TRIAL
7.570 €
TRIAL
Klasična zapremina motora GASGAS probnog opsega, TXT RACING 250 obezbeđuje savršenu ravnotežu između upotrebljivog obrtnog momenta u 2-taktnom motoru i okretnog upravljanja. Do 10.500 obrtaja u minuti, 2-taktni motor od 250 kubika je jednostavan za upotrebu, svestran i vodi put na teškim, tehničkim terenima zahvaljujući svojoj velikoj snazi kojom se može upravljati. Opremljen sa izabranim mapama motora, Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama i vešanjem vodećom u klasi, TXT RACING 250 pruža celodnevnu zabavu.
TRIAL
Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.
Naša vazdušna kutija ima patentirani dizajn! Mnogo više od mesta gde žive Twin Air filteri, on takođe pruža strukturne prednosti koje omogućavaju da svi naši probni motocikli budu super tanki. Maksimalni protok vazduha osigurava da svi motori isporučuju trenutnu snagu kad god je to potrebno.
TRIAL
Volimo da pravimo naše okvire jake, od hrom-moli čelika. Tačnije, cevasti, 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Robotski sečeni i laserski zavareni da bi se osigurala preciznost, čvrstina i dugotrajna izdržljivost, oni pružaju precizne povratne informacije vozaču i, što je važno, veoma efikasnu apsorpciju energije. Težak od samo 6 kg, svi okviri su obrađeni čvrstim crvenim praškastim premazom.
Glatko i progresivno kako bi se osiguralo da naš čitav probni asortiman nudi najbolje rukovanje. TECH amortizeri sa niskim trenjem od 39 mm koji su ugrađeni na sve naše probne motocikle imaju levu bočnu viljušku koja ima podesivu oprugu zajedno sa funkcijom podešavanja End Stroke kako bi se izbeglo dno. Desna viljuška se brine za podešavanje odskoka, dok osovina prednjeg aluminijuma od 160 g obezbeđuje maksimalno samopouzdanje prednjeg točka u svakom trenutku.
Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.
TRIAL
Napravljen da bude kompaktan. Napravljen da bude lagan. Napravljen sa najnovijom 2-taktnom tehnologijom kako bi se osigurale odlične performanse i garantovana celodnevna zabava! Kao i svi naši probni motocikli, TXT RACING 250 ima ozbiljan udarac, mešajući izuzetno malu težinu i visoke performanse i pruža neverovatnu ukupnu agilnost.
Osiguravajući da TXT RACING 250 isporučuje snažnu snagu obrtnog momenta u svakoj vožnji, ima profesionalno projektovan cilindar i klip sa posebno dizajniranim usisnim i izduvnim otvorima kako bi motor bio najbolji u svojoj klasi. Kovani klip visokih performansi je ugrađen u otvor od 72,5 mm, garantujući maksimalne performanse i izdržljivost.
TXT RACING 250 radilica je ključna za motor koji pruža odličnu vuču, kao i pomaže da motocikl bude veoma voljeno rukovanje. Savršeno izbalansiran za isporuku optimizovane inercije, njegova mala težina i pozicioniranje unutar kućišta radilice osiguravaju da se vozači mogu osloniti na trenutnu snagu i uživati u super okretnoj vožnji. Da bismo povećali izdržljivost, koristimo zatvoreni glavni ležaj SKF-a sa jakim aluminijumskim klipnjačom pomoću dva igličasta ležaja.
Dizajnirani tako da su unutrašnji delovi i osovine unutar motora pažljivo pozicionirani kako bi se poboljšale ukupne karakteristike upravljanja motociklom, proces livenja pod visokim pritiskom koji se koristi za izradu kućišta radilice osigurava da su super lagani i izuzetno čvrsti. Takođe, poklopac kvačila uključuje glavni cilindar kvačila, dodatno naglašavajući ukupnu kompaktnost motora.
Prednja cev od nerđajućeg čelika i zadnji prigušivač su neophodni za maksimiziranje performansi naših 2-taktnih probnih motora. Pored toga, oni takođe smanjuju ukupnu težinu kako bi osigurali najbolje rukovanje, kao i tanku ergonomiju. Zadnji prigušivač koristi visokokvalitetno pakovanje od vlakana, ključno za isporuku maksimalnog obrtnog momenta i snage. Plastični poklopac koji se može ukloniti znači da se pakovanje može lako promeniti.
Jedan prst je sve što je potrebno za kontrolu snage naših probnih motocikala, zahvaljujući kompaktnom hidrauličnom kvačilu. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima. Sastoji se od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema, garantuje savršen rad svaki put.
TRIAL
Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!
Ugurali smo mnogo rashladne tehnologije u veoma mali prostor na našim probnim motociklima, što je od suštinskog značaja da osiguramo da naš motor ostane hladan i da vozači dobiju najbolje dvotaktne performanse. Koristeći aluminijumski radijator zajedno sa vodootpornim električnim ventilatorom od 115 mm, termostat tada obezbeđuje stabilnu i konstantnu temperaturu rashladne tečnosti.
Ključ za smanjenje težine na svim našim probnim motociklima je sistem paljenja i električni sistem koji ne zahteva bateriju. Takođe, sa standardnom opremom za sve naše motocikle prekidačem mape, vozači mogu da biraju između 2 krive paljenja na osnovu vremena, tipa terena i preferencija vozača. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga.
Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše probne točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felgama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Nova lagana aluminijumska prednja osovina štedi 285 grama poboljšavajući osećaj lagane težine prednjeg kraja.
Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT RACING bicikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.