ENDURO

EC 500F

9.400 €

ENDURO

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Novo za 2024. godinu, EC 500F je ozbiljan komad opreme! Veliki po snazi, zabavan i garantujući dobar provod na prašini, naš enduro bicikl najvećeg kapaciteta napravljen je za zabavu velikih otvora. Iako bi heroj od pola litra mogao zvučati kao prava moćna jedinica, moderna elektronika i kombinacija agilne šasije i gipkog VP ogibljenja, čine EC 500F zaista okretnim biciklom uprkos njegovom motoru od 500 cc.

Previous slide
Next slide

ENDURO

KAROSERIJA

Sve crveno i potpuno novo! Potpuno redizajniran od napred ka nazad, elegantna karoserija je neverovatno ergonomska sa većim kontaktnim površinama i poboljšanim trouglom vozača koji dodatno poboljšava kontrolu. Radni omotači su oblikovani tako da pomažu boljem držanju bicikla dok dajete gas. Tu je i super hvataljka presvlaka za sedište koja vam omogućava da sedite tačno tamo gde treba da budete.

Izduvni sistem

Dostavljajući snagu specifičnu za enduro, kao i bivajući u skladu sa takmičarskim standardima, svi naši auspuhi dizajnirani su i izgrađeni da ispune FIM propise o zvuku! Naše cevi za izduv 4-taktnih motora čvrsto obavijaju motor kako bi ih zaštitile i pružile najbolje performanse pri najmanjoj mogućoj težini. Takođe su napravljene u dva dela, što znači da se lako mogu skinuti bez potrebe za skidanjem zadnjeg amortizera. Na zadnjem delu, tu je kratki i kompaktni auspuh napravljen od aluminijuma sa sirovim završetkom jer, budimo realni, uvek će se izgrebati ranije ili kasnije!

AIRBOX

Manje vremena provedenog na popravkama motora znači više vremena provedenog vozeći ih, upravo zbog toga ćete obožavati jednostavan, bez alata i bez nepotrebnih sistema montaže filtera. Omogućavajući brze i jednostavne promene filtera, vazdušna kutija je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima kako bi usmerila protok vazduha ka Twin Air filteru, što pomaže u stvaranju maksimalne snage motora.

Neken ručke upravljača i sklop gasa

Get on the gas and hold on tight! Not too tight though as nobody likes arm pump… But to make sure the riding is comfortable, Neken handlebars are clamped into redesigned bar mounts (they're less resistant to twisting if you should hit the deck), with lock-on style, medium compound ODI grips fitted to create a comfy set-up to suit all riders. There's also a new, stronger throttle housing that's more impact resistant for improved durability.

Rezervoar

Novi rezervoar ima kapacitet od devet litara goriva, ali ostaje jednako tanak kao i stari. Napravljen od transparentnog polietilena, vozači lako mogu videti koliko goriva se nalazi u rezervoaru, a navojni poklopac za punjenje pruža sigurno i pouzdano zatvaranje. Sa integrisanom pumpom za gorivo koja omogućava pražnjenje rezervoara pre nego što je potrebno ponovno punjenje, duži vožnje nisu problem za ovaj GASGAS!

Nogare

Veće je bolje kada su u pitanju nogare, zato na novim modelima postoji veća platforma za bolju kontrolu. Takođe, zahvaljujući novom dizajnu montaže, postavljeni su dublje unutar okvira, što ih čini manje sklonim hvatanju ruba dubokih brazda i slično.

ENDURO

RAMOVI

Novi generacijski enduro motocikl nije ništa bez novog okvira, zar ne? Igračko upravljanje se nastavlja i za 2024. godinu, jer su najbolje karakteristike starog okvira – oštro savijanje u krivinama i samopouzdanje koje inspiriše stabilnost u pravoj liniji – zadržane. Ali na neki način, naši inženjerski čarobnjaci su učinili da ovaj motocikl još bolje rukuje! To su postigli poboljšanjem antikliznog ponašanja radi maksimalne trakcije prilikom izlaska iz krivina, a kroz okvir su revidirane debljine zidova u određenim područjima kako bi se poboljšao povrat informacija vozaču i apsorpcija energije. Okvir je završen sa izdržljivim crvenim premazom u prahu i zaštitnicima kako bi se sprečilo habanje, koji takođe pružaju malo dodatnog prianjanja za vaše čizme.

PODRAM

The all-aluminium subframe is light, strong, and works as one with the new frame by helping to centralize mass and contributing massively to the bike's outstanding handling characteristics.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Nove, kovanog aluminijumski trostruki stezaljke pružaju pravu količinu izračunate fleksibilnosti zahvaljujući revidiranom upravljačkom stubu. Trostruke stezaljke savršeno poravnavaju cevi viljuške za glađe kretanje, što poboljšava povrat informacija od prednjeg točka i dovodi do predvidljivog upravljanja na svakom terenu. Tu su i nove, podešavajuće nosače za upravljač sa nešto većom kontaktnom površinom sa upravljačem, tako da, ako se dogodi pad, manja je šansa da će se upravljači uviti. Završna obrada peskarenjem staklenih perli znači da trostruke stezaljke uvek izgledaju kao nove.

PREDNJA SUSPENZIJA

Proverene WP XPLOR Open Cartridge viljuške ostaju, ali za 2024. godinu su ažurirane sa novim podešavanjima kako bi se dalje poboljšala performansa. Takođe su dodate duže noge viljuške, što dodatno balansira motocikl. Podešavanje skokova i kompresije lako se može prilagoditi ručno.

ZADNJA SUSPENZIJA

Lako upijajući neravnine, novi WP XACT zadnji amortizer je kraći i lakši od prethodne verzije, ali i dalje nudi 300mm hoda. Unutar njega su napravljene neke tehničke promene, sa novim klipom koji poboljšava početnu udobnost i pomaže amortizeru da ostane malo više u hodu, posebno prilikom snažnog ubrzanja. Baš kao i WP viljuške, i WP amortizer je podesiv ručno, tako da je brzo i lako podesiti stvari kad god je potrebno.

LJULJAŠKA

Izrađen od jednog komada aluminijuma, lakši od prethodnog i malo tvrđi, novi ram na ovom GASGAS motociklu je sve što vam treba! Takođe postoji i mnogo izdržljiviji klizač lanca, a vodilica je zaobljenija kako bi se sprečilo hvatanje motocikla za zemlju dok prolazite kroz neravnine! Ram je kompletiran novom 22mm osovinom zadnjeg točka kako bi se dopunile izoštreni karakteristike savijanja celog šasija. Na kraju, jasne oznake za podešavanje lanca osiguravaju brzo i lako održavanje.

ENDURO

MOTOR

Možda je to naš najveći kapacitet i najmoćniji enduro motocikl ikada, ali nemojte pogrešiti, motor EC 500 čini ovog konja velikog otvora odličnim za vožnju! Sve najnovije inženjerske tehnike su korišćene da se napravi ovaj lagani, SOHC motor kako bi se osiguralo da stvara super glatko širenje snage. I verujte nam, glatko je!

GLAVA CILINDRA

Za 2024. godinu, EC 350F ima revidiranu DOHC glavu motora sa rasporedom koji je pažljivo dizajniran kako bi pružio performanse i pouzdanost. Interno, pratioci prstiju su tretirani slojem dijamantno-sličnog ugljenika (DLC) radi minimalnog trenja, što zajedno sa redizajniranim bregastim vratilom, proizvodi izuzetno širok raspon snage.

CILINDAR & KLIP

Dizajniran za performanse, cilindar i spojena kutija tipa CP klipa se kombinuju kako bi stvorili impresivan obrtni moment i maksimalnu snagu. A obzirom da su oba komponente profesionalno dizajnirana od aluminijuma visoke čvrstoće, možete biti sigurni da pouzdanost nikada nije upitna.

VRATILO KONTRABALANSA

The EC 350F motor uses a compact, multifunctional counter balancer shaft to counteract the rotational force of the crankshaft. Reducing any unwanted vibrations, it also drives the water pump and timing chain.

TRANSMISIJA

Novi, enduro-specifičan, 6-brzinski širokopojasni prenos Pankl Racing Systems je izuzetno izdržljiv i pouzdan, i omogućava vam da se sa potpunim poverenjem nosite i sa najsporijim i najbržim vrstama terena. Prenos je sada još lakši za menjanje zahvaljujući nekoliko poboljšanja mehanizma menjanja brzina, dok novi menjač sprečava nakupljanje prljavštine.

RADILICA

Duboko u unutrašnjosti motora EC 350F, kolenasto vratilo je ključno za pokretanje ekstremno brzih pokretnih delova unutar motora, što zauzvrat oslobađa neuporedivu snagu motora. Dodatno, zahvaljujući dovodu ulja koji osigurava poboljšanu trajnost motora, EC 350F nudi dugotrajne servisne intervale kolenastog vratila od 135 sati.

KARTER

Niske težine i izuzetno jake, nove kućišta radilice imaju dizajn sa tankim zidovima, što je omogućeno korišćenjem proizvodnog procesa livenja pod visokim pritiskom. Unutar kućišta radilice, sve pokretne komponente su pozicionirane radi centralizacije mase. Ovo igra veliku ulogu u tome da ovaj motocikl bude pravo uživanje za vožnju!

DDS KVAČILO

Using a compact design to deliver better action and improved durability, the EC 350F uses a Dampened Diaphragm Steel (DDS) clutch, together with a hydraulic Braktec system. Ensuring riders have total control at all times, a single diaphragm steel pressure plate is used instead of traditional coil springs, which together with a damping system delivers better traction and durability.

ENDURO

BRAKTEC KOČNICE

Brzo je zabavno, ali često u enduru morate brzo da usporite! Zato su svi GASGAS enduro motocikli opremljeni najnovijim visokokvalitetnim BRAKTEC kočionim čeljustima i kontrolama. Sa 260mm diskom napred i 220mm diskom pozadi, performanse kočenja su zaista impresivne, što inspiriše vozače da guraju jače, voze brže i koče kasnije.

BRAKTEC HIDRAULIČNO KVAČILO

Hidraulični kvačilo sistem Braktec koji ugrađujemo u sve GASGAS enduro motocikle obezbeđuje ravnomeran rad, gotovo bez održavanja i savršenu akciju – čak i u najtežim enduro uslovima. Takođe je izuzetno lak, što znači manju umornost, posebno kroz tehničke delove. Slobodni hod se konstantno podešava kako bi se osiguralo da tačka ugriza nikada ne menja, a za 2024. godinu, postoji redizajniran poluga za malo više udobnosti.

INTEGR. HLAĐENJE I RADIJATORI

Hladan motor je dobro performirajući motor, zbog čega svi GASGAS enduro motocikli imaju sistem hlađenja dizajniran za maksimalnu efikasnost. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanki dizajn radijatora osigurava uži motocikl sa ergonomijom vodećom u klasi. Radijatori su majstorski izrađeni od visokokvalitetnog aluminijuma, postavljeni blizu centra gravitacije za najbolje moguće upravljanje.

TOČKOVI

Izgrađeni da izdrže udarce, naši točkovi spremni su za grubu igru. Bez obzira koliko težak bio slet ili koliko grub teren bio, srebrni, CNC obrađeni glavčići, lagane žbice i visoko čvrsti EXCEL felge pružaju maksimalnu snagu i izdržljivost za potpuni mir uma.

GUME

Svi GASGAS Enduro motori se standardno isporučuju sa Makkis Makk Enduro srednjim gumama, dizajniranim da budu izdržljive, prijanjajuće i isporučuju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Dajući samopouzdanje na širokom spektru terena, dezen gazećeg sloja je dizajniran da maksimizira i vuču i učinak kočenja.

ENDURO

led svetlo

Zaokružuju promene u ažuriranoj karoseriji potpuno novi LED farovi. Svetliji skoro 3 puta, zaista osvetljava put kada dan pređe u noć. A ako se maska ili svetlo ošteti, novi dvodelni dizajn omogućava vam da zamenite samo ono što je pokvareno.

TELO GASA

Na našim 4-taktnim enduro motociklima koristimo Keihin jedinicu od 42mm. Na EC 350F, garantovano je trenutno odziv gasa zbog toga što je kabl gasa montiran direktno bez upotrebe mehanizma za prenos. Dodatno, injektor gasa tela je pozicioniran da omogući najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, što osigurava najbolje performanse.

Sistem za upravljanje motorom (EMS)

Mali, lagan i brz u obradi podataka! Sistem za upravljanje motorom stalno meri, računa i optimizuje način rada motora i prilagođava se prema tome, što znači da se možete fokusirati na stazu ispred sebe. Na kraju krajeva, to je suština endura, zar ne? Plus, kako su padovi neizbežni deo vožnje van staze, postoji novi senzor prevrtanja koji zaustavlja motor ako se motocikl prevrne, što u enduru može, i često se dešava!

Prekidač za izbor mape

Ponekad u enduru, poželećete drugačiji stil isporuke snage, u zavisnosti od terena ili jednostavno zato što volite da podešavate svoj motocikl na određeni način. Naš redizajnirani prekidač za izbor mape, dostupan sada kod vašeg lokalnog prodavca GASGAS-a, omogućava baš to. Nudi kontrolu trakcije za maksimalno prianjanje na klizavom terenu, kao i brzi menjač brzina koji se pobrine da nikada ne propustite važno prebacivanje brzina. Plus, postoje dve mape koje možete izabrati. Mapa 1 je blaga, dok je Mapa 2 direktnija. Prekidač za izbor mape je veoma jednostavan za postavljanje i zaista obogaćuje iskustvo vožnje endura za vozače svih nivoa veštine.

jedinica za kontrolu van puta - OCU

Sve električne komponente su pojednostavljene – nova jedinica za kontrolu van puta zamenjuje sve stare skolske releje i osigurače. OCU se nalazi ispod sedišta kako bi ostao siguran i zaštićen, a u retkom slučaju da se na motociklu pojavi problem sa električnom komponentom, odgovarajući LED indikator menja boju iz zelene u crvenu. Na ovaj način, možete brzo dijagnostikovati problem, rešiti ga, a zatim se vratiti vožnji!

startno dugme - HAPPY BUTTON

Najbolje otkriće od izuma točka! Sa ugrađenim električnim starterom, ovaj GASGAS se pokreće veoma lako svaki put kada pritisnete start dugme. Koristeći Li-Ion bateriju, koja teži otprilike 1kg manje od konvencionalne olovnih baterija, možemo ponuditi praktičnost električnog startovanja, dok istovremeno održavamo ukupnu težinu motocikla na minimumu. To je pobeda za sve!

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs