TRIAL

txt gp 280 2022

TRIAL

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Naš TXT GP 280 nudi savršenu mešavinu 2-taktne snage, male težine i lakog manevrisanja – idealna odskočna daska za unapređenje vozača koji traže povećanu snagu i super-agilno upravljanje. Savršeno sedeći između naših omiljenih probnih motocikala od 250cc i fantastičnih 300cc, TXT GP 280 je opremljen visokokvalitetnim delovima, Braktec hidrauličnim kvačilom i kočnicama, kao i vodećim vešanjem. To je motocikl koji osigurava glatku, čistu snagu, pouzdanost i puno zabave u vožnji!

Previous slide
Next slide

TRIAL

KAROSERIJA

Minimalistički. Lagan. Izdržljiv. Pored toga što našim motociklima daje prepoznatljiv, moderan i super tanak izgled, karoserija svih GASGAS probnih motocikala osigurava da se vozači osećaju udobno i samopouzdano tokom svake vožnje. I pošto nijedan vozač ne prođe više od nekoliko vikenda bez pada, mi koristimo polipropilen kada brizgamo plastiku, koja se ne ostavlja kada je savijena više od 90 stepeni. Svi prednji blatobrani imaju integrisani nosač viljuške.

vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana

Umetničko delo i remek delo industrijskog dizajna! Vazdušna kutija od ugljeničnih vlakana ugrađena u TXT GP liniju obezbeđuje maksimalan protok vazduha i najbolju zaštitu filtera. Sa pametnim, patentiranim dizajnom, vazdušna kutija je strukturni deo svakog motocikla, ali nema dodatnih podsklopova. Dvostruki vazdušni filter je lako dostupan i može se ukloniti izvlačenjem samo jednog vijka.

ekskluzivna ctg fabrička grafika

Završavajući izgled naših TXT GP modela, set fabričkih grafika daje svakom motociklu čist, prepoznatljiv izgled.

Renthal upravljači i ručke

Kada pomerite granice, pravite greške, zbog čega je linija TXT GP opremljena suženim Renthalovim upravljačima – najboljim u poslu kada su u pitanju jake i pouzdane šipke. Završeni sa centralnom zaštitnom podlogom, Renthal rukohvati osiguravaju da vozači najbolje drže svoj TXT GP motocikl.

rezervoar za gorivo i karburator

Potpuno integrisan u okvir i karoseriju, naš rezervoar za gorivo od 2,3 litra je toliko kompaktan da skoro da i ne postoji! Sa jednostavnim sistemom uklanjanja, napaja Keihin PVK karburator od 28 mm koji zauzvrat osigurava da svi dvotaktni motori dobiju gorivo koje im je potrebno za isporuku široke glatke, snažne snage. J.Juan kabl za gas obezbeđuje brzo i lako podešavanje.

TRIAL

RAMOVI

Baš kao i TXT Racing modeli, mi pravimo naše TXT GP ramove da budu super jaki, koristeći cevasti 1,5 mm 25CrMo4 hrom-moli čelik! Oni osiguravaju precizne povratne informacije vozača, isporučuju visoko efikasnu apsorpciju energije, kao i dugotrajnu izdržljivost, zahvaljujući činjenici da su robotski sečeni i laserski zavareni. Teški od samo 6 kg, svi ramovi obezbeđuju preciznost i čvrstinu, a završeni su robusnim crvenim praškastim premazom i jedinstvenom specijalnom pločom izdanja sa serijskim brojem.

CNC OBRAĐENE TROJNE STEZALJKE

Crvena (mi volimo crvenu!) CNC mašinski obrađene trostruke stezaljke pomažu u isporuci super stabilnog prednjeg dela na svim TXT GP modelima, a takođe izgledaju odlično. Pomažući sveukupno rukovanje i obezbeđujući savršeno pristajanje prednjih viljuški, 35 mm ofset stege su napravljene od najkvalitetnijeg aluminijuma za vrhunsku pouzdanost i minimalnu težinu.

Zlatne TECH VILjuške

Slične TECH viljuškama koje su ugrađene u naše TXT Racing modele, samo malo bolje… i zlatne! Golden TECH viljuške od 39 mm imaju hod od 167 mm kako bi se osiguralo da ceo asortiman TXT GP nudi najbolje rukovanje. Premaz sa niskim trenjem na cevima nosača, u kombinaciji sa oprugama sa progresivnim brzinama i hidrauličnom kompresijom i podešavanjem odskoka, obezbeđuju neverovatno glatku i stabilnu vožnju. Aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje da vozači imaju apsolutno poverenje u prednje točkove.

Reiger 3-smerni hidraulični zadnji amortizer

Uz prilagodljivost prigušenja kompresije i odskoka, kao i predopterećenje opruge, REIGER trosmerni amortizer je jedna od istaknutih karakteristika svih TXT GP modela. Pružajući ozbiljne performanse, REIGER amortizer obezbeđuje maksimalnu vuču, svaki put.

LJULJAŠKA

Spremni da izdrže te velike udarce zadnjim točkovima, naše šuplje, jednodelne ljuljačke od livenog aluminijuma su tanke ali i super čvrste. Razvijeni zajedno sa našim partnerom sa velikim iskustvom u proizvodnji, povećali smo već dokazanu krutost kako bismo osigurali dodatnu krutost, pouzdanost i savršeno ponašanje pri savijanju.

TRIAL

MOTOR

Napravljen da bude moćan, lagan, čist i kompaktan, jednocilindrični, tečno hlađeni motor od 280cc (272,2cc) poseduje najnoviju 2-taktnu tehnologiju. Deleći veći deo svoje arhitekture sa drugim TXT RACING i GP motociklima, zahvaljujući godinama kontinuiranog razvoja, cilindar ima termodinamičke usisne i izduvne otvore, koji u velikoj meri doprinose tome da motor bude najkonkurentniji u svojoj klasi. Lagan i kompaktan dizajn osigurava da je TXT GP 280 super okretan i majstor u promeni pravca.

s3 glava cilindra

Iskovana od najkvalitetnijeg aluminijuma, S3 glava cilindra je proizvedena sa debljim zidovima i većim protokom vode kako bi se osigurala maksimalna brzina hlađenja. Povećavajući kompresiju, obezbeđuje veći obrtni moment, čak i kada se vozi u „tankom vazduhu“ na većim visinama.

CILINDAR & KLIP

Specijalno razvijen klip visokih performansi ugrađen u TXT GP 280, zajedno sa cilindrom od 76 mm koji ima precizno pozicionirane usisne i izduvne otvore, pruža odličan obrtni moment i ukupne performanse motora. Pričvršćeni za motocikl preko aluminijumskih nosača, cilindri pomažu u smanjenju vibracija motora, kao i daljem jačanju kompaktnog čeličnog okvira.

izduvni sistem

Predivan za pogled, izuzetno lagan i ključan za sve TXT GP modele koji isporučuju najbolju snagu u klasi. Naše ekspanzione komore od titanijuma maksimiziraju performanse motora, obezbeđuju tanju ergonomiju i takođe pomažu u ukupnom rukovanju. Kada se ugradi na prigušivač koji je konfigurisan da bude tačno kao oni na našim trkačkim timskim motociklima, on stvara zastrašujući izduvni sistem.

transmisija

Najlakši menjač u bilo kom trial motociklu na tržištu i još jedan patentirani GASGAS deo! Sistem 4/6 omogućava vozačima da biraju između 6 brzina kada postoje samo 4 stepena prenosa na unutrašnjem vratilu menjača. Osiguravajući da su svi TXT GP motocikli tehnološki napredni, smanjuju težinu i omogućavaju super kompaktna kućišta radilice.

RADILICA

Beskonačno se okrećući kako bi se osiguralo da se svi elementi dvotaktnog TXT GP 280 motora kombinuju kako bi proizveli glatku, pokretnu snagu, savršeno izbalansirana radilica ima hod od 60 mm koji ima zatvoreni glavni ležaj napravljen od strane SKF-a i koristi jaku, laganu klipnjaču koja koristi dva igličasta ležaja da olakša podmazivanje i poveća izdržljivost. Takođe pokreće radno kolo vodene pumpe.

KARTER

Svi unutrašnji delovi motora na TXT GP 280 nalaze se u našim super-jakim, laganim kućištima radilice. Ne samo da su kućišta neverovatno izdržljiva, budući da se sve pokretne osovine nalaze blizu centra gravitacije motocikla, dizajn je izuzetno kompaktan i pomaže u manevriranju i rukovanju motociklom.

KVAČILO

Da bi se osigurala savršena, progresivna akcija svaki put, svi modeli TXT GP su opremljeni GASGAS 1/3 kompaktnom hidrauličnom kvačilom, koja se sastoji od 3 kevlarske tarne ploče, 2 čelične ploče i Belleville opružnog sistema za garantovano savršen rad svaki i svaki put. Omogućujući vozačima da povećaju broj obrtaja i isporuče tačnu količinu snage na zadnji točak, pouzdan, visokokvalitetni sistem takođe garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju u svakoj vožnji i po svim vremenskim uslovima.

TRIAL

BRAKTEC KOČNICE

Braktec kočioni sistemi visokih performansi koji su posebno dizajnirani i napravljeni za probnu upotrebu osiguravaju da naši motocikli imaju više nego dovoljno snage zaustavljanja. Dajući vozačima kontrolisanu akciju radi potpunog samopouzdanja, prednja monoblok čeljust sa 4 klipa sa NG talasastim diskom od 185 mm se koristi zajedno sa Braktec sistemom sa 2 klipa i NG diskom od 150 mm. Zadnji kočioni sistem ima patentirane magnetne kočione pločice, koje ostaju otvorene kada se točak skine. Prilično uredno, zar ne!

S3 klinovi od kovanog čelika Hard Rock

Nudeći tri različite opcije, podesive, velike platforme Hard Rock klinova iz S3 nude standardne opcije pozicioniranja napred i nazad. Osiguravajući da vozači mogu fino podesiti svoj motocikl u zavisnosti od ličnih preferencija i uslova vožnje, oni omogućavaju precizno, individualno podešavanje.

INTEGRISANI SISTEM HLAĐENJA, VENTILATOR I RADIJATORI

Motori koji rade na hladnom proizvode najbolju snagu, zato naši TXT GP motocikli koriste aluminijumski radijator zajedno sa električnim i vodootpornim ventilatorom od 115 mm, sa termostatom kako bi se osigurala stabilna i konstantna temperatura rashladne tečnosti. Crvena, dvoslojna silikonska creva za hlađenje upotpunjuju robustan i efikasan sistem hlađenja.

TOČKOVI

Koristimo jednostavan, ali efikasan recept kada pravimo naše trial točkove. Kombinujte CNC mašinski obrađene glavčine sa laganim žbicama i pocinkovanim čeličnim bradavicama i povežite ih sa Morad-ovim aluminijumskim felnama visoke čvrstoće! Rezultat su super jaki točkovi koji obezbeđuju vrhunsku kombinaciju snage, performansi i pouzdanosti. Super lagana aluminijumska prednja osovina od 160 grama garantuje vozačima apsolutno samopouzdanje na prednjim točkovima.

paljenje/električni sistem

Standardno opremljen prekidačem za mapu koji menja karakter motora u skladu sa preferencijama vozača, vremenskim prilikama i tipom terena, i AC alternatorom koji isporučuje više energije za bolju iskru, TXT GP paljenje i električni sistem takođe ne koriste bateriju. I kontrolna jedinica motora (ECU) i zavojnica za paljenje su posebno postavljeni da budu dobro zaštićeni i van vidokruga. Rotor od 3,4 kilograma pomaže da se obezbedi maksimalni obrtni moment motora.

gume

Michelinove super-lake gume X11 povezuju sve naše TXT GP motocikle sa stenama, blatom i preprekama ispod njih. Najbolji u poslu, imaju super savitljive ručke koje zajedno sa niskim pritiscima nude izuzetno prianjanje.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs