ENDURO

EC250F 2023

9.280 €

ENDURO

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Dokaz da neke od najboljih stvari u životu zaista dolaze u najmanjim paketima! Električni start EC 250F pruža performanse i uživanje daleko iznad onoga što bi mnogi očekivali od kompaktnog motora od 250cc. Pogodan za vozače svih uzrasta i sposobnosti, njegova mala težina i VP zadnji amortizer i spona doprinose neverovatnim karakteristikama upravljanja i lakoj upravljivosti. Snažan motor od četvrt litara osigurava ozbiljnu zabavu van terena.

Previous slide
Next slide

ENDURO

RAD TELA

GASGAS Enduro bicikli su napravljeni da izgledaju dobro i rade na najvišim nivoima, zbog čega sva naša karoserija osigurava potpunu harmoniju između vozača i bicikla, pružajući savršenu ergonomiju i kontaktne tačke za maksimalnu slobodu kretanja. Moderan dizajn i crvena plastika odražavaju našu živu, špansku ličnost, dok naša jednostavna grafika ponosno kaže GASGAS! Ergonomski dizajniran ravan profil sedišta, u kombinaciji sa presvlakom sedišta visokog prijanjanja, pruža vrhunski komfor i kontrolu u svim uslovima.

AIRBOX

AIRBOX

Ne postoji ništa što bi vozač više voleo u pogledu jednostavnog i potpuno bezbednog sistema za montažu filtera bez alata na svim GASGAS enduro biciklima. U radionici ili na stazi, uklanjanje i zamena filtera za vazduh traje samo nekoliko minuta. Dizajniran sa precizno postavljenim ulaznim kanalima koji obezbeđuju maksimalan protok vazduha i zaštitu dvostrukog vazdušnog filtera, naš Airbox omogućava lako i brzo održavanje i maksimalan protok vazduha.

Neken ručke upravljača i sklop gasa

Osiguravajući udobnost i kontrolu vozača zahvaljujući optimalnim tačkama pritiska na rukama vozača, postavljamo visokokvalitetne Neken konusne upravljače na sve naše enduro motocikle. Sa ODI drškom sa leve strane koja ne zahteva lepljenje, na strani gasa se nalazi vulkanizovana ručica koja ima inovativni integrisani mehanizam za gas. Sa lako podesivim slobodnim hodom, promenom brega, napredovanje gasa se takođe može promeniti.

Rezervoar

Svi GASGAS enduro motori imaju rezervoare za gorivo od 8,5 litara koji osiguravaju da se zabavne vožnje u šumi mogu nastaviti i dalje. Napravljen od providnog polihena koji omogućava vozačima da lako vide koliko goriva ima u rezervoaru, bajonetni poklopac za punjenje obezbeđuje čvrsto, pouzdano zaptivanje. Sa specifičnom trasom koja čuva spoljnu liniju goriva bezbednom, svi motori su opremljeni senzorom nivoa goriva.

AIRBOX

ENDURO

RAMOVI

Svi GASGAS enduro ramovi su napravljeni od laganog, laserski rezanog hrom-molibden čelika, koji je zavaren robotom za potpunu tačnost i snagu! Uključujući posebno projektovanu fleksibilnost u sve 2-taktne i 4-taktne ramove, osiguravamo da vozači imaju potpuno samopouzdanje bez obzira na to koliko je teren neravan. Zajedno sa dokazanom geometrijom, naši ramovi obezbeđuju igrivo rukovanje i najbolju stabilnost. Zatim ih završimo trajnim crvenim premazom u prahu.

PODRAM

Sa kratkim i kompaktnim profilom, svi GASGAS enduro podokviri su napravljeni od laganog aluminijuma. Profil pomaže u centralizaciji mase, a istovremeno smanjuje težinu.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Naše kovane trostruke vile od 22 mm nude 4 načina podešavanja upravljača, što osigurava da vozači svih veličina mogu precizno podesiti upravljač tako da najbolje odgovara njihovim potrebama. Pružajući maksimalnu krutost, obezbeđuju precizno rukovanje i delovanje prednjeg vešanja.

PREDNJA SUSPENZIJA

48 je magični broj kada su u pitanju naši enduro motori. Tačnije 48 mm, precizan diametar WP KSPLOR USD viljuški. Koriste dizajn podeljene viljuške sa obe strane opremljene oprugama, prigušenje kompresije je sa leve strane, a odskok sa desne strane. Takođe obezbeđuju progresivno prigušivanje i jednostavna i brza podešavanja klikera.

ZADNJA SUSPENZIJA

Usklađen sa sistemom prtljažnika koji je postavljen na sve GASGAS enduro bicikle, zadnji amortizer VP KSACT oslobađa 300 mm hoda zadnjeg točka kako bi osigurao odlično rukovanje, najbolju vuču i maksimalnu zabavu u šumi, sa specifičnim unutrašnjim podešavanjima koja daju potpuno samopouzdanje vozača širom niz offroad terena, nudeći potpuni odskok i prilagodljivost kompresije pri velikim/niskim brzinama, amortizer se lako može fino podesiti kako bi zadovoljio potrebe početnika i iskusnih trkača.

LJULJAŠKA

Šuplje, livene aluminijumske ljuljačke postavljene na sve enduro bicikle pružaju izuzetnu snagu uz najmanju moguću težinu. Sa jasno vidljivim oznakama za podešavanje lanca, tako da obezbeđuju da je podešavanje lanca brzo i tačno.

ENDURO

MOTOR

Naš motor od 250cc je dizajniran da bude lagan, kompaktan i neverovatno moćan. Živahna 250cc agregat sa električnim pokretanjem je neverovatno laka za korišćenje, ali je veoma sposobna. Dizajniran da poboljša rukovanje kao i najbolje performanse u klasi, to je mali, ali moćan 4-taktni paket.

GLAVA CILINDRA

EC 350F ima napredni DOHC raspored glave cilindra koji je pažljivo projektovan da pruži performanse i pouzdanost. Unutrašnjost DOHC rasporeda ima uglačane bregaste osovine i DLC obložene držače prstiju sa niskim trenjem. Zajedno sa laganim usisnim ventilima od 36,3 mm i izduvnim ventilima od 29,1 mm, oni obezbeđuju isporuku fantastičnih performansi specifičnih za enduro.

CILINDAR & KLIP

Imamo dugu listu delova koji obezbeđuju da EC 350F proizvodi odlične performanse, a svakako uključuje cilindar i klip. Koristeći veliki prečnik, lagani kovani premošteni klip tipa CP sa izuzetno krutom strukturom i malom težinom, geometrija krunisanog vrha klipova je savršeno usklađena sa komorom za sagorevanje visoke kompresije, obezbeđujući nisku oscilujuću masu za izuzetnu snagu.

VRATILO KONTRABALANSA

Motor EC 350F koristi kompaktnu multifunkcionalnu osovinu za balansiranje da bi se suprotstavio sili rotacije radilice. Smanjuje sve neželjene vibracije, takođe pokreće pumpu za vodu i lanac razvoda.

TRANSMISIJA

Opremili smo EC 350F sa kovanim menjačem sa 6 brzina iz Pankl Racing Sistems-a kako bismo omogućili enduro vozačima da se bore na super tehničkoj jednoj stazi i da jure duž širokih otvorenih puteva. Osiguravajući najviši kvalitet, izdržljivost i pouzdanost, transmisija sa širokim odnosom je posebno prilagođena enduro vožnji i trkama. Dodatno, senzor stepena prenosa omogućava EMS-u da skroji specifičan karakter motora koji odgovara svakom stepenu prenosa.

RADILICA

Zakopana duboko u motoru EC 350F, radilica je ključna za pokretanje pokretnih delova izuzetno velike brzine unutar motora, koji zauzvrat oslobađaju motor nenadmašne snage. Pored toga, zahvaljujući dotoku ulja koje obezbeđuje povećanu izdržljivost motora, EC 350F uživa u dugim servisnim intervalima od 135 sati radilice, što štedi vreme, trud i troškove.

KARTER

Sjajne performanse EC 350F rezultat su mnogih stvari, kompaktni dizajn kućišta motora je svakako jedna od njih. Konstruisana da smesti unutrašnju osovinu u idealnom centru gravitacije, kompaktna kućišta radilice centralizuju rotirajuće mase za najbolje moguće rukovanje. Integrisano u kućište radilice liveno pod visokim pritiskom je dovod ulja do glavnog ležaja.

IZDUVNI SISTEM

Obezbeđujući specifičnu snagu za enduro u celom GASGAS enduro asortimanu, svi naši izduvni sistemi su dizajnirani i napravljeni da ispune FIM zvučne propise! 4-taktni izduvni sistemi su stručno dizajnirani da isporuče najbolje performanse pri najnižoj mogućoj težini, dok spojni položaj omogućava da se ukloni bez potrebe da se skida zadnji amortizer. Dalja inovacija omogućava kratak, kompaktan prigušivač koji ne povećava nivo buke. Kućište prigušivača je napravljeno od laganog aluminijuma.

DDS KVAČILO

Koristeći kompaktan dizajn za bolju akciju i poboljšanu izdržljivost, EC 350F koristi kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom (DDS), zajedno sa hidrauličnim Braktec sistemom. Da bi se osiguralo da svi vozači imaju preciznu kontrolu nad našim najvećim 4-taktnim enduro motorom, koristi se čelična pritisna ploča sa jednom membranom umesto tradicionalnih spiralnih opruga, što zajedno sa sistemom prigušenja pruža bolju vuču i izdržljivost.

ENDURO

BRAKTEC KOČNICE

Pružajući superiornu snagu zaustavljanja, dok vozačima daje kontrolu i samopouzdanje, ugrađujemo Braktec kočione sisteme na sve naše enduro bicikle. Sa glatkim, osetljivim delovanjem, prednja kočnica ima klip od 11 mm unutar glavnog cilindra i klipove 2k25 mm u čeljusti, zajedno sa talasastim prednjim diskom od 260 mm. Zadnja kočnica ima klip glavnog cilindra od 12,7 mm i klipnu čeljust 1k25 mm i koristi zadnji kočioni disk od 220 mm. Održavanje težine na minimumu i nudeći potpuno samopouzdanje Braktec kočnice obezbeđuju ozbiljnu snagu zaustavljanja!

BRAKTEC HIDRAULIČNO KVAČILO

Braktec hidraulični sistem kvačila koji postavljamo na sve GASGAS enduro bicikle obezbeđuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svim uslovima. Takođe je izuzetno lagan. Slobodna igra se stalno prilagođava kako bi se osigurala tačka ugriza i akcija koja se nikada ne menja.

INTEGR. HLAĐENJE I RADIJATORI

Hladan motor je motor sa dobrim performansama, zbog čega svi GASGAS enduro motori imaju integrisani sistem hlađenja koji obezbeđuje maksimalnu efikasnost hlađenja. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži motor sa ergonomijom vodeći u klasi. Stručno izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće, svi radijatori takođe daju našim enduro motorima nisko težište za najbolje moguće rukovanje.

TOČKOVI

Bez obzira da li je osovina duboko u blatu, skače preko stenovitih staza ili prolazi kroz svoje korake preko peščanihizvijuganih puteva, naši srebrni, aluminijumski točkovi su super čvrsti. Sa CNC mašinskim glavčinama koje koriste lagane žbice i srebrno anodizovane aluminijumske bradavice, GASGAS enduro točkovi kombinuju minimalnu težinu sa maksimalnom stabilnošću.

GUME

Svi GASGAS Enduro motori se standardno isporučuju sa Makkis Makk Enduro srednjim gumama, dizajniranim da budu izdržljive, prijanjajuće i isporučuju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Dajući samopouzdanje na širokom spektru terena, dezen gazećeg sloja je dizajniran da maksimizira i vuču i učinak kočenja.

ENDURO

SISTEM MOTORA - EMS

Mozak naše EP postave! Radeći iza scene kako bi se obezbedio nesmetan rad GASGAS enduro motocikala visokih performansi, na našim 4-taktnim Keihin EMS sistem kontroliše sve što je u vezi sa elektronskim sistemom ubrizgavanja goriva, kao i sa senzorom stepena prenosa, koji prilagođava isporuku snage za svaki zupčanik.

TELO GASA

Koristimo Keihin jedinicu od 42 mm na našim 4-taktnim enduro motorima. Na EC 250F i EC 350F trenutna reakcija gasa je zagarantovana jer se kabl za gas montira direktno, bez poluge za gas. Injektor je postavljen tako da obezbedi najefikasniji protok u komoru za sagorevanje.

ELEKTR. PALJENJE I LI-ION AKUMULATOR

Najbolji izum posle točka! Sa električnim starterom ugrađenim na sve naše 4-taktne i 2-taktne enduro motore možemo osigurati da svi GASGAS enduro modeli startuju super lako, bez obzira na vremenske prilike. Koristeći litijum-jonsku bateriju, koja teži približno 1 kg manje od konvekcijske olovne baterije, možemo ponuditi pogodnost električnog pokretanja, a istovremeno održavati ukupnu težinu motora na minimumu. To je pobeda za sve!

TEHNIČKI DETALJi

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs