ENDURO
8.590 €
ENDURO
Prefinjen i umirujuće jednostavan, EC 250 je naš dvotaktni dvotaktni motor srednje težine lak za vožnju i lak za trku koji je prepun najsavremenije tehnologije. Mašina koja ne voli ništa bolje nego da bude gurnuta do krajnjih granica dok je osovina duboko u blatu, isporučuje glatku i čistu snagu, nisko održavanje i veoma je pouzdana dok koristi dobro dokazanu EFI tehnologiju. To je naša mršava, zla, nije potrebna premiksa, mašina koja voli šumu.
ENDURO
GASGAS Enduro bicikli su napravljeni da izgledaju dobro i rade na najvišim nivoima, zbog čega sva naša karoserija osigurava potpunu harmoniju između vozača i bicikla, pružajući savršenu ergonomiju i kontaktne tačke za maksimalnu slobodu kretanja. Moderan dizajn i crvena plastika odražavaju našu živu, špansku ličnost, dok naša jednostavna grafika ponosno kaže GASGAS! Ergonomski dizajniran ravan profil sedišta, u kombinaciji sa presvlakom sedišta visokog prijanjanja, pruža vrhunski komfor i kontrolu u svim uslovima.
ENDURO
Svi GASGAS enduro ramovi su napravljeni od laganog, laserski rezanog hrom-molibden čelika, koji je zavaren robotom za potpunu tačnost i snagu! Uključujući posebno projektovanu fleksibilnost u sve 2-taktne i 4-taktne ramove, osiguravamo da vozači imaju potpuno samopouzdanje bez obzira na to koliko je teren neravan. Zajedno sa dokazanom geometrijom, naši ramovi obezbeđuju igrivo rukovanje i najbolju stabilnost. Zatim ih završimo trajnim crvenim premazom u prahu.
ENDURO
Decenijama je 2-taktni motor od 250cc bio izbor enduro vozača i trkača širom sveta, nudeći najbolju kombinaciju nenadmašne snage i lagane konstrukcije. EC 250 sa 6 brzina pruža neverovatne performanse motora, jednostavnost i niske troškove održavanja zahvaljujući naprednom elektronskom sistemu za ubrizgavanje goriva, enduro specifičnom prenosu i sistemu pogonskih ventila kontrolisanog sa dva ventila. Osim što smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova, naš voods racer od 250 kubika dosledno isporučuje čistu, glatku isporuku snage.
Nema potrebe za prethodnim mešanjem goriva sa EC 300! Umesto toga, motor ima elektronsku pumpu za ulje koja ubacuje ulje za 2 takta u motor, održavajući ga podmazanim preko kućišta leptira za gas. Koristeći podatke senzora brzine motora i položaja leptira za gas, precizna elektronska kontrola uljne pumpe za upravljanje motorom obezbeđuje savršenu količinu ulja za bilo koje uslove, smanjujući dim iz izduvnih gasova do 50% u poređenju sa konvekcijskim podmazivanjem prethodnog mešanja. Napredni sistem za podmazivanje održava prosečan odnos goriva i ulja od 1:80, što znači da je jedan rezervoar pun ulja dovoljan za najmanje pet rezervoara goriva.
Zakopana duboko u motoru EC 350F, radilica je ključna za pokretanje pokretnih delova izuzetno velike brzine unutar motora, koji zauzvrat oslobađaju motor nenadmašne snage. Pored toga, zahvaljujući dotoku ulja koje obezbeđuje povećanu izdržljivost motora, EC 350F uživa u dugim servisnim intervalima od 135 sati radilice, što štedi vreme, trud i troškove.
Sjajne performanse EC 350F rezultat su mnogih stvari, kompaktni dizajn kućišta motora je svakako jedna od njih. Konstruisana da smesti unutrašnju osovinu u idealnom centru gravitacije, kompaktna kućišta radilice centralizuju rotirajuće mase za najbolje moguće rukovanje. Integrisano u kućište radilice liveno pod visokim pritiskom je dovod ulja do glavnog ležaja.
Obezbeđujući specifičnu snagu za enduro u celom GASGAS enduro asortimanu, svi naši izduvni sistemi su dizajnirani i napravljeni da ispune FIM zvučne propise! 4-taktni izduvni sistemi su stručno dizajnirani da isporuče najbolje performanse pri najnižoj mogućoj težini, dok spojni položaj omogućava da se ukloni bez potrebe da se skida zadnji amortizer. Dalja inovacija omogućava kratak, kompaktan prigušivač koji ne povećava nivo buke. Kućište prigušivača je napravljeno od laganog aluminijuma.
Koristeći kompaktan dizajn za bolju akciju i poboljšanu izdržljivost, EC 350F koristi kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom (DDS), zajedno sa hidrauličnim Braktec sistemom. Da bi se osiguralo da svi vozači imaju preciznu kontrolu nad našim najvećim 4-taktnim enduro motorom, koristi se čelična pritisna ploča sa jednom membranom umesto tradicionalnih spiralnih opruga, što zajedno sa sistemom prigušenja pruža bolju vuču i izdržljivost.
ENDURO
Pružajući superiornu snagu zaustavljanja, dok vozačima daje kontrolu i samopouzdanje, ugrađujemo Braktec kočione sisteme na sve naše enduro bicikle. Sa glatkim, osetljivim delovanjem, prednja kočnica ima klip od 11 mm unutar glavnog cilindra i klipove 2k25 mm u čeljusti, zajedno sa talasastim prednjim diskom od 260 mm. Zadnja kočnica ima klip glavnog cilindra od 12,7 mm i klipnu čeljust 1k25 mm i koristi zadnji kočioni disk od 220 mm. Održavanje težine na minimumu i nudeći potpuno samopouzdanje Braktec kočnice obezbeđuju ozbiljnu snagu zaustavljanja!
Braktec hidraulični sistem kvačila koji postavljamo na sve GASGAS enduro bicikle obezbeđuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svim uslovima. Takođe je izuzetno lagan. Slobodna igra se stalno prilagođava kako bi se osigurala tačka ugriza i akcija koja se nikada ne menja.
Hladan motor je motor sa dobrim performansama, zbog čega svi GASGAS enduro motori imaju integrisani sistem hlađenja koji obezbeđuje maksimalnu efikasnost hlađenja. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži motor sa ergonomijom vodeći u klasi. Stručno izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće, svi radijatori takođe daju našim enduro motorima nisko težište za najbolje moguće rukovanje.
Bez obzira da li je osovina duboko u blatu, skače preko stenovitih staza ili prolazi kroz svoje korake preko peščanihizvijuganih puteva, naši srebrni, aluminijumski točkovi su super čvrsti. Sa CNC mašinskim glavčinama koje koriste lagane žbice i srebrno anodizovane aluminijumske bradavice, GASGAS enduro točkovi kombinuju minimalnu težinu sa maksimalnom stabilnošću.
Svi GASGAS Enduro motori se standardno isporučuju sa Makkis Makk Enduro srednjim gumama, dizajniranim da budu izdržljive, prijanjajuće i isporučuju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Dajući samopouzdanje na širokom spektru terena, dezen gazećeg sloja je dizajniran da maksimizira i vuču i učinak kočenja.
ENDURO
Svi GASGAS EC 2-taktni modeli imaju najnapredniji sistem upravljanja motorom (EMS) od bilo kog 2-taktnog off-road takmičarskog motocikla, što znači da vozači treba da se fokusiraju samo na staze ispred sebe. Mozak sistema je elektronska kontrolna jedinica (ECU), koja je ažurirana najnovijim digitalnim mapama kako bi se obezbedile najbolje performanse i isporuka energije. Kontrolisanjem vremena paljenja i količine ubrizganog goriva, koristeći podatke senzora kao što su pritisak usisnog vazduha, položaj leptira za gas i temperatura rashladne tečnosti, vodi računa o svemu što se tiče goriva, vazduha i ulja. Nedosledno pokretanje i promene podešavanja koje oduzimaju mnogo vremena su stvar prošlosti!
Koristimo Keihin jedinicu od 42 mm na našim 4-taktnim enduro motorima. Na EC 250F i EC 350F trenutna reakcija gasa je zagarantovana jer se kabl za gas montira direktno, bez poluge za gas. Injektor je postavljen tako da obezbedi najefikasniji protok u komoru za sagorevanje.
Najbolji izum posle točka! Sa električnim starterom ugrađenim na sve naše 4-taktne i 2-taktne enduro motore možemo osigurati da svi GASGAS enduro modeli startuju super lako, bez obzira na vremenske prilike. Koristeći litijum-jonsku bateriju, koja teži približno 1 kg manje od konvekcijske olovne baterije, možemo ponuditi pogodnost električnog pokretanja, a istovremeno održavati ukupnu težinu motora na minimumu. To je pobeda za sve!
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.