ENDURO
9.400 €
ENDURO
Novo za 2024. godinu, EC 500F je ozbiljan komad opreme! Veliki po snazi, zabavan i garantujući dobar provod na prašini, naš enduro bicikl najvećeg kapaciteta napravljen je za zabavu velikih otvora. Iako bi heroj od pola litra mogao zvučati kao prava moćna jedinica, moderna elektronika i kombinacija agilne šasije i gipkog VP ogibljenja, čine EC 500F zaista okretnim biciklom uprkos njegovom motoru od 500 cc.
ENDURO
Sve crveno i potpuno novo! Potpuno redizajniran od napred ka nazad, elegantna karoserija je neverovatno ergonomska sa većim kontaktnim površinama i poboljšanim trouglom vozača koji dodatno poboljšava kontrolu. Radni omotači su oblikovani tako da pomažu boljem držanju bicikla dok dajete gas. Tu je i super hvataljka presvlaka za sedište koja vam omogućava da sedite tačno tamo gde treba da budete.
ENDURO
Novi generacijski enduro motocikl nije ništa bez novog okvira, zar ne? Igračko upravljanje se nastavlja i za 2024. godinu, jer su najbolje karakteristike starog okvira – oštro savijanje u krivinama i samopouzdanje koje inspiriše stabilnost u pravoj liniji – zadržane. Ali na neki način, naši inženjerski čarobnjaci su učinili da ovaj motocikl još bolje rukuje! To su postigli poboljšanjem antikliznog ponašanja radi maksimalne trakcije prilikom izlaska iz krivina, a kroz okvir su revidirane debljine zidova u određenim područjima kako bi se poboljšao povrat informacija vozaču i apsorpcija energije. Okvir je završen sa izdržljivim crvenim premazom u prahu i zaštitnicima kako bi se sprečilo habanje, koji takođe pružaju malo dodatnog prianjanja za vaše čizme.
ENDURO
Možda je to naš najveći kapacitet i najmoćniji enduro motocikl ikada, ali nemojte pogrešiti, motor EC 500 čini ovog konja velikog otvora odličnim za vožnju! Sve najnovije inženjerske tehnike su korišćene da se napravi ovaj lagani, SOHC motor kako bi se osiguralo da stvara super glatko širenje snage. I verujte nam, glatko je!
Duboko u unutrašnjosti motora EC 350F, kolenasto vratilo je ključno za pokretanje ekstremno brzih pokretnih delova unutar motora, što zauzvrat oslobađa neuporedivu snagu motora. Dodatno, zahvaljujući dovodu ulja koji osigurava poboljšanu trajnost motora, EC 350F nudi dugotrajne servisne intervale kolenastog vratila od 135 sati.
Niske težine i izuzetno jake, nove kućišta radilice imaju dizajn sa tankim zidovima, što je omogućeno korišćenjem proizvodnog procesa livenja pod visokim pritiskom. Unutar kućišta radilice, sve pokretne komponente su pozicionirane radi centralizacije mase. Ovo igra veliku ulogu u tome da ovaj motocikl bude pravo uživanje za vožnju!
Using a compact design to deliver better action and improved durability, the EC 350F uses a Dampened Diaphragm Steel (DDS) clutch, together with a hydraulic Braktec system. Ensuring riders have total control at all times, a single diaphragm steel pressure plate is used instead of traditional coil springs, which together with a damping system delivers better traction and durability.
ENDURO
Brzo je zabavno, ali često u enduru morate brzo da usporite! Zato su svi GASGAS enduro motocikli opremljeni najnovijim visokokvalitetnim BRAKTEC kočionim čeljustima i kontrolama. Sa 260mm diskom napred i 220mm diskom pozadi, performanse kočenja su zaista impresivne, što inspiriše vozače da guraju jače, voze brže i koče kasnije.
Hidraulični kvačilo sistem Braktec koji ugrađujemo u sve GASGAS enduro motocikle obezbeđuje ravnomeran rad, gotovo bez održavanja i savršenu akciju – čak i u najtežim enduro uslovima. Takođe je izuzetno lak, što znači manju umornost, posebno kroz tehničke delove. Slobodni hod se konstantno podešava kako bi se osiguralo da tačka ugriza nikada ne menja, a za 2024. godinu, postoji redizajniran poluga za malo više udobnosti.
Hladan motor je dobro performirajući motor, zbog čega svi GASGAS enduro motocikli imaju sistem hlađenja dizajniran za maksimalnu efikasnost. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanki dizajn radijatora osigurava uži motocikl sa ergonomijom vodećom u klasi. Radijatori su majstorski izrađeni od visokokvalitetnog aluminijuma, postavljeni blizu centra gravitacije za najbolje moguće upravljanje.
Izgrađeni da izdrže udarce, naši točkovi spremni su za grubu igru. Bez obzira koliko težak bio slet ili koliko grub teren bio, srebrni, CNC obrađeni glavčići, lagane žbice i visoko čvrsti EXCEL felge pružaju maksimalnu snagu i izdržljivost za potpuni mir uma.
Svi GASGAS Enduro motori se standardno isporučuju sa Makkis Makk Enduro srednjim gumama, dizajniranim da budu izdržljive, prijanjajuće i isporučuju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Dajući samopouzdanje na širokom spektru terena, dezen gazećeg sloja je dizajniran da maksimizira i vuču i učinak kočenja.
ENDURO
Zaokružuju promene u ažuriranoj karoseriji potpuno novi LED farovi. Svetliji skoro 3 puta, zaista osvetljava put kada dan pređe u noć. A ako se maska ili svetlo ošteti, novi dvodelni dizajn omogućava vam da zamenite samo ono što je pokvareno.
Na našim 4-taktnim enduro motociklima koristimo Keihin jedinicu od 42mm. Na EC 350F, garantovano je trenutno odziv gasa zbog toga što je kabl gasa montiran direktno bez upotrebe mehanizma za prenos. Dodatno, injektor gasa tela je pozicioniran da omogući najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, što osigurava najbolje performanse.
Mali, lagan i brz u obradi podataka! Sistem za upravljanje motorom stalno meri, računa i optimizuje način rada motora i prilagođava se prema tome, što znači da se možete fokusirati na stazu ispred sebe. Na kraju krajeva, to je suština endura, zar ne? Plus, kako su padovi neizbežni deo vožnje van staze, postoji novi senzor prevrtanja koji zaustavlja motor ako se motocikl prevrne, što u enduru može, i često se dešava!
Ponekad u enduru, poželećete drugačiji stil isporuke snage, u zavisnosti od terena ili jednostavno zato što volite da podešavate svoj motocikl na određeni način. Naš redizajnirani prekidač za izbor mape, dostupan sada kod vašeg lokalnog prodavca GASGAS-a, omogućava baš to. Nudi kontrolu trakcije za maksimalno prianjanje na klizavom terenu, kao i brzi menjač brzina koji se pobrine da nikada ne propustite važno prebacivanje brzina. Plus, postoje dve mape koje možete izabrati. Mapa 1 je blaga, dok je Mapa 2 direktnija. Prekidač za izbor mape je veoma jednostavan za postavljanje i zaista obogaćuje iskustvo vožnje endura za vozače svih nivoa veštine.
Sve električne komponente su pojednostavljene – nova jedinica za kontrolu van puta zamenjuje sve stare skolske releje i osigurače. OCU se nalazi ispod sedišta kako bi ostao siguran i zaštićen, a u retkom slučaju da se na motociklu pojavi problem sa električnom komponentom, odgovarajući LED indikator menja boju iz zelene u crvenu. Na ovaj način, možete brzo dijagnostikovati problem, rešiti ga, a zatim se vratiti vožnji!
Najbolje otkriće od izuma točka! Sa ugrađenim električnim starterom, ovaj GASGAS se pokreće veoma lako svaki put kada pritisnete start dugme. Koristeći Li-Ion bateriju, koja teži otprilike 1kg manje od konvencionalne olovnih baterija, možemo ponuditi praktičnost električnog startovanja, dok istovremeno održavamo ukupnu težinu motocikla na minimumu. To je pobeda za sve!
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.