TRIAL

TXT GP 300 2023

8.300 €

TRIAL

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Uživajući u svemu što nudi TXT GP asortiman, naš TXT GP 300 je trial radni konj koji nudi vodeće performanse u klasi, vrhunsko rukovanje i ozbiljnu količinu obrtnog momenta. Uz obilje snažne, čiste i upravljive snage, osigurava da svi vešti vozači mogu da pomere svoje granice. Nije za one sa slabim srcem, 2-taktni motor od 300 kubika je napravljen da pređe na najteže uspone i suoči se sa najtežim izazovima. Sa impresivnom upravljivošću, niskim troškovima rada, vodećim vešanjem, snažnim i pouzdanim menjačem za precizno menjanje brzina, kao i hidrauličnim kvačilom i kočnicama od Braktec-a, TXT GP 300 zaista pruža ozbiljne performanse na terenu.

Previous slide
Next slide

TRIAL

KAROSERIJA

Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.

vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana

Umetničko delo i remek delo industrijskog dizajna! Vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana ugrađena u TXT GP liniju obezbeđuje maksimalan protok vazduha i najbolju zaštitu filtera. Sa pametnim, patentiranim dizajnom, vazdušna kutija je strukturni deo svakog motocikla, ali nema dodatnih podsklopova. Dvostruki vazdušni filter je lako dostupan i može se ukloniti izvlačenjem samo jednog vijka.

ekskluzivna ctg fabrička grafika

Završavajući izgled naših TXT GP modela, set fabričkih grafika daje svakom motociklu čist, prepoznatljiv izgled.

Renthal upravljači i ručke

Kada pomerite granice, pravite greške, zbog čega je linija TXT GP opremljena suženim Renthalovim upravljačima – najboljim u poslu kada su u pitanju jake i pouzdane šipke. Završeni sa centralnom zaštitnom podlogom, Renthal rukohvati osiguravaju da vozači najbolje drže svoj TXT GP motocikl.

rezervoar za gorivo i karburator

Potpuno integrisan u okvir i karoseriju, naš rezervoar za gorivo od 2,3 litra je toliko kompaktan da skoro da i ne postoji! Sa jednostavnim sistemom uklanjanja, napaja Keihin PVK karburator od 28 mm koji zauzvrat osigurava da svi dvotaktni motori dobiju gorivo koje im je potrebno za isporuku široke glatke, snažne snage. J.Juan kabl za gas obezbeđuje brzo i lako podešavanje.

TRIAL

RAMOVI

Baš kao i TXT Racing modeli, mi pravimo naše TXT GP ramove da budu super jaki, koristeći cevasti 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Oni osiguravaju precizne povratne informacije vozača, isporučuju visoko efikasnu apsorpciju energije, kao i dugotrajnu izdržljivost, zahvaljujući činjenici da su robotski sečeni i laserski zavareni. Teški od samo 6 kg, svi ramovi obezbeđuju preciznost i čvrstinu, a završeni su robusnim crvenim praškastim premazom i jedinstvenom specijalnom pločom izdanja sa serijskim brojem.

CNC OBRAĐENE TROJNE STEZALJKE

Crvena (mi volimo crvenu!) CNC mašinski obrađene trostruke stezaljke pomažu u isporuci super stabilnog prednjeg dela na svim TXT GP modelima, a takođe izgledaju odlično. Pomažući sveukupno rukovanje i obezbeđujući savršeno pristajanje prednjih viljuški, 35 mm ofset stege su napravljene od najkvalitetnijeg aluminijuma za vrhunsku pouzdanost i minimalnu težinu.

Zlatne TECH VILjuške

Slične TECH viljuškama koje su ugrađene u naše TXT Racing modele, samo malo bolje… i zlatne! Golden TECH viljuške od 39 mm imaju hod od 167 mm kako bi se osiguralo da ceo asortiman TXT GP nudi najbolje rukovanje. Premaz sa niskim trenjem na cevima nosača, u kombinaciji sa oprugama sa progresivnim brzinama i hidrauličnom kompresijom i podešavanjem odskoka, obezbeđuju neverovatno glatku i stabilnu vožnju. Aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje da vozači imaju apsolutno poverenje u prednje točkove.

Reiger 3-smerni hidraulični zadnji amortizer

Uz prilagodljivost prigušenja kompresije i odskoka, kao i predopterećenje opruge, REIGER trosmerni amortizer je jedna od istaknutih karakteristika svih TXT GP modela. Pružajući ozbiljne performanse, REIGER amortizer obezbeđuje maksimalnu vuču, svaki put.

LJULJAŠKA

Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.

TRIAL

MOTOR

Veliki što se tiče naše dvotaktne trial linije! Motor TXT GP 300 se bavi proizvodnjom jake, upravljive snage i ogromne količine obrtnog momenta, a istovremeno je kompaktan. Pružajući vozačima sve što im je potrebno da se probiju uz izazovne, tehničke uzbrdice, zahvaljujući bliskosti svih unutrašnjih delova, motor takođe pomaže da motocikl ostane lagan, da se lako kreće i brzo menja pravac.

s3 glava cilindra

Iskovana od najkvalitetnijeg aluminijuma, S3 glava cilindra je proizvedena sa debljim zidovima i većim protokom vode kako bi se osigurala maksimalna brzina hlađenja. Povećavajući kompresiju, obezbeđuje veći obrtni moment, čak i kada se vozi u „tankom vazduhu“ na većim visinama.

CILINDAR & KLIP

GASGAS TXT GP 300 je poznat po svojoj velikoj snazi, odličnom obrtnom momentu i vodećim performansama u klasi, a sve to je delom zahvaljujući specijalno razvijenom klipu od 79 mm. Zajedno sa cilindrom koji ima posebno dizajnirane usisne i izduvne otvore, obezbeđuje savršen protok mešavine vazduha/goriva i obezbeđuje impresivne performanse u čitavom opsegu obrtaja.

izduvni sistem

Predivan za pogled, izuzetno lagan i ključan za sve TXT GP modele koji isporučuju najbolju snagu u klasi. Naše ekspanzione komore od titanijuma maksimiziraju performanse motora, obezbeđuju tanju ergonomiju i takođe pomažu u ukupnom rukovanju. Kada se ugradi na prigušivač koji je konfigurisan da bude tačno kao oni na našim trkačkim timskim motociklima, on stvara zastrašujući izduvni sistem.

transmisija

Najlakši menjač u bilo kom trial motociklu na tržištu i još jedan patentirani GASGAS deo! Sistem 4/6 omogućava vozačima da biraju između 6 brzina kada postoje samo 4 stepena prenosa na unutrašnjem vratilu menjača. Osiguravajući da su svi TXT GP motocikli tehnološki napredni, smanjuju težinu i omogućavaju super kompaktna kućišta radilice.

RADILICA

Trudimo se da osiguramo da radilica na TXT GP 300 radi što slobodnije, kao što radimo na svim našim trial motociklima. Idealno izbalansiran za neverovatno glatke performanse motora bez vibracija, isporučuje hod od 60 mm preko aluminijumske klipnjače visokih performansi sa zatvorenim glavnim ležajem kompanije SKF za bezbrižnost i dugotrajnu izdržljivost.

KARTER

TXT GP 300 pruža ozbiljne performanse ultra-kompaktnog motora. Nešto je moguće samo zbog super malih kućišta radilice. Proizvedeni postupkom gravitacionog livenja, lagani su, a istovremeno su neverovatno jaki i poseduju centralnu iglu za lociranje i zaptivku za poboljšano zaptivanje. Takođe drže sve unutrašnje delove motora blizu centra gravitacije motocikla za odlično rukovanje.

KVAČILO

Da bi se osigurala savršena, progresivna akcija svaki put, svi modeli TXT GP su opremljeni GASGAS 1/3 kompaktnom hidrauličnom kvačilom, koja se sastoji od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema za garantovano savršen rad svaki i svaki put. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima.

TRIAL

BRAKTEC KOČNICE

Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!

S3 klinovi od kovanog čelika Hard Rock

Nudeći tri različite opcije, podesive, velike platforme Hard Rock klinova iz S3 nude standardne opcije pozicioniranja napred i nazad. Osiguravajući da vozači mogu fino podesiti svoj motocikl u zavisnosti od ličnih preferencija i uslova vožnje, oni omogućavaju precizno, individualno podešavanje.

INTEGRISANI SISTEM HLAĐENJA, VENTILATOR I RADIJATORI

Motori koji rade na hladnom proizvode najbolju snagu, zato naši TXT GP motocikli koriste aluminijumski radijator zajedno sa električnim i vodootpornim ventilatorom od 115 mm, sa termostatom kako bi se osigurala stabilna i konstantna temperatura rashladne tečnosti. Crvena, dvoslojna silikonska creva za hlađenje upotpunjuju robustan i efikasan sistem hlađenja.

TOČKOVI

Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše trial točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felnama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Super lagana aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje vozačima apsolutno samopouzdanje na prednjim točkovima.

paljenje/električni sistem

Standardno opremljen prekidačem za mapu koji menja karakter motora u skladu sa preferencijama vozača, vremenskim prilikama i tipom terena, i AC alternatorom koji isporučuje više energije za bolju iskru, TXT GP paljenje i električni sistem takođe ne koriste bateriju. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga. Rotor od 3,4 kilograma pomaže da se obezbedi maksimalni obrtni moment motora.

gume

Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT GP motocikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs