 mm i koristi zadnji kočioni disk od 220 mm. Održavanje težine na minimumu i nudeći potpuno samopouzdanje Braktec kočnice obezbeđuju ozbiljnu snagu zaustavljanja!

braktec hidraulično kvačilo

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

integr. hlađenje i radijatori

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

točkovi

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

Enduro

sistem motora - ems

Svi GASGAS EC 2-taktni modeli imaju najnapredniji sistem upravljanja motorom (EMS) od bilo kog 2-taktnog off-road takmičarskog motocikla, što znači da vozači treba da se fokusiraju samo na staze ispred sebe. Mozak sistema je elektronska kontrolna jedinica (ECU), koja je ažurirana najnovijim digitalnim mapama kako bi se obezbedile najbolje performanse i isporuka energije. Kontrolisanjem vremena paljenja i količine ubrizganog goriva, koristeći podatke senzora kao što su pritisak usisnog vazduha, položaj leptira za gas i temperatura rashladne tečnosti, vodi računa o svemu što se tiče goriva, vazduha i ulja. Nedosledno pokretanje i promene podešavanja koje oduzimaju mnogo vremena su stvar prošlosti!

telo gasa

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

elektr. paljenje i LI-ion akumulator

Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.Ovde ide tekst blokiran je na stranici moram ga prepisati i prevesti.

Enduro

tehnički detalji

MOTOR TRANSMISIJA 6-brzinski STARTER Električni starter HOD 72 mm OTVOR 66,4 mm KVAČILO DDS mokro kvačilo sa više diskova, Braktec hidraulika DEPLACEMENT 249 cm³ EMS Continental EMS DIZAJN 1-cilindrični, 2-taktni motor ŠASIJA TEŽINA (BEZ GORIVA) 105,8 kg KAPACITET REZERVOARA (OKO) 8,5 l PREČNIK PREDNJEG KOČNOG DISKA 260 mm PREČNIK ZADNJEG KOČNOG DISKA 220 mm FRONT BRAKE Disk kočnica REAR BRAKE Disk kočnica LANAC Ks-prsten 5/8 k 1/4`` DIZAJN OKVIRA Centralni čelik od 25CrMo4 sa dvostrukim ležištem PREDNJE VEŠANJE VP KSPLOR-USD, Ø 48 mm OD TRUGE 360 mm ZADNJE VEŠENJE VP KSACT Monoshock sa polugom VISINA SEDIŠTA 960 mm UGAO UPRAVLJAČA 63,5° HOD VEŠANJA (PREDNJI) 300 mm VOĐENJE VEŠANJA (PODNJEG) 300 mm

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs