ENDURO
8.590 €
ENDURO
Lako se vozi, lako se trka i lako se održava. EC 250 je umirujuće jednostavan i naša 2-taktna srednja teška je ta koja je dobra! Korist za sve vrste vozača sa svojim novim motorom, ramom i karoserijom, EC 250 sada koristi ubrizgavanje prigušne zaklopke za široku rasprostranjenost jače, ali još više kontrolisane snage. Spreman da napadne staze u zalihama, ovaj enduro bicikl je sastavljen sa VP vešanjem, Braktec kočnicama, PANKL menjačem i Makkis gumama što znači da vas očekuje paklena vožnja od trenutka kada ga upalite. Svideće ti se!
ENDURO
Sve crveno i potpuno novo! Potpuno redizajniran od napred ka nazad, elegantna karoserija je neverovatno ergonomska sa većim kontaktnim površinama i poboljšanim trouglom vozača koji dodatno poboljšava kontrolu. Radni omotači su oblikovani tako da pomažu boljem držanju bicikla dok dajete gas. Tu je i super hvataljka presvlaka za sedište koja vam omogućava da sedite tačno tamo gde treba da budete.
ENDURO
Enduro bicikl nove generacije nije ništa bez novog okvira, zar ne? Razigrano rukovanje se nastavlja i do 2024. godine, jer su najbolje osobine starog okvira – oštar skretanje kao žilet i stabilnost na pravoj liniji koja uliva poverenje – zadržane. Ali nekako su naši inženjerski čarobnjaci učinili da ovo upravljanje biciklom bude još bolje! Ovo su uradili tako što su poboljšali ponašanje protiv čučnjeva za maksimalnu vuču pri izlasku iz krivina i po celom okviru, debljina zida je revidirana u određenim oblastima kako bi se poboljšala povratna informacija vozača i apsorpcija energije. Okvir je završen izdržljivim crvenim praškastim premazom i štitnicima za sprečavanje habanja, koji takođe nude malo dodatnog prianjanja i za vaše čizme.
ENDURO
Decenijama je 2-taktni motor od 250cc bio izbor enduro vozača i trkača širom sveta jer nudi najbolju kombinaciju snažne snage u okviru laganog paketa. Za 2024., novi, 6-brzinski EC 250 motor pruža neverovatne performanse zahvaljujući ubrizgavanju kućišta leptira za gas, transmisiji specifičnom za enduro i super-izdržljivom kvačilu. Ovaj novi motor čini EC 250 tako lakim za vožnju i jednako lakim za održavanje. Svideće ti se!
Novi, enduro-specifičan, 6-brzinski Pankl Racing Sistems menjač sa širokim odnosom je super izdržljiv i pouzdan i omogućava vam da sa potpunom samopouzdanjem pređete na najsporiji i najbrži teren. Menjač je sada još lakše menjati zahvaljujući nekoliko poboljšanja mehanizma za menjanje, dok nova ručica menjača sprečava nakupljanje prljavštine.
ENDURO
Ovde nije potrebno prethodno mešanje! Rad sa prosečnim odnosom goriva i ulja od 60:1 znači da je jedan rezervoar ulja dovoljan za sate i sate vožnje. Kontrolisana od strane sistema za upravljanje motorom, elektronska pumpa za ulje unosi ulje u kućište gasa na osnovu toga koliko jako motor radi, tako da možete biti sigurni da bez obzira na to koliko se ova stvar vrti, motor je uvek savršeno podmazan. Pored toga, kada nivo ulja postane nizak, lampica upozorenja se pali tako da ćete tačno znati kada je vreme da dodate još malo ulja.
Brzo je zabavno, ali prilično često u enduru, moraćete da usporite u stvarnoj žurbi! Upravo zbog toga su svi GASGAS enduro bicikli opremljeni najnovijim visokokvalitetnim BRAKTEC kočnim čeljustima i kontrolama. Sa diskom od 260 mm napred i diskom od 220 mm pozadi, performanse kočenja su ozbiljno impresivne, što inspiriše vozače da guraju jače, voze brže i kasnije koče.
Braktec hidraulički sistem kvačila koji postavljamo na sve GASGAS enduro bicikle obezbeđuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju – čak i u najtežim enduro uslovima. Takođe je izuzetno lagan, što znači manje zamora, posebno kroz tehničke deonice. Slobodna igra se konstantno prilagođava kako bi se osiguralo da se tačka ugriza nikada ne menja, a za 2024. tu je redizajnirana poluga za malo više udobnosti.
Hladan motor je motor sa dobrim performansama, zbog čega svi GASGAS enduro bicikli imaju sistem hlađenja dizajniran za maksimalnu efikasnost. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži bicikl sa ergonomijom vodećom u klasi. Stručno izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće, radijatori su postavljeni blizu centra gravitacije za najbolje moguće rukovanje.
Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne, CNC obrađene glavčine, lagane žbice i EKSCEL felne visoke čvrstoće pružaju maksimalnu snagu i izdržljivost za potpuni mir.
Jedna od jedinih komponenti koja je preneta iz odlazeće generacije GASGAS enduro bicikala su gume Makkis MakkEnduro. Treba li znati zašto? Zato što rade tako dobro na širokom spektru terena, a takođe su i super izdržljivi. Uostalom, ko voli da menja gume?
ENDURO
Zaokružuju promene u ažuriranoj karoseriji potpuno novi LED farovi. Svetliji skoro 3 puta, zaista osvetljava put kada dan pređe u noć. A ako se maska ili svetlo ošteti, novi dvodelni dizajn omogućava vam da zamenite samo ono što je pokvareno.
Svi GASGAS EC 2-taktni modeli imaju najnapredniji sistem upravljanja motorom (EMS) od bilo kojeg 2-taktnog enduro bicikla koji postoji, što znači da vozači mogu u potpunosti da se fokusiraju na staze ispred njih. Mozak sistema je elektronska kontrolna jedinica (ECU), koja uključuje različitu mapu za svaki stepen prenosa da bi dala najbolje performanse, kao i senzor prevrtanja koji zaustavlja motor u slučaju teškog pada. Jednostavno rečeno, kontrolisanjem vremena paljenja i količine ubrizganog goriva, koristeći podatke senzora kao što su pritisak usisnog vazduha, položaj leptira za gas i temperatura rashladne tečnosti, EMS brine o svemu što se tiče goriva, vazduha i ulja.
Ponekad u enduru, poželećete drugačiji stil isporuke snage u zavisnosti od terena ili situacije. Ovde stupa naš redizajniran Map Select Svitch, koji je dostupan kod vašeg lokalnog GASGAS dilera. Lako se uklapa i nudi dve mape, Mapa 1 je super meka i savršena za spore, tehničke deonice. Ali kada je reč o dubokom blatu i mekšim uslovima na stazi gde vam je potreban direktan odgovor, uključite Mapu 2 i zahvalite nam se kasnije!
Za 2024., naši 2-taktni motori se napajaju pomoću ubrizgavanja prigušne zaklopke – tačnije Keihin kućišta leptira za gas od 39 mm – koji radi zajedno sa ECU-om da bi isporučio savršenu mešavinu goriva i vazduha. Krajnji rezultat? Oštri, čisti motori koji stvaraju glatku, jaku snagu.
Najbolji izum od točka! Sa ugrađenim električnim starterom, ovaj GASGAS se pokreće super lako svaki put kada pritisnete to dugme za pokretanje. Korišćenjem Li-Ion baterije, čija je težina pribl. 1 kg manje od konvencionalne olovne baterije, možemo ponuditi pogodnost električnog pokretanja, a istovremeno svesti ukupnu težinu bicikla na minimum. To je pobeda, pobeda za sve!
GASGAS
Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.