ENDURO

EC250F 2024

9.280 €

ENDURO

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Mali i moćni! To je naš najmanji 4-taktni, ali ne budite pogrešili, u pravim rukama, to je svetski pobednik… samo pitajte EnduroGP svetskog šampiona, Andreu Veronu! Napravljen korišćenjem većeg dela tehnologije koja se nalazi na sopstvenom trkačkom biciklu u Veroni, EC 250F je zaista zadivljujući sa svojom živopisnom crvenom karoserijom i komponentama usmerenim na takmičenje stvarajući bicikl koji se zaista ističe kada se teško vozi. Stabilan pri velikoj brzini i okretan u tesnoj i tehničkoj vožnji, EC 250F je onoliko dobar koliko može kada je u pitanju ozbiljna zabava van terena.

Previous slide
Next slide

ENDURO

RAD TELA

Sve crveno i potpuno novo! Potpuno redizajniran od napred ka nazad, elegantna karoserija je neverovatno ergonomska sa većim kontaktnim površinama i poboljšanim trouglom vozača koji dodatno poboljšava kontrolu. Radni omotači su oblikovani tako da pomažu boljem držanju bicikla dok dajete gas. Tu je i super hvataljka presvlaka za sedište koja vam omogućava da sedite tačno tamo gde treba da budete.

IZDUVNI SISTEM

IZDUVNI SISTEM Svi naši izduvni sistemi su dizajnirani i napravljeni da ispune FIM zvučne propise! Naše dvotaktne cevi su super jake i nude optimalnu geometriju, performanse i razmak od tla, što ih čini manje podložnim oštećenjima. Dvotaktni prigušivači takođe imaju naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke i uštedu težine.

AIRBOX

Manje vremena za rad na motociklima znači više vremena za vožnju motociklom, što je upravo razlog zašto ćete voleti jednostavan sistem za montažu filtera bez alata i besmislica. Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima da usmere protok vazduha ka filteru Tvin Air, što pomaže u stvaranju maksimalne snage.

NEKEN UPRAVLJAČ, RUČKE GAS

Dajte gas i držite se čvrsto! Ali ne previše zategnuto jer niko ne voli pumpu za ruke… Ali da bi vožnja bila udobna, Neken upravljači su pričvršćeni za redizajnirane nosače šipke (manje su otporni na uvrtanje ako udarite u palubu), sa zaključavanjem stilski, srednje složeni ODI rukohvati postavljeni da stvore udobnu postavu koja odgovara svim vozačima. Tu je i novo, jače kućište gasa koje je otpornije na udarce radi poboljšane izdržljivosti.

REZERVOAR ZA GORIVO

Potpuno novi rezervoar ima devet litara goriva, ali je i dalje tanak kao i stari. Napravljen od providnog polietilena, vozači mogu lako da vide koliko goriva ima u rezervoaru sa poklopcem za punjenje sa navojem koji obezbeđuje sigurno i pouzdano zaptivanje. Sa integrisanom pumpom za gorivo koja omogućava dalje pražnjenje rezervoara pre nego što je potrebno dopunjavanje goriva, produžene vožnje nisu problem za ovaj GASGAS!

Noge za oslonac

Veći je bolji kada su u pitanju podnožja, zbog čega na novim modelima postoji veća platforma za bolju kontrolu. Osim toga, zahvaljujući novom dizajnu za montažu, oni su postavljeni dalje prema unutra na okviru, što ih čini manje sklonim hvatanju ivica dubokih udubljenja i slično.

ENDURO

RAMOVI

Enduro bicikl nove generacije nije ništa bez novog okvira, zar ne? Razigrano rukovanje se nastavlja i do 2024. godine, jer su najbolje osobine starog okvira – oštar skretanje kao žilet i stabilnost na pravoj liniji koja uliva poverenje – zadržane. Ali nekako su naši inženjerski čarobnjaci učinili da ovo upravljanje biciklom bude još bolje! Ovo su uradili tako što su poboljšali ponašanje protiv čučnjeva za maksimalnu vuču pri izlasku iz krivina i po celom okviru, debljina zida je revidirana u određenim oblastima kako bi se poboljšala povratna informacija vozača i apsorpcija energije. Okvir je završen izdržljivim crvenim praškastim premazom i štitnicima za sprečavanje habanja, koji takođe nude malo dodatnog prianjanja i za vaše čizme.

PODRAM

Sa kratkim i kompaktnim profilom, svi GASGAS enduro podokviri su napravljeni od laganog aluminijuma. Profil pomaže u centralizaciji mase, a istovremeno smanjuje težinu.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Naše kovane trostruke vile od 22 mm nude 4 načina podešavanja upravljača, što osigurava da vozači svih veličina mogu precizno podesiti upravljač tako da najbolje odgovara njihovim potrebama. Pružajući maksimalnu krutost, obezbeđuju precizno rukovanje i delovanje prednjeg vešanja.

PREDNJA SUSPENZIJA

48 je magični broj kada su u pitanju naši enduro motori. Tačnije 48 mm, precizan diametar WP KSPLOR USD viljuški. Koriste dizajn podeljene viljuške sa obe strane opremljene oprugama, prigušenje kompresije je sa leve strane, a odskok sa desne strane. Takođe obezbeđuju progresivno prigušivanje i jednostavna i brza podešavanja klikera.

ZADNJA SUSPENZIJA

Usklađen sa sistemom prtljažnika koji je postavljen na sve GASGAS enduro bicikle, zadnji amortizer VP KSACT oslobađa 300 mm hoda zadnjeg točka kako bi osigurao odlično rukovanje, najbolju vuču i maksimalnu zabavu u šumi, sa specifičnim unutrašnjim podešavanjima koja daju potpuno samopouzdanje vozača širom niz offroad terena, nudeći potpuni odskok i prilagodljivost kompresije pri velikim/niskim brzinama, amortizer se lako može fino podesiti kako bi zadovoljio potrebe početnika i iskusnih trkača.

LJULJAŠKA

Šuplje, livene aluminijumske ljuljačke postavljene na sve enduro bicikle pružaju izuzetnu snagu uz najmanju moguću težinu. Sa jasno vidljivim oznakama za podešavanje lanca, tako da obezbeđuju da je podešavanje lanca brzo i tačno.

ENDURO

MOTOR

Sve u vezi sa motorom EC 250F je potpuno novo za 2024. Učinivši ionako sjajan motor još boljim, naši inženjeri su ga učinili lakšim i bržim preradom svih glavnih komponenti kako bi maksimizirali snagu i obrtni moment. Čak pomaže i u poboljšanju rukovanja jer je pozicioniran unutar okvira i lagano se naginje unazad, da bi pomogao u centralizaciji mase.

CILINDAR & KLIP

Još jedna stvar koja je potpuno nova za 2024. je cilindar i CP klip. Otvor cilindra je sada širi na 81 mm sa hodom prilagođenim na 48,5 mm. Šta to tačno znači? Jednostavno rečeno, odnos kompresije je povećan na 14,4:1 i krajnji rezultat je primetno povećanje obrtnog momenta i vršne snage.

GLAVA CILINDRA

To je magija koja se dešava unutar potpuno redizajnirane DOHC glave cilindra koja garantuje da EC 250F proizvodi efikasnu snagu visokog broja obrtaja u čitavom opsegu obrtaja. Veći izduvni ventili omogućavaju motoru da lakše diše do 2024. godine, a sa držačima prstiju tretiranim premazom od ugljenika nalik dijamantu (DLC), minimalno trenje jednako je maksimalnim performansama.

VRATILO KONTRABALANSA

Da bi se suprotstavio rotacionoj sili radilice i smanjio vibracije, EC 250F motor koristi multifunkcionalnu osovinu za balansiranje koja takođe pokreće pumpu za vodu i razvodni lanac.

Kućište radilice

Mala težina i super čvrsta, nova kućišta radilice imaju dizajn tankih zidova, što je omogućeno korišćenjem proizvodnog procesa livenja pod visokim pritiskom. Unutar kućišta radilice, svi pokretni delovi su pozicionirani da centralizuju masu. Ovo igra veliku ulogu u tome da bicikl postane sjajan za vožnju!

radilica

Posebno pozicionirana unutar motora, EC 250F radilica pomaže u centralizaciji oscilirajućih masa za super lako rukovanje. Obični veliki ležaj sa ugrađenim školjkama ležaja povećava servisne intervale, obezbeđujući izdržljivost i najbolje moguće performanse. Obični ležajevi velikog kraja sa umetnutim školjkama ležaja obezbeđuju servisne intervale od 135 sati!

dds kvačilo

Kako bismo osigurali da vozači imaju preciznu kontrolu nad EC 250F u svakom trenutku, koristimo kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom (DDS). Korišćenjem čelične potisne ploče sa jednom membranom umesto tradicionalnih spiralnih opruga, zajedno sa sistemom prigušenja, kvačilo pruža bolju vuču i izdržljivost. Koristimo Braktec hidraulički glavni cilindar da bismo obezbedili glatko, progresivno delovanje poluge.

TRANSMISIJA

Novi, enduro specifičan, 6-brzinski Pankl Racing Sistems transmisija sa širokim odnosom je super izdržljiv i pouzdan i omogućava vam da sa potpunom samopouzdanjem pređete na najsporiji i najbrži tip terena. Menjač je sada još lakše menjati zahvaljujući nekoliko poboljšanja mehanizma za menjanje, dok nova ručica menjača sprečava nakupljanje prljavštine.

ENDURO

BRAKTEC KOČNICE

Brzo je zabavno, ali prilično često u enduru, moraćete da usporite u stvarnoj žurbi! Upravo zbog toga su svi GASGAS enduro bicikli opremljeni najnovijim visokokvalitetnim BRAKTEC kočnim čeljustima i kontrolama. Sa diskom od 260 mm napred i diskom od 220 mm pozadi, performanse kočenja su ozbiljno impresivne, što inspiriše vozače da guraju jače, voze brže i kasnije koče.

Hidraulično kvačilo Braktec

Braktec hidraulički sistem kvačila koji postavljamo na sve GASGAS enduro bicikle obezbeđuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju – čak i u najtežim enduro uslovima. Takođe je izuzetno lagan, što znači manje zamora, posebno kroz tehničke deonice. Slobodna igra se konstantno prilagođava kako bi se osiguralo da se tačka ugriza nikada ne menja, a za 2024. tu je redizajnirana poluga za malo više udobnosti.

Radijatori

Hladan motor je motor sa dobrim performansama, zbog čega svi GASGAS enduro bicikli imaju sistem hlađenja dizajniran za maksimalnu efikasnost. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži bicikl sa ergonomijom vodećom u klasi. Stručno izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće, radijatori su postavljeni blizu centra gravitacije za najbolje moguće rukovanje.

Točkovi

Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne, CNC obrađene glavčine, lagane žbice i EKSCEL felne visoke čvrstoće pružaju maksimalnu snagu i izdržljivost za potpuni mir.

gume

Jedna od jedinih komponenti koja je preneta iz odlazeće generacije GASGAS enduro bicikala su gume Makkis MakkEnduro. Treba li znati zašto? Zato što rade tako dobro na širokom spektru terena, a takođe su i super izdržljivi. Uostalom, ko voli da menja gume?

ENDURO

led svetlo

Zaokružuju promene u ažuriranoj karoseriji potpuno novi LED farovi. Svetliji skoro 3 puta, zaista osvetljava put kada dan pređe u noć. A ako se maska ili svetlo ošteti, novi dvodelni dizajn omogućava vam da zamenite samo ono što je pokvareno.

Sistem upravljanja motorom - Ems

Mali, lagan i brz u obradi podataka! Sistem za upravljanje motorom konstantno meri, izračunava i optimizuje način rada motora i prilagođava se u skladu sa tim, što znači da se možete fokusirati na stazu ispred vas. Na kraju krajeva, to je ono što je enduro, zar ne? Osim toga, pošto su sudari sastavni deo vožnje van terena, postoji novi senzor za prevrtanje koji zaustavlja motor ako se motor okrene naopačke, što se u enduru može, i često se dešava!

Prekidač za izbor mape

Ponekad u enduru, poželećete drugačiji stil isporuke snage u zavisnosti od terena ili situacije. Ovde stupa naš redizajniran Map Select Svitch, koji je dostupan kod vašeg lokalnog GASGAS dilera. Lako se uklapa i nudi dve mape, Mapa 1 je super meka i savršena za spore, tehničke deonice. Ali kada je reč o dubokom blatu i mekšim uslovima na stazi gde vam je potreban direktan odgovor, uključite Mapu 2 i zahvalite nam se kasnije!

Oil Control Unit -Jedinica za kontrolu ulja

Pojednostavljujući sve električne, nova Offroad kontrolna jedinica zamenjuje sve stare školske releje i osigurače. Naći ćete OCU ispod sedišta kako biste ga očuvali bezbednim i zdravim, a u malo verovatnom slučaju da električna komponenta na biciklu registruje problem, odgovarajuća LED lampica se menja iz zelene u crvenu. Na ovaj način možete brzo da dijagnostikujete problem, rešite ga, a zatim se vratite na vožnju!

telo gasa

Koristimo Keihin jedinicu od 42 mm na našim 4-taktnim enduro biciklima. Na EC 250F, trenutna reakcija gasa je zagarantovana zbog toga što je kabl za gas montiran direktno bez upotrebe poluge. Pored toga, injektor kućišta leptira za gas je postavljen tako da isporučuje najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, što obezbeđuje najbolje performanse.

HAPPY BUTTON - Start dugme

Najbolji izum od točka! Sa ugrađenim električnim starterom, ovaj GASGAS se pokreće super lako svaki put kada pritisnete to dugme za pokretanje. Korišćenjem Li-Ion baterije, čija je težina pribl. 1 kg manje od konvencionalne olovne baterije, možemo ponuditi pogodnost električnog pokretanja, a istovremeno svesti ukupnu težinu bicikla na minimum. To je pobeda, pobeda za sve!

TEHNIČKI DETALJi

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs