ENDURO
9.280 €
ENDURO
Mali i moćni! To je naš najmanji 4-taktni, ali ne budite pogrešili, u pravim rukama, to je svetski pobednik… samo pitajte EnduroGP svetskog šampiona, Andreu Veronu! Napravljen korišćenjem većeg dela tehnologije koja se nalazi na sopstvenom trkačkom biciklu u Veroni, EC 250F je zaista zadivljujući sa svojom živopisnom crvenom karoserijom i komponentama usmerenim na takmičenje stvarajući bicikl koji se zaista ističe kada se teško vozi. Stabilan pri velikoj brzini i okretan u tesnoj i tehničkoj vožnji, EC 250F je onoliko dobar koliko može kada je u pitanju ozbiljna zabava van terena.
ENDURO
Sve crveno i potpuno novo! Potpuno redizajniran od napred ka nazad, elegantna karoserija je neverovatno ergonomska sa većim kontaktnim površinama i poboljšanim trouglom vozača koji dodatno poboljšava kontrolu. Radni omotači su oblikovani tako da pomažu boljem držanju bicikla dok dajete gas. Tu je i super hvataljka presvlaka za sedište koja vam omogućava da sedite tačno tamo gde treba da budete.
ENDURO
Enduro bicikl nove generacije nije ništa bez novog okvira, zar ne? Razigrano rukovanje se nastavlja i do 2024. godine, jer su najbolje osobine starog okvira – oštar skretanje kao žilet i stabilnost na pravoj liniji koja uliva poverenje – zadržane. Ali nekako su naši inženjerski čarobnjaci učinili da ovo upravljanje biciklom bude još bolje! Ovo su uradili tako što su poboljšali ponašanje protiv čučnjeva za maksimalnu vuču pri izlasku iz krivina i po celom okviru, debljina zida je revidirana u određenim oblastima kako bi se poboljšala povratna informacija vozača i apsorpcija energije. Okvir je završen izdržljivim crvenim praškastim premazom i štitnicima za sprečavanje habanja, koji takođe nude malo dodatnog prianjanja i za vaše čizme.
ENDURO
Sve u vezi sa motorom EC 250F je potpuno novo za 2024. Učinivši ionako sjajan motor još boljim, naši inženjeri su ga učinili lakšim i bržim preradom svih glavnih komponenti kako bi maksimizirali snagu i obrtni moment. Čak pomaže i u poboljšanju rukovanja jer je pozicioniran unutar okvira i lagano se naginje unazad, da bi pomogao u centralizaciji mase.
ENDURO
Brzo je zabavno, ali prilično često u enduru, moraćete da usporite u stvarnoj žurbi! Upravo zbog toga su svi GASGAS enduro bicikli opremljeni najnovijim visokokvalitetnim BRAKTEC kočnim čeljustima i kontrolama. Sa diskom od 260 mm napred i diskom od 220 mm pozadi, performanse kočenja su ozbiljno impresivne, što inspiriše vozače da guraju jače, voze brže i kasnije koče.
Braktec hidraulički sistem kvačila koji postavljamo na sve GASGAS enduro bicikle obezbeđuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju – čak i u najtežim enduro uslovima. Takođe je izuzetno lagan, što znači manje zamora, posebno kroz tehničke deonice. Slobodna igra se konstantno prilagođava kako bi se osiguralo da se tačka ugriza nikada ne menja, a za 2024. tu je redizajnirana poluga za malo više udobnosti.
Hladan motor je motor sa dobrim performansama, zbog čega svi GASGAS enduro bicikli imaju sistem hlađenja dizajniran za maksimalnu efikasnost. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži bicikl sa ergonomijom vodećom u klasi. Stručno izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće, radijatori su postavljeni blizu centra gravitacije za najbolje moguće rukovanje.
Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne, CNC obrađene glavčine, lagane žbice i EKSCEL felne visoke čvrstoće pružaju maksimalnu snagu i izdržljivost za potpuni mir.
Jedna od jedinih komponenti koja je preneta iz odlazeće generacije GASGAS enduro bicikala su gume Makkis MakkEnduro. Treba li znati zašto? Zato što rade tako dobro na širokom spektru terena, a takođe su i super izdržljivi. Uostalom, ko voli da menja gume?
ENDURO
Zaokružuju promene u ažuriranoj karoseriji potpuno novi LED farovi. Svetliji skoro 3 puta, zaista osvetljava put kada dan pređe u noć. A ako se maska ili svetlo ošteti, novi dvodelni dizajn omogućava vam da zamenite samo ono što je pokvareno.
Mali, lagan i brz u obradi podataka! Sistem za upravljanje motorom konstantno meri, izračunava i optimizuje način rada motora i prilagođava se u skladu sa tim, što znači da se možete fokusirati na stazu ispred vas. Na kraju krajeva, to je ono što je enduro, zar ne? Osim toga, pošto su sudari sastavni deo vožnje van terena, postoji novi senzor za prevrtanje koji zaustavlja motor ako se motor okrene naopačke, što se u enduru može, i često se dešava!
Ponekad u enduru, poželećete drugačiji stil isporuke snage u zavisnosti od terena ili situacije. Ovde stupa naš redizajniran Map Select Svitch, koji je dostupan kod vašeg lokalnog GASGAS dilera. Lako se uklapa i nudi dve mape, Mapa 1 je super meka i savršena za spore, tehničke deonice. Ali kada je reč o dubokom blatu i mekšim uslovima na stazi gde vam je potreban direktan odgovor, uključite Mapu 2 i zahvalite nam se kasnije!
Pojednostavljujući sve električne, nova Offroad kontrolna jedinica zamenjuje sve stare školske releje i osigurače. Naći ćete OCU ispod sedišta kako biste ga očuvali bezbednim i zdravim, a u malo verovatnom slučaju da električna komponenta na biciklu registruje problem, odgovarajuća LED lampica se menja iz zelene u crvenu. Na ovaj način možete brzo da dijagnostikujete problem, rešite ga, a zatim se vratite na vožnju!
Koristimo Keihin jedinicu od 42 mm na našim 4-taktnim enduro biciklima. Na EC 250F, trenutna reakcija gasa je zagarantovana zbog toga što je kabl za gas montiran direktno bez upotrebe poluge. Pored toga, injektor kućišta leptira za gas je postavljen tako da isporučuje najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, što obezbeđuje najbolje performanse.
Najbolji izum od točka! Sa ugrađenim električnim starterom, ovaj GASGAS se pokreće super lako svaki put kada pritisnete to dugme za pokretanje. Korišćenjem Li-Ion baterije, čija je težina pribl. 1 kg manje od konvencionalne olovne baterije, možemo ponuditi pogodnost električnog pokretanja, a istovremeno svesti ukupnu težinu bicikla na minimum. To je pobeda, pobeda za sve!
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.