TRIAL
8.300 €
TRIAL
Uživajući u svemu što nudi TXT GP asortiman, naš TXT GP 300 je trial radni konj koji nudi vodeće performanse u klasi, vrhunsko rukovanje i ozbiljnu količinu obrtnog momenta. Uz obilje snažne, čiste i upravljive snage, osigurava da svi vešti vozači mogu da pomere svoje granice. Nije za one sa slabim srcem, 2-taktni motor od 300 kubika je napravljen da pređe na najteže uspone i suoči se sa najtežim izazovima. Sa impresivnom upravljivošću, niskim troškovima rada, vodećim vešanjem, snažnim i pouzdanim menjačem za precizno menjanje brzina, kao i hidrauličnim kvačilom i kočnicama od Braktec-a, TXT GP 300 zaista pruža ozbiljne performanse na terenu.
TRIAL
Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.
Umetničko delo i remek delo industrijskog dizajna! Vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana ugrađena u TXT GP liniju obezbeđuje maksimalan protok vazduha i najbolju zaštitu filtera. Sa pametnim, patentiranim dizajnom, vazdušna kutija je strukturni deo svakog motocikla, ali nema dodatnih podsklopova. Dvostruki vazdušni filter je lako dostupan i može se ukloniti izvlačenjem samo jednog vijka.
TRIAL
Baš kao i TXT Racing modeli, mi pravimo naše TXT GP ramove da budu super jaki, koristeći cevasti 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Oni osiguravaju precizne povratne informacije vozača, isporučuju visoko efikasnu apsorpciju energije, kao i dugotrajnu izdržljivost, zahvaljujući činjenici da su robotski sečeni i laserski zavareni. Teški od samo 6 kg, svi ramovi obezbeđuju preciznost i čvrstinu, a završeni su robusnim crvenim praškastim premazom i jedinstvenom specijalnom pločom izdanja sa serijskim brojem.
Slične TECH viljuškama koje su ugrađene u naše TXT Racing modele, samo malo bolje… i zlatne! Golden TECH viljuške od 39 mm imaju hod od 167 mm kako bi se osiguralo da ceo asortiman TXT GP nudi najbolje rukovanje. Premaz sa niskim trenjem na cevima nosača, u kombinaciji sa oprugama sa progresivnim brzinama i hidrauličnom kompresijom i podešavanjem odskoka, obezbeđuju neverovatno glatku i stabilnu vožnju. Aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje da vozači imaju apsolutno poverenje u prednje točkove.
Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.
TRIAL
Veliki što se tiče naše dvotaktne trial linije! Motor TXT GP 300 se bavi proizvodnjom jake, upravljive snage i ogromne količine obrtnog momenta, a istovremeno je kompaktan. Pružajući vozačima sve što im je potrebno da se probiju uz izazovne, tehničke uzbrdice, zahvaljujući bliskosti svih unutrašnjih delova, motor takođe pomaže da motocikl ostane lagan, da se lako kreće i brzo menja pravac.
Iskovana od najkvalitetnijeg aluminijuma, S3 glava cilindra je proizvedena sa debljim zidovima i većim protokom vode kako bi se osigurala maksimalna brzina hlađenja. Povećavajući kompresiju, obezbeđuje veći obrtni moment, čak i kada se vozi u „tankom vazduhu“ na većim visinama.
GASGAS TXT GP 300 je poznat po svojoj velikoj snazi, odličnom obrtnom momentu i vodećim performansama u klasi, a sve to je delom zahvaljujući specijalno razvijenom klipu od 79 mm. Zajedno sa cilindrom koji ima posebno dizajnirane usisne i izduvne otvore, obezbeđuje savršen protok mešavine vazduha/goriva i obezbeđuje impresivne performanse u čitavom opsegu obrtaja.
Trudimo se da osiguramo da radilica na TXT GP 300 radi što slobodnije, kao što radimo na svim našim trial motociklima. Idealno izbalansiran za neverovatno glatke performanse motora bez vibracija, isporučuje hod od 60 mm preko aluminijumske klipnjače visokih performansi sa zatvorenim glavnim ležajem kompanije SKF za bezbrižnost i dugotrajnu izdržljivost.
TXT GP 300 pruža ozbiljne performanse ultra-kompaktnog motora. Nešto je moguće samo zbog super malih kućišta radilice. Proizvedeni postupkom gravitacionog livenja, lagani su, a istovremeno su neverovatno jaki i poseduju centralnu iglu za lociranje i zaptivku za poboljšano zaptivanje. Takođe drže sve unutrašnje delove motora blizu centra gravitacije motocikla za odlično rukovanje.
Da bi se osigurala savršena, progresivna akcija svaki put, svi modeli TXT GP su opremljeni GASGAS 1/3 kompaktnom hidrauličnom kvačilom, koja se sastoji od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema za garantovano savršen rad svaki i svaki put. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima.
TRIAL
Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!
Nudeći tri različite opcije, podesive, velike platforme Hard Rock klinova iz S3 nude standardne opcije pozicioniranja napred i nazad. Osiguravajući da vozači mogu fino podesiti svoj motocikl u zavisnosti od ličnih preferencija i uslova vožnje, oni omogućavaju precizno, individualno podešavanje.
Motori koji rade na hladnom proizvode najbolju snagu, zato naši TXT GP motocikli koriste aluminijumski radijator zajedno sa električnim i vodootpornim ventilatorom od 115 mm, sa termostatom kako bi se osigurala stabilna i konstantna temperatura rashladne tečnosti. Crvena, dvoslojna silikonska creva za hlađenje upotpunjuju robustan i efikasan sistem hlađenja.
Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše trial točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felnama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Super lagana aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje vozačima apsolutno samopouzdanje na prednjim točkovima.
Standardno opremljen prekidačem za mapu koji menja karakter motora u skladu sa preferencijama vozača, vremenskim prilikama i tipom terena, i AC alternatorom koji isporučuje više energije za bolju iskru, TXT GP paljenje i električni sistem takođe ne koriste bateriju. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga. Rotor od 3,4 kilograma pomaže da se obezbedi maksimalni obrtni moment motora.
Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT GP motocikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.