ENDURO

EC 250 2024

8.590 €

ENDURO

DOKAZANA TEHNOLOGIJA

Lako se vozi, lako se trka i lako se održava. EC 250 je umirujuće jednostavan i naša 2-taktna srednja teška je ta koja je dobra! Korist za sve vrste vozača sa svojim novim motorom, ramom i karoserijom, EC 250 sada koristi ubrizgavanje prigušne zaklopke za široku rasprostranjenost jače, ali još više kontrolisane snage. Spreman da napadne staze u zalihama, ovaj enduro bicikl je sastavljen sa VP vešanjem, Braktec kočnicama, PANKL menjačem i Makkis gumama što znači da vas očekuje paklena vožnja od trenutka kada ga upalite. Svideće ti se!

Previous slide
Next slide

ENDURO

RAD TELA

Sve crveno i potpuno novo! Potpuno redizajniran od napred ka nazad, elegantna karoserija je neverovatno ergonomska sa većim kontaktnim površinama i poboljšanim trouglom vozača koji dodatno poboljšava kontrolu. Radni omotači su oblikovani tako da pomažu boljem držanju bicikla dok dajete gas. Tu je i super hvataljka presvlaka za sedište koja vam omogućava da sedite tačno tamo gde treba da budete.

IZDUVNI SISTEM

IZDUVNI SISTEM Svi naši izduvni sistemi su dizajnirani i napravljeni da ispune FIM zvučne propise! Naše dvotaktne cevi su super jake i nude optimalnu geometriju, performanse i razmak od tla, što ih čini manje podložnim oštećenjima. Dvotaktni prigušivači takođe imaju naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke i uštedu težine.

AIRBOX

Manje vremena za rad na motociklima znači više vremena za vožnju motociklom, što je upravo razlog zašto ćete voleti jednostavan sistem za montažu filtera bez alata i besmislica. Omogućujući brzu i laku promenu filtera, vazdušna kutija je dizajnirana sa precizno pozicioniranim ulaznim kanalima da usmere protok vazduha ka filteru Tvin Air, što pomaže u stvaranju maksimalne snage.

NEKEN UPRAVLJAČ, RUČKE GAS

Dajte gas i držite se čvrsto! Ali ne previše zategnuto jer niko ne voli pumpu za ruke… Ali da bi vožnja bila udobna, Neken upravljači su pričvršćeni za redizajnirane nosače šipke (manje su otporni na uvrtanje ako udarite u palubu), sa zaključavanjem stilski, srednje složeni ODI rukohvati postavljeni da stvore udobnu postavu koja odgovara svim vozačima. Tu je i novo, jače kućište gasa koje je otpornije na udarce radi poboljšane izdržljivosti.

REZERVOAR ZA GORIVO

Potpuno novi rezervoar ima devet litara goriva, ali je i dalje tanak kao i stari. Napravljen od providnog polietilena, vozači mogu lako da vide koliko goriva ima u rezervoaru sa poklopcem za punjenje sa navojem koji obezbeđuje sigurno i pouzdano zaptivanje. Sa integrisanom pumpom za gorivo koja omogućava dalje pražnjenje rezervoara pre nego što je potrebno dopunjavanje goriva, produžene vožnje nisu problem za ovaj GASGAS!

Noge za oslonac

Veći je bolji kada su u pitanju podnožja, zbog čega na novim modelima postoji veća platforma za bolju kontrolu. Osim toga, zahvaljujući novom dizajnu za montažu, oni su postavljeni dalje prema unutra na okviru, što ih čini manje sklonim hvatanju ivica dubokih udubljenja i slično.

ENDURO

RAMOVI

Enduro bicikl nove generacije nije ništa bez novog okvira, zar ne? Razigrano rukovanje se nastavlja i do 2024. godine, jer su najbolje osobine starog okvira – oštar skretanje kao žilet i stabilnost na pravoj liniji koja uliva poverenje – zadržane. Ali nekako su naši inženjerski čarobnjaci učinili da ovo upravljanje biciklom bude još bolje! Ovo su uradili tako što su poboljšali ponašanje protiv čučnjeva za maksimalnu vuču pri izlasku iz krivina i po celom okviru, debljina zida je revidirana u određenim oblastima kako bi se poboljšala povratna informacija vozača i apsorpcija energije. Okvir je završen izdržljivim crvenim praškastim premazom i štitnicima za sprečavanje habanja, koji takođe nude malo dodatnog prianjanja i za vaše čizme.

PODRAM

Potpuno aluminijumski podram je lagan, snažan i radi kao jedno sa novim okvirom pomažući u centralizaciji mase i značajno doprinoseći izvanrednim karakteristikama upravljanja biciklom.

KOVANE TROSTRUKE VILE

Nove trostruke obujmice od kovanog aluminijuma nude pravu količinu proračunatog savijanja zahvaljujući revidiranom vretenu upravljača. Trostruke stezaljke savršeno poravnavaju cevi viljuške za glatkiju akciju, što poboljšava povratne informacije prednjeg točka i dovodi do predvidljivog upravljanja na bilo kom terenu. Tu su i novi, podesivi nosači šipke sa nešto većom površinom kontakta sa upravljačem, tako da ako se sudarite, manje su šanse da se šipke izvrću. Završna obrada staklenim perlama znači da trostruke stezaljke uvek izgledaju kao nove.

WP viljuške

Isprobane i testirane viljuške sa otvorenim kertridžom VP KSPLOR ostaju, ali su za 2024. ažurirane novim podešavanjima radi daljeg poboljšanja performansi. Postoje i duže noge viljuške, što malo više balansira bicikl. Odbojni i kompresijski klikeri se lako podešavaju rukom.

WP udarni amortizer

Upijajući neravnine sa lakoćom, novi zadnji amortizer VP KSACT je kraći i lakši od stare verzije, ali i dalje nudi 300 mm hoda. Unutra je došlo do nekih tehničkih promena sa novim klipom koji poboljšava početnu udobnost i pomaže da amortizer ostane malo viši u hodu, posebno kada je pod jakim ubrzanjem. I baš kao i VP viljuške, VP amortizer je podesiv rukom, tako da je brzo i lako birati stvari kad god zatreba.

LJULJAŠKA

Izlivena od jednog komada aluminijuma, manje težine od starog i nešto čvršća, nova klackalica na ovom GASGAS-u je dobra koliko i može! Tu je i mnogo izdržljiviji klizač za lanac, a vođica je zaobljena kako bi se sprečilo da se bicikl uhvati za tlo dok pregovarate na svom putu kroz kvrgave kolotečine! Zakretna ruka je kompletirana sa novom osovinom zadnjeg točka od 22 mm koja upotpunjuje prefinjene karakteristike savitljivosti cele šasije. Konačno, jasne oznake za podešavanje lanca obezbeđuju brzo i lako održavanje.

ENDURO

MOTOR

Decenijama je 2-taktni motor od 250cc bio izbor enduro vozača i trkača širom sveta jer nudi najbolju kombinaciju snažne snage u okviru laganog paketa. Za 2024., novi, 6-brzinski EC 250 motor pruža neverovatne performanse zahvaljujući ubrizgavanju kućišta leptira za gas, transmisiji specifičnom za enduro i super-izdržljivom kvačilu. Ovaj novi motor čini EC 250 tako lakim za vožnju i jednako lakim za održavanje. Svideće ti se!

CILINDAR & KLIP

Potpuno novo, ubrizgavanje prigušne zaklopke znači da cilindar sada ima elektronski sistem kontrole izduvnih gasova, koji otvara bočne izduvne otvore pre nego što se otvori glavni izduvni otvor. Rezultat? Lakša i jača isporuka snage sa boljom vezom između gasa i zadnjeg točka.

Osovina protivteža

Motor EC 250 ima bočno postavljenu osovinu za balansiranje kako bi se značajno smanjile vibracije. Rezultat? Više udobnosti, od koje ćete sigurno imati koristi tokom dužih i tehničkih vožnji.

Karter motora

Mala težina i super čvrsta, nova kućišta radilice imaju dizajn tankih zidova koji je omogućen korišćenjem proizvodnog procesa livenja pod visokim pritiskom. Unutar kućišta radilice, svi pokretni delovi su pozicionirani tako da centralizuju masu, što igra veliku ulogu u tome da ovaj bicikl bude savršen za vožnju!

Kolenasto vratilo

Konstruisana da bude prave težine i da stvori živu reakciju motora bez žrtvovanja obrtnog momenta, EC 250 radilica je savršeno izbalansirana. To znači manje vibracija od motora, koje su dodatno smanjene zahvaljujući osovini za balansiranje. Krajnji rezultat je manji zamor, a samim tim i više udobnosti, što znači da možete duže da vozite. Baš ono što želite kada je enduro u pitanju!

DDS Kvačilo

Stani, počni. Stani, počni. Znamo kako je ponekad, zbog čega EC 250 ima super lagano kvačilo. Ugradili smo kvačilo od čelika sa prigušenom membranom (DDS) i Braktec hidraulički sistem na naš GASGAS EC 250, koji stvara kvačilo koje ima laganu i doslednu akciju i skoro ne zahteva održavanje. Sa jednom membranskom oprugom umesto uobičajenih spiralnih opruga, dizajn takođe uključuje sistem prigušenja, koji povećava i vuču i izdržljivost.

Prenos

Novi, enduro-specifičan, 6-brzinski Pankl Racing Sistems menjač sa širokim odnosom je super izdržljiv i pouzdan i omogućava vam da sa potpunom samopouzdanjem pređete na najsporiji i najbrži teren. Menjač je sada još lakše menjati zahvaljujući nekoliko poboljšanja mehanizma za menjanje, dok nova ručica menjača sprečava nakupljanje prljavštine.

ENDURO

REZERVOAR ZA ULJE I PUMPA

Ovde nije potrebno prethodno mešanje! Rad sa prosečnim odnosom goriva i ulja od 60:1 znači da je jedan rezervoar ulja dovoljan za sate i sate vožnje. Kontrolisana od strane sistema za upravljanje motorom, elektronska pumpa za ulje unosi ulje u kućište gasa na osnovu toga koliko jako motor radi, tako da možete biti sigurni da bez obzira na to koliko se ova stvar vrti, motor je uvek savršeno podmazan. Pored toga, kada nivo ulja postane nizak, lampica upozorenja se pali tako da ćete tačno znati kada je vreme da dodate još malo ulja.

Kočnice Braktec

Brzo je zabavno, ali prilično često u enduru, moraćete da usporite u stvarnoj žurbi! Upravo zbog toga su svi GASGAS enduro bicikli opremljeni najnovijim visokokvalitetnim BRAKTEC kočnim čeljustima i kontrolama. Sa diskom od 260 mm napred i diskom od 220 mm pozadi, performanse kočenja su ozbiljno impresivne, što inspiriše vozače da guraju jače, voze brže i kasnije koče.

Hidraulično kvačilo Braktec

Braktec hidraulički sistem kvačila koji postavljamo na sve GASGAS enduro bicikle obezbeđuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu akciju – čak i u najtežim enduro uslovima. Takođe je izuzetno lagan, što znači manje zamora, posebno kroz tehničke deonice. Slobodna igra se konstantno prilagođava kako bi se osiguralo da se tačka ugriza nikada ne menja, a za 2024. tu je redizajnirana poluga za malo više udobnosti.

Radijatori

Hladan motor je motor sa dobrim performansama, zbog čega svi GASGAS enduro bicikli imaju sistem hlađenja dizajniran za maksimalnu efikasnost. Takođe eliminiše potrebu za dodatnim crevima, dok tanak dizajn radijatora obezbeđuje uži bicikl sa ergonomijom vodećom u klasi. Stručno izrađeni od aluminijuma visoke čvrstoće, radijatori su postavljeni blizu centra gravitacije za najbolje moguće rukovanje.

Točkovi

Napravljeni da izdrže udarce, naši točkovi su spremni da igraju grubo. Bez obzira koliko je teško sletanje ili koliko je hrapava staza, srebrne, CNC obrađene glavčine, lagane žbice i EKSCEL felne visoke čvrstoće pružaju maksimalnu snagu i izdržljivost za potpuni mir.

gume

Jedna od jedinih komponenti koja je preneta iz odlazeće generacije GASGAS enduro bicikala su gume Makkis MakkEnduro. Treba li znati zašto? Zato što rade tako dobro na širokom spektru terena, a takođe su i super izdržljivi. Uostalom, ko voli da menja gume?

ENDURO

led svetlo

Zaokružuju promene u ažuriranoj karoseriji potpuno novi LED farovi. Svetliji skoro 3 puta, zaista osvetljava put kada dan pređe u noć. A ako se maska ili svetlo ošteti, novi dvodelni dizajn omogućava vam da zamenite samo ono što je pokvareno.

Sistem upravljanja motorom - Ems

Svi GASGAS EC 2-taktni modeli imaju najnapredniji sistem upravljanja motorom (EMS) od bilo kojeg 2-taktnog enduro bicikla koji postoji, što znači da vozači mogu u potpunosti da se fokusiraju na staze ispred njih. Mozak sistema je elektronska kontrolna jedinica (ECU), koja uključuje različitu mapu za svaki stepen prenosa da bi dala najbolje performanse, kao i senzor prevrtanja koji zaustavlja motor u slučaju teškog pada. Jednostavno rečeno, kontrolisanjem vremena paljenja i količine ubrizganog goriva, koristeći podatke senzora kao što su pritisak usisnog vazduha, položaj leptira za gas i temperatura rashladne tečnosti, EMS brine o svemu što se tiče goriva, vazduha i ulja.

Prekidač za izbor mape

Ponekad u enduru, poželećete drugačiji stil isporuke snage u zavisnosti od terena ili situacije. Ovde stupa naš redizajniran Map Select Svitch, koji je dostupan kod vašeg lokalnog GASGAS dilera. Lako se uklapa i nudi dve mape, Mapa 1 je super meka i savršena za spore, tehničke deonice. Ali kada je reč o dubokom blatu i mekšim uslovima na stazi gde vam je potreban direktan odgovor, uključite Mapu 2 i zahvalite nam se kasnije!

telo gasa

Za 2024., naši 2-taktni motori se napajaju pomoću ubrizgavanja prigušne zaklopke – tačnije Keihin kućišta leptira za gas od 39 mm – koji radi zajedno sa ECU-om da bi isporučio savršenu mešavinu goriva i vazduha. Krajnji rezultat? Oštri, čisti motori koji stvaraju glatku, jaku snagu.

HAPPY BUTTON - Start dugme

Najbolji izum od točka! Sa ugrađenim električnim starterom, ovaj GASGAS se pokreće super lako svaki put kada pritisnete to dugme za pokretanje. Korišćenjem Li-Ion baterije, čija je težina pribl. 1 kg manje od konvencionalne olovne baterije, možemo ponuditi pogodnost električnog pokretanja, a istovremeno svesti ukupnu težinu bicikla na minimum. To je pobeda, pobeda za sve!

TEHNIČKI DETALJI

MOTOR

ŠASIJA

GASGAS

Svetski poznat brend sa neverovatnom tradicijom kada je reč o motociklima Enduro i Motocross.

instagram

Brze Informacije

Ponedeljak - Petak: 09-17h Subota: 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70, 11273 Batajnica, SRBIJA Španskih boraca 12, 11070 Novi Beograd, SRBIJA
+381 (0)11 848-6590 +381 (0)60 18 19 202
panto@gasgas.rs office@gasgas.rs