CROSS COUNTRY

EX 250 2023

CROSS COUNTRY

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

EX 250 je najlakši motocikl u našoj liniji Cross Country. Sa istim karakteristikama kao njegov veći brat EX 300, manji 250 sve to čini lakšim. Lakše je za ruke, lakše za novčanik i lakše na stazi. Nema potrebe za prethodno mešanje goriva ili zamornim izmenama u mlazu, inovativni sistem elektronskog ubrizgavanja goriva omogućava istinsku jednostavnost vožnje „gas-and-go”. Sa značajno smanjenim emisijama izduvnih gasova i proširenim dometom goriva, ovo je najlakši motocikl za ulazak u dvotaktnu stranu krosa..

Previous slide
Next slide

CROSS COUNTRY

KAROSERIJA

Novi dizajn za kros 2023 je veoma crven i ima istu grafiku kao na našim fantastičnim motokros motociklima! Omogućavajući vozačima da se osećaju jedno sa svojim motociklom dok jurcaju po drveću i s njega, živopisna karoserija na svim GASGAS motociklima za kros je takođe vizuelni izraz naše španske ličnosti. Promišljena ergonomija omogućava neograničeno kretanje, dok naš ravan profil sedišta visokog prijanjanja pruža udobnost i kontrolu u svim uslovima.

AIRBOX

AIRBOX

Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija na svim GASGAS cross country motociklima je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima koji obezbeđuju maksimalan protok vazduha i zaštitu Twin Air filtera. Obezbeđivanje savršenog protoka vazduha do motora garantuje maksimalne performanse. Jednostavan sistem za montažu filtera bez alata je super brz za upotrebu i 100 posto pouzdan.

UPRAVLJAČI, RUČKE I GAS

Ugrađujemo visokokvalitetne Neken konusne upravljače na sve naše motocikle za kros. Obezbeđivanje udobnosti i kontrole vozača zahvaljujući optimalnim tačkama pritiska na rukama vozača, leva ODI ručka ne zahteva lepljenje, dok na desnoj, vulkanizovana ručka ima inovativni integrisani mehanizam za gas. Sa lako podesivim slobodnim hodom, promenom brega, napredovanje gasa se takođe može promeniti.

Rezervoar

Omogućujući vozačima da se dalje voze i uživaju u dužim vožnjama, svi GASGAS cross country motocikli imaju rezervoare za gorivo od 8,5 litara, 1,5 litara veće nego na našim
motocross motociklima. Napravljen od providnog polietilena da bi vozačima omogućio da lako vide koliko goriva ima u rezervoaru, poklopac za punjenje u stilu bajoneta se takođe koristi da obezbedi čvrsto, pouzdano zaptivanje. Sa specifičnom trasom koja čuva spoljnu liniju goriva bezbednom, svi motocikli su opremljeni sa senzorom za nadgledanje nivoa goriva.

AIRBOX

CROSS COUNTRY

RAMOVI

Ako ćete se trkati u šumi, morate biti čvrsti! Mi pravimo naše okvire da budu čvrsti koristeći lagani, laserski rezani hrom-molibden čelik, koji je zavaren robotom za potpunu preciznost. Takođe osiguravamo da vozači imaju potpuno samopouzdanje kada prelaze korenje drveća i stene zahvaljujući posebno projektovanom fleksu. Zajedno sa dokazanom geometrijom, naši ramovi pružaju razigrano rukovanje i najbolju stabilnost, a završeni su izdržljivim crvenim premazom u prahu.

PODRAM

Sa kratkim i kompaktnim profilom, svi GASGAS cross country podokviri su napravljeni od laganog aluminijuma. Profil pomaže u centralizaciji mase dok takođe čini motor lakšim.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Naše trostruke viljuške nude 4-smerno podešavanje upravljača, što osigurava da vozači svih veličina mogu precizno postaviti upravljač tako da najbolje odgovara njihovim potrebama. Sa 22mm ofsetom kovane trojke klapovi takođe obezbeđuju maksimalnu krutost za preciznost, rukovanje i dejstvo prednjeg vešanja.

PREDNJA SUSPENZIJA

Postavljeni za takmičenje u drvetu, svi GASGAS cross country motori dolaze opremljeni prednjim viljuškama od 48 mm WP XACT sa AER tehnologijom, pružajući neverovatno prigušenje prednjeg kraja za potpunu kontrolu vozača. Dovoljno čvrsti da dosledno izdrže udarce pri velikim brzinama, a istovremeno dovoljno gipki da obezbede izvanrednu udobnost na neravnom terenu sa isprekidanim ivicama, imaju brze točkove za lak pristup za brzo podešavanje i savršeno podešavanje vozača. Efikasno unutrašnje čarobnjaštvo obezbeđuje konzistentno prigušivanje bez obzira koliko je teren grub.

ZADNJA SUSPENZIJA

Uparen sa sistemom povezivanja koji je postavljen na sve GASGAS cross country motore, zadnji amortizer WP XACT pruža 300 mm hoda zadnjeg točka kako bi se osiguralo odlično rukovanje, najbolja vuča i maksimalna zabava u šumi. Sa specifičnim unutrašnjim postavkama koje vozačima daju potpuno samopouzdanje na širokom spektru terenskih terena, nudeći potpuni odskok i prilagodljivost kompresije pri velikoj/niskoj brzini, amortizer se lako može fino podesiti kako bi zadovoljio potrebe početnika i iskusnih trkača.

LJULJAŠKA

Izuzetna snaga pri najnižoj mogućoj težini, i sa vidljivim oznakama za podešavanje lanca kako bi podešavanje lanca bilo brzo i precizno. Naše šuplje, livene zamaške pružaju izdržljivost i preciznost.

CROSS COUNTRY

MOTOR

EX 250 sa 6 brzina ima offroad motor visokih performansi koji u rukama stručnog trkača može da se koristi za pokretanje motora i kretanje po terenu koji bi malo ko mogao zamisliti da je prohodan. Savršen motor za zabavu sa 2-taktnim motorom, njegova lagana konstrukcija, ventil za napajanje kontrolisan sa dva ventila, pravi prenosni odnosi specifični za cross-country i balansna osovina za smanjenje vibracija kombinuju se da daju veoma voljenom 2-taktnom motoru konkurentsku prednost. Održavajući život lakšim, naš inovativni sistem za ubrizgavanje goriva uklanja potrebu za dugotrajnim izmenama mlaznice, a istovremeno smanjuje potrošnju goriva i emisije.

rezervoar za ulje i pumpa

Nema potrebe za prethodnim mešanjem goriva sa super praktičnim EX 250! Umesto toga, motor ima elektronsku pumpu za ulje koja ubacuje ulje za 2-taktni motorcikl u motor, održavajući ga podmazanim preko kućišta leptira za gas. Koristeći podatke senzora brzine motora i položaja leptira za gas, precizna kontrola uljne pumpe sistema upravljanja motorom isporučuje savršenu količinu ulja za bilo koje uslove. Rezultat? Smanjene emisije do 50 procenata u poređenju sa konvencionalnim motorom sa prethodno mešanim podmazivanjem. EX 250 održava prosečan odnos goriva i ulja od 80:1, što znači da je jedan rezervoar pun ulja dovoljan za najmanje pet rezervoara goriva. Rezultat!

CILINDAR & KLIP

EX 250 cilindar prečnika 66,4 mm ima sistem ventila za napajanje koji kontroliše TwinValve (TVC), koji isporučuje glatku i kontrolisanu snagu u čitavom opsegu obrtaja. Optimalno vreme izduvnog otvora je sa kombinacijom najsavremenijeg, podesivog pogona pogonskog ventila i mašinski obrađenog prozora za izduvni otvor. Pored toga, cilindar ima dve ulazne pozicije koje se nalaze na otvorima za prenos na zadnjem delu cilindra gde je postavljen par mlaznica za gorivo. Isporučite gorivo nadole u ​​otvor za prenos. Ovi injektori garantuju savršenu atomizaciju sa vazduhom koji putuje nagore do komore za sagorevanje. Ovo obezbeđuje efikasnije sagorevanje što rezultira smanjenom potrošnjom goriva i emisijama. Lagani klip usklađujemo sa cilindrom EX 250 kako bismo osigurali najviši nivo pouzdanosti i performansi. To je tako jednostavno!

vratilo kontrabalansa

Smanjujući zamor vozača značajnim smanjenjem vibracija motora, E 250 ima bočno postavljenu osovinu za ravnotežu, koja osigurava zabavne i ugodne dane u sedlu.

transmisija

Koristimo kovani 6-brzinski Pankl Racing Sistems menjač koji ima specifičan prenos za kros u našem EX 250, obezbeđujući izdržljivost i pouzdanost, kao i osiguravajući da vozači mogu da se nose sa terenima velike brzine i uskim, tehničkim šumama. Pored toga, inovativna ručica menjača smanjuje nakupljanje prljavštine i garantuje lak rad u svim uslovima.

RADILICA

Radilica EX 250 ima hod od 66,4 mm i balansirana je u kombinaciji sa osovinom protiv balansa radi minimalnih vibracija motora. Od strane koji uključuje teži rotor za paljenje, radilica proizvodi više inercije za glatku isporuku snage koja je specifična za različite zemlje.

KARTER

Za nas su dizajnirani da centralizuju oscilirajuće mase. Sve što svaki vozač treba da zna je da naši kućišta radilice pomažu da se EX 250 učini super okretnim i lakim za utkanje i izvlačenje iz drveća! Lagani i liveni pod pritiskom, kao i da su napravljeni za smeštaj unutrašnjih osovina u idealnom položaju, oni uključuju osovinu protiv balansiranja kako bi motor bio glatki. Oni su takođe ozbiljno jaki!

IZDUVNI SISTEM

Osiguravajući snagu specifičnu za cross countri, naši EX izduvni sistemi su dizajnirani da isporuče najviši mogući kvalitet. Udobno ispunjavajući sve FIM zvučne propise, EX 250 header cev se proizvodi inovativnim 3D procesom štancanja kako bi ponudio optimalnu geometriju, performanse i razmak od tla, čineći je manje podložnom oštećenju. Prigušivač EX 250 takođe ima naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke i uštedu težine.

DDS KVAČILO

Da bismo obezbedili super lagano i dosledno delovanje kvačila, na naš GASGAS EX 250 postavljamo kvačilo od čelika sa prigušenom membranom (DDS) i Brembo hidraulični sistem. Korišćenjem jedne dijafragmalne opruge umesto uobičajene spiralne opruge, dizajn takođe uključuje sistem prigušenja, što povećava i vuču i izdržljivost. Pored toga, lagana i robusna korpa i unutrašnja glavčina garantuju optimalno snabdevanje uljem i hlađenje kvačila. Gotovo je i bez održavanja!

CROSS COUNTRY

KOČNICE

Od brzih pravaca do tehničkih šumskih jednostrukih gusenica, naše Brembo kočione čeljusti i prednji diskovi od 260 mm i zadnji diskovi od 220 mm visokih performansi daju impresivnu snagu zaustavljanja i veoma važnu glatku akciju kojom se može upravljati.

BREMBO HIDRAULIČNO KVAČILO

Brembo hidraulično kvačilo postavljeno na sve GASGAS cross country motocikle daje super glatku akciju i konzistentnu tačku grizenja bez obzira na to koliko je duga, ili teška, ili vruća ili hladna, vožnja. Uz konstantno podešavanje igre tako da funkcija ostane konzistentna, svetlosna akcija takođe minimizira vozača umor.

RADIJATORI

Efikasni i lagani radijatori daju svim našim motociklima za kros-kantri nisko težište za najbolje moguće rukovanje i stručno su izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće. Oni takođe održavaju naše motocikle hladnim bez obzira na to koliko se trkaju ili koliko izazovne postaju super blatnjave, spore šumske staze. Integrisan u okvir eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži motocikl sa ergonomijom vodećom u klasi.

TOČKOVI

Napravljen da izdrži udarce, kao i da je super lak za unošenje i vađenje prilikom promene guma. Srebrni točkovi visoke čvrstoće koje postavljamo na naše motocikle za kros su napravljeni oko CNC mašinskih čvorišta, koristeći lagane žbice i srebrne anodizirane aluminijumske bradavice za jaku i pouzdanu konstrukciju.

GUME

Kopaju po klizavim travnatim stazama, blatnjavim, izrovanim šumskim stazama i hvataju se za super klizavo kamenje i kamenje, Dunlop gume su standardne na svim GASGAS cross country motociklima. Pružajući vrhunske performanse, izdržljivost i najviši nivo prianjanja, Dunlop MX33 guma je opremljena napred sa Dunlop Geomak AT81 pozadi. Optimizovana šara gazećeg sloja obe gume je dizajnirana da uliva poverenje i poboljša vuču i performanse kočenja na svim vrstama terena.

CROSS COUNTRY

SISTEM ZA UPRAVLJANJE MOTOROM - EMS

Na EX 250 EMS ima elektronsku kontrolnu jedinicu (ECU) koja je odgovorna za određivanje vremena paljenja i količine goriva i ulja koje se ubrizgava. Pored toga, on prima informacije od senzora položaja leptira za gas, senzora ambijentalnog vazduha i usisnog pritiska, kao i senzora pritiska u kućištu radilice i temperature vode i vrši korekcije za automatsku kompenzaciju temperature i visine. Ono što to znači u laičkom smislu je da vozači ne moraju da menjaju mlaz!

Telo leptira za gas od 44 mm

Naš dvotaktni motocikl za kros koristi 39 mm Dellorto kućište gasa, osiguravajući preciznost, glatku akciju i visoke performanse. Na EX 250 kućište leptira za gas od 39 mm reguliše količinu vazduha koji ulazi u motor preko leptir ventil, kojim upravljaju dvostruki kablovi za gas povezani sa sklopom leptira za gas.

električni start i litijum-jonska baterija

Svi GASGAS EX modeli su opremljeni e-starterom, koji garantuje jedinu stvar koju svi vozači i trkači žele, super lako električno pokretanje! Li-lon baterija od 2,0 Ah, koja teži pribl. 1 kg manje od konvencionalne olovne baterije, osigurava da se motocikli zgodno aktiviraju svaki put dok se ukupna težina smanjuje. Bez obzira da li su uslovi vožnje super hladni, ili je motocikl postao super vruć, svi naši modeli za kros-kantri garantuju pouzdano startovanje.

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

TEHNIČKI PRIBOR

PROTAPER UPRAVLJAČ

fmf povercore 2.1 prigušivač

servisna jama prostirka

fabrički prednji točak 1.6x21

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs