MOTOCROSS

MC 450F 2022

8.790 €

MOTOCROSS

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Ostvarujući ozbiljne performanse, naš MC 450F svakako favorizuje hrabre! Ali zahvaljujući inovativnoj tehnologiji i elektronskom čarobnjaštvu vodećem u klasi, MC 450F isporučuje svoju snagu prljavštini na način koji se može super kontrolisati. Dizajniran sa neograničenom ergonomijom i kompletan sa WP suspenzijom za precizno rukovanje, to je veliki motocikl koji je super lak za vožnju.

Previous slide
Next slide

MOTOCROSS

KAROSERIJA

Elegantna crvena karoserija omogućava neograničeno kretanje na MC 450F za potpunu kontrolu kada pritisnete gas ili snažno pritisnete kočnice. Zajedno sa visokim prijanjanjem, potpuno crvenom presvlakom sedišta, izaći ćete na stazu sa potpunom kontrolom.

AIRBOX

AIRBOX

Manje vremena za rad na motoru znači više vremena za vožnju motora, upravo zbog toga ćete voleti jednostavan sistem za montažu filtera bez alata na svim GASGAS motokros motorima. Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima koji obezbeđuju maksimalan protok vazduha i zaštitu dvostrukog vazdušnog filtera.

UPRAVLJAČI, RUČKE I GAS

Čekaj, važno je! Opremimo sve GASGAS motokros motore sa kvalitetnim Neken konusnim upravljačem, garantujući udobnost i kontrolu zahvaljujući optimalnim tačkama pritiska na rukama vozača. ODI drška sa leve strane ne zahteva lepljenje, dok na desnoj, vulkanizovana ručka ima inovativni integrisani mehanizam za gas. Uz laku slobodnu igru, promenom brega, napredovanje gasa se takođe može promeniti.

Rezervoar

Volimo da naši rezervoari budu jednostavni i robusni, zato smo se odlučili za poklopac za punjenje sa navojem koji obezbeđuje čvrsto i pouzdano zaptivanje i pozicionirali smo spoljni vod za gorivo kako bismo bili sigurni da je manje izložen i podložan oštećenjima. Crni laki rezervoari za gorivo od 7 litara od polietilena imaju direktnu unutrašnju liniju od pumpe do prirubnice, za optimalan protok goriva.

AIRBOX

MOTOCROSS

RAMOVI

Tehnologija u našim ramovima omogućava vozačima da uživaju u razigranom upravljanju i energičnom osećaju na bilo kojoj motokros stazi. Ispod crvenog praškastog premaza nalazi se lagani hrom-molibden čelik, hidroformisana, laserski rezana i robotsko zavarena šasija koja je napravljena da radi. Dizajniran da bude krut tamo gde treba da bude krut i da se savija tamo gde je to potrebno, pruža izuzetnu povratnu informaciju vozaču, apsorpciju energije i stabilnost na pravoj liniji.

PODRAM

Sa kratkim i kompaktnim profilom svi GASGAS motokros podramovi su napravljeni od laganog aluminijuma. Profil pomaže u centralizaciji mase, a istovremeno smanjuje težinu.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Sa 4-smernim podešavanjem upravljača koje omogućava vozačima da postave prednji kraj svojih motora baš onako kako oni to vole, kovane, 22 mm pomerene trostruke vile rade u harmoniji sa našim WP prednjim vilama kako bi pružile precizno rukovanje i stabilnost.

PREDNJA SUSPENZIJA

Svi GASGAS motokros modeli opremljeni su naprednim, super laganim 48 mm WP XACT okrenutim naopačke viljuškama koje se lako podešavaju. Pružaju progresivno i konzistentno prigušivanje bez obzira koliko je staza gruba, oni imaju kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom zajedno sa drugim unutrašnjim prigušivačima. Krajnji rezultat je izuzetan komfor vozača i samopouzdanje prednjeg dela.

ZADNJA SUSPENZIJA

Trakcija je ono o čemu se radi, a naš potpuno prilagodljivi zadnji amortizer WP XACT pruža napredno prigušivanje koje uliva samopouzdanje i rasplamsava zabavu. Dizajniran da harmonično radi i sa ramom i sa zamašnom rukom kako bi ponudio neverovatnu apsorpciju energije, amortizer je takođe usklađen sa sistemom povezivanja sa specifičnom geometrijom koja dodatno pomaže privlačenju. Odskok i podešavanje kompresije pri velikoj/niskoj brzini i 300 mm hoda znači da su GASGAS motokros motori spremni za najgrublje staze.

LJULJAŠKA

Lagane, snažne i sa vidljivim oznakama za podešavanje lanca koje olakšavaju život na stazi, naše motokros ljuljaške su napravljene korišćenjem procesa gravitacionog livenja kako bi se garantovala izdržljivost i preciznost.

MOTOCROSS

MOTOR

Velika snaga i monstruozne količine obrtnog momenta od kompaktnog SOHC motora koji je težak samo 27 kg, uključujući električni starter! MC 450F se trga, ali zahvaljujući centralizaciji koja je ključna za dizajn motora, agregat od 62 KS je pozicioniran centralnije unutar okvira, obezbeđujući pozitivan efekat na celokupno upravljanje motociklom.

glava cilindra

Glava cilindra MC 450F je kompaktna, lagana i ima koristi od kratkog profila koji locira jedno bregasto vratilo što bliže centru gravitacije. Zašto? Da bi se značajno poboljšalo rukovanje. Sa laganim usisnim ventilima od 40 mm i izduvnim ventilima od 33 mm koje aktiviraju klackalice koje su presvučene karbonom sa malim trenjem (DLC), SOHC glava cilindra obezbeđuje i obrtni moment i precizan odziv gasa.

CILINDAR & KLIP

Od suštinskog značaja za MC 450F koji proizvodi snažnu, glatku snagu je lagani aluminijumski cilindar i CP premošteni klip tipa kutije. U kombinaciji, oni obezbeđuju da motor ispumpa impresivnih 62 KS, istovremeno obezbeđujući smanjenje vibracija.

TRANSMISIJA

Prenoseći snagu na zadnji točak, 5-brzinski menjač je čvrst i ima specifične odnose za motokros. Omogućujući vozačima da lako zakače sledeću brzinu i iskoriste ozbiljan obrtni moment motocikla, viljuška za menjanje ima premaz sa niskim trenjem kako bi se obezbedila svilenkasta glatka promena brzina svaki put.

RADILICA

Radilica MC 450F je ključna za motor pruža odličnu vuču i poboljšanu sposobnost vožnje
kao i da pomaže da se motocikl pruži okretno rukovanje. Korist od dugih servisnih intervala od 100 sati, običan veliki ležaj koji se sastoji od dve nasilno postavljene školjke ležaja koje obezbeđuju maksimalnu pouzdanost i izdržljivost.

KARTER

Naš proizvodni proces livenja pod visokim pritiskom garantuje dve stvari – pouzdanost uz smanjenje ukupne težine kućišta radilice. Dizajniran tako da su unutrašnje pokretne osovine i delovi pažljivo pozicionirani, obezbeđuju najbolje moguće rukovanje.

IZDUVNI SISTEM

Naši izduvni sistemi su ključni za isporuku snage svih GASGAS motokros motocikala. Razvijeni da budu tanki korišćenjem inovativnog 3D procesa, oni su u skladu sa FIM zvučnim propisima, izgledaju sjajno i što je najvažnije isporučuju najbolje performanse. MC 450F ima dvodelne izduvne sisteme koji su stručno dizajnirani da isporuče sjajne performanse uz najmanju moguću težinu . Takođe se mogu ukloniti bez potrebe za vađenjem zadnjeg amortizera! Dalja inovacija omogućava kratak, kompaktan prigušivač koji smanjuje nivoe zvuka i gleda nagore.

DDS KVAČILO

Kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom (DDS) omogućava vozačima preciznu kontrolu nad fantastičnim MC 450F. Korišćenjem čelične potisne ploče sa jednom membranom umesto tradicionalnih spiralnih opruga, zajedno sa sistemom prigušenja, kvačilo pruža bolju vuču i izdržljivost.

MOTOCROSS

KOČNICE

Brzo je zabavno, ali usporavanje je neophodno, zbog čega su svi GASGAS motokros motocikli opremljeni Brembo čeljustima i kontrolama. Sa prednjim diskovima od 260 mm i zadnjim diskovima od 220 mm, kočenje je lako, inspirišući vozače da guraju jače i voze brže.

BREMBO HIDRAULIČNO KVAČILO

Nema potrebe za podešavanjem i gotovo bez održavanja, ali najbolja stvar kod Brembo hidrauličnog kvačila je to što uvek iznova isporučuje savršeno glatku akciju. Sa automatskim podešavanjem slobodnog hoda poluge, tačka ugriza i funkcija kvačila ostaju konstantni bez obzira da li je toplo ili hladno.

INTEGR. HLAĐENJE I RADIJATORI

Održavanje naših motocikala vitkim znači bolje rukovanje, zbog čega GASGAS motokros asortiman ima sisteme za hlađenje koji su integrisani u okvire. Takođe omogućava poboljšano hlađenje zbog eliminisanja potrebe za dodatnim crevima, zajedno sa laganim radijatorima visoke čvrstoće, kompletan sistem obezbeđuje, pa, naši motocikli ostaju super hladni bez obzira koliko teški uslovi!

TOČKOVI

Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne felne visoke čvrstoće, CNC obrađene glavčine i lagane žbice pružaju maksimalnu snagu za potpuni mir.

GUME

Gume za povezivanje vozača sa stazom Maxxis MaxxCross MX-ST su dizajnirane da budu izdržljive, prijanjajuće i pružaju performanse koje upotpunjuju naše motocikle sa dokazanim performansama. Nadahnjujući samopouzdanje i povećavajući predvidljivost, šablon navoja je dizajniran da maximizira vuču i performanse kočenja.

MOTOCROSS

SISTEM ZA UPRAVLJANJE MOTOROM - EMS

Super mali, ali najbolji koji postoji kada je u pitanju obrada podataka motora. Koristeći se za kontrolu svih parametara povezanih sa sistemom za ubrizgavanje goriva, Keihin EMS jedinica takođe ima senzor stepena prenosa koji omogućava prilagođenu isporuku snage za svaki stepen prenosa

Telo leptira za gas od 44 mm

MC 250F koristi Keihin telo leptira za gas od 44 mm sa injektorom postavljenim da obezbedi najviše efikasan protok mešavine goriva u komora za sagorevanje. Ali ono što je najviše važna za sve jahače je činjenica da direktna sistem montaže kablova obezbeđuje trenutni odgovor gasa.

električni start i litijum-jonska baterija

Nema potrebe da šutirate, šutirate, šutirate! Svi GASGAS 4-taktni motokros motocikli su standardno opremljeni električnim starterom. Ušteda vremena na početku dana kada je motor hladan, ili pri kraju trke kada je motor vruć, jednostavnim pritiskom na dugme MC 250F oživljava. Korišćenje lagane Li-Ion baterije od 2,0 Ah zajedno sa robusnim Mitsubinim starter motorom i pouzdanim starter pogonom garantuje pouzdano pokretanje. Uvek.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

TEHNIČKI PRIBOR

PROTAPER UPRAVLJAČ

fmf povercore 2.1 prigušivač

servisna jama prostirka

fabrički prednji točak 1.6x21

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs